نوشته شده توسط : رایان تک

ماشین لباسشویی ایندزیت 9 کیلوگرم ewe91482 

ماشین لباسشویی ewe91482 مدلی با کیفیت از کمپانی ایندزیت ست که ظرفیتی معادل 9 کیلوگرم را دارد. این لباسشویی 9 کیلویی متناسب خانواده های پر جمعیت خواهد بود و می تواند نیاز خانواده های 6 نفره را به خوبی براورد سازد. ماشین لباسشویی ایندزیت ewe91482 کارایی بسیار بالایی دارد و با دارابودن 16 برنامه ی متنوع امکان شستشوی هر نوع پارچه ای را برای کاربران فراهم می سازد. از امکانات ماشین لباسشویی 9 کیلو ایندزیت ewe91482 می توان به قابلیت شستشوی سریع اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت در 20 دقیقه می توانید لباس های خود را شستشو دهید. دیگ این لباسشویی کیفیت بالایی به همراه دارد و با داشتن سوراخ های بسیار ریز از اسیب رساندن به لباس ها جلوگیری می نماید. این دیگ با سرعت بالای 1400 دور بر دقیقه به چرخش در می اید و در زمان خیلی کمی عملیات شست را به انجام می رساند. موتور به کار رفته در ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک ایندزیت قدرت بسیار بالایی دارد و در کم ترین زمان با مصرف پایین انرژی عملیات شست را به انجام می رساند. با بهره گیری از صفحه نمایش led می توانید زمان تاخیر شستشو و برنامه های اجرا شده را رویت نمایید. مصرف انرژی ماشین لباسشویی  ewe91482 بسیار پایین است به صورتی که به برچسب انرژی A++ مجهز شده است. صدای تولیدی این لباسشویی هم بسیار پایین است و در هنگام شستشو تنها 78 دسی بل صدا تولید خواهد نمود. در زمان هایی که عجله دارید می توانید زمان شستشوی البسه را تا 12ساعت به تاخیر بیندازید. ماشین لباسشویی ایندزیت ewe91482 با داشتن امکانات متنوع و ظاهری زیبا در هنگام خرید می تواند انتخاب عالی باشد. قیمت ماشین لباسشویی ایندزیت ewe91482 در فروشگاه اینترنتی پلوتک بسیار مناسب است و در هنگام خرید ماشین لباسشویی با مراجعه به این سایت می توانید از مدل های دیگر نیز دیدن فرمایید.

https://www.polotak.com/666/washing-machine-indesit-ewe91482



:: برچسب‌ها: ماشین لباسشویی ewe91482 , قیمت ماشین لباسشویی ایندزیت , ماشین لباسشویی ایندزیت , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

خردکن 850 وات ناسا الکتریک ns-907

خردکن ناسا الکتریک ns-907 از وسایل پرکاربرد و ضروری در اشپزخانه محسوب می شود که زمان اشپزی کردن را کاهش می دهد. در هنگام اشپزی کردن یکی از کارهایی که بسیار وقت گیر ست خردکردن مواد غذایی می باشد. این روز ها تولید کننده گان برای کاهش وقت اشپزی ابزار های مختلفی را تولید نموده اند که با استفاده از انها  خیلی سریع می توانید غذایی خوش طعم را اماده کنید. خردکن یکی از مهمترین وسایل موجود در اشپزخانه محسوب می شود که در یک چشم بر هم زدن انواع مواد غذایی حتی مواد سخت را نیز خرد می نماید. ناسا از بهترین تولید کننده گان لوازم خانگی ست که خردکن های متنوعی را در بازار عرضه کرده است. خردکن ns 907 از بهترین مدل های این کمپانی محسوب می شود که با توان مصرفی 850 وات انواع مواد را خرد و ریز می کند. خرد کن دستگاه هی ست که سال های زیادی را مهمان خانه ی شما ست و بر همین اساس در هنگام خرید ان باید توجه داشت که هم از کیفیت بالا و هم از ظاهری زیبا برخوردار باشد. خردکن ناسا ns-907 کاربرد بسیار بالایی به همراه دارد و از ظاهری شیک و زیبا برخوردارست. خردکن 3-2-1 ناسا الکتریک ns-907 از موتوری قدرتمند بهره می برد که سرعت دور ان به 1000 دور بر دقیقه می رسد و در یک چشم بر هم زدن انواع مواد را خرد می نماید. با استفاده از خردکن ناسا ns-907 بدون این که مواد غذایی له یا سابیده شوند به صورت ریز خرد می نماید و موادی یکدست را تحویل شما خواهد داد. زمانی که مواد را داخل خردکن قرار دادید ، تنها کافی است که درپوش ان را فشار دهید تا مواد خرد شوند. تیغه های به کار رفته در خردکن 850 وات ناسا ns-907 از استیل ضد زنگ هستند و طول عمر بالایی به همراه دارند. تیغه های این محصول بسیار تیز و برنده می باشند و از طریق انها می توان انواع مواد هم چون پیاز ، هویج ، کرفس ، سیب زمینی ، بادام ، گردو و ... را خرد نمایید. در هنگام خردکردن پیاز با این وسیله دیگر چشمانتان اب نمی افتد و تکه های بسیار ریز پیاز را در اختیار خواهید داشت به صورتی که داخل غذا اصلا دیده نمی شود. فروشگاه اینترنتی پولوتک مرجعی مناسب برای عرضه ی انواع لوازم خانگی است.

https://www.polotak.com/667/chooper-nasa-ns-907



:: برچسب‌ها: خردکن ناسا الکتریک ns-907 , خردکن ناسا , قیمت خردکن ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

خردکن 850 وات ناسا الکتریک ns-907

خردکن ناسا الکتریک ns-907 از وسایل پرکاربرد و ضروری در اشپزخانه محسوب می شود که زمان اشپزی کردن را کاهش می دهد. در هنگام اشپزی کردن یکی از کارهایی که بسیار وقت گیر ست خردکردن مواد غذایی می باشد. این روز ها تولید کننده گان برای کاهش وقت اشپزی ابزار های مختلفی را تولید نموده اند که با استفاده از انها  خیلی سریع می توانید غذایی خوش طعم را اماده کنید. خردکن یکی از مهمترین وسایل موجود در اشپزخانه محسوب می شود که در یک چشم بر هم زدن انواع مواد غذایی حتی مواد سخت را نیز خرد می نماید. ناسا از بهترین تولید کننده گان لوازم خانگی ست که خردکن های متنوعی را در بازار عرضه کرده است. خردکن ns 907 از بهترین مدل های این کمپانی محسوب می شود که با توان مصرفی 850 وات انواع مواد را خرد و ریز می کند. خرد کن دