نوشته شده توسط : رایان تک

کیفیت تصویر در تلویزیون پاناسونیک 32F336M اچ دی HD می باشد، این کیفیت تصویر تصاویر را با رزولوشن بالای  1366 × 768 پیکسل را به نمایش می گذارد.تلویزیون پاناسونیک 32f336m تلویزیونی با صفحه نمایش تخت 32 اینچی بوده که از تکنولوژی ال ای دی LED در ساختار آن پشتیبانی می شود. قابلیت کاهش دهنده ی نویز و بافت تصویر به نام کاهنده ی نویز در این تلویزیون وجود دارد که هر نوع محتوای دریافتی را با کیفیت بالا نمایش می دهد. پاناسونیک این مدل تلویزیون را با دقت هر چه بیشتر تولید نموده است و با استفاده از پایه های رومیزی که برای آن در نظر گرفته است، تلویزیون پاناسونیک را به یک شاهکار هنری کوچک تبدیل ساخته است. برند پاناسونیک را به روشنی می توانید در قاب پایین تلویزیون مشاهده کنید، که اصالات و اعتبار تلویزیون را به ما نشان می دهد. رابطه و درگاه های ارتباطی تلویزیون تماما به پنل پشتی تلویزیون منتقل شده اند و در  قاب جلویی تلویزیون به جز نمایشگری 32 اینچی چیزی مشاهده نمی شود. بدنه ی تلویزیون مشکی رنگ است و قاب باریک اطراف نمایشگر نقره ای رنگ می باشد، ترکیب این دو رنگ زیبایی و جلای خاصی به تلویزیون بخشیده اند.  در کنار این کیفیت تصویر و این طراحی، پاناسونیک از سیستم صوتی دو کاناله ای بهره گرفته است. سیستم صوتی به کار رفته در این تلویزیون دو کاناله بوده و از دو اسپیکر 8 واتی تشکیل شده است که در مجموع صدایی به قدرت 16 وات را تولید و انتشار می دهند.سیستم صوتی تلویزیون پاناسونیک از دو اسپیکر تشکیل شده است که در پایین قاب گوشی تعبیه شده اند. هر کدام از اسپیکرها توانایی تولید صدایی به قدرت 8 وات را دارند که در مجموع صدایی 16 واتی را تولید و انتشار می دهند. از استانداردهای صوتی که توسط تلویزیون پاناسونیک پشتیبانی می شود استاندارد Dolby Digital است. این فناوری باعث تفکیک صدا در کانال های مختلف صوتی می شود و صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز می کند.با خرید تلویزیون پاناسونیک 32f336 نیازی به خرید گیرنده ی دیجیتالی مجزا نیست، چرا که این مدل به گیرنده ی دیجیتالی DVB-T2 مجهز می باشد. این گیرنده ی دیجیتالی انواع شبکه های صدا و سیما و شبکه های محلی را با کیفیت بالا و بدون نویز و بافت اضافی به روی آنتن می آورد. پایه های تلویزیون پاناسونیک رومیزی بوده و به راحتی می توان آن را روی میز تلویزیون قرار داد اما اگر می خواهید از فضای در دسترس حداکثر استفاده را بنمایید می توانید از قابلیت اتصال به دیوار بهره ببرید و به کمک براکت و پایه ی نگهدارنده تلویزیون را به دیوار متصل کنید.



:: برچسب‌ها: تلویزیون پاناسونیک , قیمت تلویزیون پاناسونیک , خرید تلویزیون پاناسونیک ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

 نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی 84.9% است و می توان گفت که نمایشگر گوشی تمام صفحه است. کیفیت تصویر گوشی موبایل سامسونگ گلکسی a50 برابر 1080 در 2340 پیکسل است. تراکم پیکسلی این گوشی 403 پیکسل در اینچ است و در هر اینچ از این نمایگشر 403 پیکسل جاسازی شده است. همچنین قارد به تشخیص 16 میلیون رنگ است و می تواند تصاویری واقعی و با کیفیت را به معرض نمایش بگذارد.این قابلیت در طبیعی نمایش داد تصاویر نقش اساسی دارد و می تواند تصاویر را نزدیک به واقعیت پخش کند. با این همه می توان ادعا کرد که این نمایشگر عملکردی بی نظیر و دقیق دارد و مطمئنا همه ی کاربران را راضی نگه خواهد داشت. همچنین نسبت تصویر در این نمایشگر 19:9 می باشد که نشان از کشیده بودن صفحه نمایش دارد. این گوشی نیز از بدنه ی پلی کربنات سه بعدی تشکیل شده و از دو سیم کارت و اسلات اختصاصی برای کارت حافظه ی میکرو اس دی micro sd پشتیبانی می کند.این گوشی مانند سایر گوشی های نسل جدید دارای دوربین سهگانه می باشد. دوربین اصلی این گوشی نیز دوگانه می باشد و از دو سنسور با کیفیتهای متفاوت تشکیل شده اند. دوربین اصلی سنسوری 25 مگاپیکسلی با فاصله ی کانونی f/1.7 دارد و همچنین از قابلیت فوکوس اتوماتیک نیز پشتیبانی می کند. دوربین دوم سنسوری 8 مگاپیکسلی است با فاصله ی کانونی f/2.2 و دوربین سوم سنسوری 5 مگاپیکسلی با فاصله ی کانونی f/2.2 می باشد. این دوربین سه گانه در پنل پشتی گوشی واقع شده است، از قابلیت هایی همچون فلش LED، پانوراما و HDR پشتیبانی می کند تا تصاویر ثبت شده توسط دوربین گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A50 نهایت کیفیت را داشته باشند. اما برای دوربین سلفی و ثبت عکس های سلفی سامسونگ در قاب جلویی گوشی از دوربینی 25 مگاپیکسلی بهره گرفته است که امکان ثبت کردن خاطره های لذتبخش و گرفتن عکس های جذاب را فراهم آورده است. سامسونگ طبق معمول گوشی موبایل گلکسی سری A را در دو مدل مختلف تولید کرده است. یکی از گوشی های گلکسی a50 دارای حافظه ی داخلی 64 گیگابایت و حافظه ی رم 4 گیگ می باشد و دیگری دارای حافظه ی داخلی 128 گیگابایت و حافظه ی رم 6 گیگ می باشد.  از فناوری ها و راه های ارتباطی گوشی گلکسی a50 سامسونگ می توان به قابلیت بلوتوث نسخه ی نامشخص و قابلیت Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac  و فناوری های مکان یابی و ... اشاره کرد. درگاه ارتباطی این گوشی usb نوع Type-Cبوده. بستر نرم افزاری گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A50 سیستم عامل اندروید نسخه ی 9.0 پای می باشد، که اتفاقا رابط کاربری راحت و روانی هم دارد و بر روی این سیستم عامل به خوبی کار می کند و عملکردی ساده و راحت و روان را به همراه دارد. انواع قابلیت های نرم افزاری نظیر قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی، مرورگر HTML5 و MMS و برنامه ویرایش عکس و ... توسط این گوشی اندرویدی پشتیبانی می شوند.



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل سامسونگ , قیمت گوشی موبایل سامسونگ , خرید گوشی موبایل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

  • ظرفیت 128/512 گیگ
  • نمایشگر کشیده ی 6.4 اینچی از نوع Dynamic AMOLED
  • باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4100میلی آمپرساعت
  • مجهز به دوربین سه گانه با سنسور 16مگاپیکسل
  • دارای تراشه ی 8 نانومتری Exynos 9820 Octa
  • دارای دوربین سه گانه با سنسور 16مگاپیکسلی
  • دارای دوربین سلفی دوگانه 10 و 8 مگاپیکسلی
  • دارای پردازنده ی 8هسته ای با فرکانس 2.8gh

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس از گواهینامه ی VDE آلمان پشتیبانی می کند و برای حجم رنگ موبایل 100% با نسبت کنتراست 2,000,000:1 است. فناوری دینامیک آمولد دارای یک کامپوزیت مایع منحصر به فرد است، که توانایی حذف و از بین بردن نور آبی مضر تصویر را به میزان 42% دارد بدون اینکه رنگ تصویر تغییر کند. این خاصیت امکان تماشای فیلم را در هر ساعت از شبانه روز ممکن می کند، بدون اینکه کمترین آزاری به چشم شما برسد. نسبت نمایشگر به بدنه در این مدل گوشی 87.5% است و نسبت تصویر 19:9 نشان از حضور نمایشگری کشیده دارد. صفحه نمایشی بدون مرز با محافظ کورنینگ گوریلا گلس 6 علاوه بر خوش دست بودن زیبایی خاص و خیره کننده ای دارد. پشتیبانی از نمایشگر همیشه روشن Always on Display، همواره ساعت و تاریخ را به شما نشان می دهد.گوشی موبایل سامسونگ گلکسی s10 پلاس دارای ابعاد 157.6 در 74.1 در 7.8 میلی‌متر و وزن 175 گرم است. پشت و جلو گوشی از جنس شیشه بوده و دارای فریم آلومنیومی می باشد. همچنین گوشی نامبرده از گواهینامه ی IP68 نیز پشتیبانی می کند، این گواهینامه مقاومت گوشی را در برابر آب و گرد و غبار افزایش می دهد . تا عمق 1.5 متر برای مدت زمان 30 دقیقه گوشی را از تاثیر این خطرات محفوظ نگه می دارد. دوربین های سه گانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی و لنزهایی با زاویه ی 123 درجه و 77 درجه و 45 درجه امکان ثبت تصاویری جذاب را به کاربران می دهد.  در واقع می توان دوربین های سه گانه به کار رفته در این گوشی را کپی دوربین های گوشی گلکسی اس 9 دانست و نمی توان این دروبین و کیفیت آن را حرکتی شاهکار از سامسونگ تلقی کرد. دوربین اصلی یا سنسور اصلی دارای سنسوری با کیفیت 12 مگاپیکسل با فاصله ی کانونی f/1.5-2.4  است و قابلیت ثبت تصاویری با سایز 1.4 میکرومتر را دارد و از قابلیت های فوکوس خودکار به کمک تشخیص فاز از نوع دوال پیکسل پشتیبانی می کند. سنسور دوم نیز 12 مگاپیکسلی بوده با قابلیت ثبت تصویر 10 میکرومتری و از قابلیت های لنز 52 میلی‌متری تله‌فوتو، فوکوس خودکار، لرزشگیر اپتیکال تصویر، زوم دوبرابری بهره می برد. سنسور سوم 16 مگاپیکسلی بوده و یک لنز فوق عرض 12 میلی‌متری می باشد. دوربین سلفی که در قاب جلویی گوشی گلکسی اس 10 واقع شده است هم دوگانه بوده و دارای دو سنسور با کیفیت های مختلف 10 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی می باشد. سنسور 10 مگاپیکسلی با فاصله ی کانونی f/1.9، فوکوس از تکنولوژی خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز نیز پشتیبانی می کند. سنسور 8 مگاپیکسلی سنسور عمق تصویر است و برای عمق بخشیدن به تصویر مورد استفاده قرار می گیرد.



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل سامسونگ , قیمت گوشی موبایل سامسونگ , خرید گوشی موبایل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 فروردين 1398 | نظرات ()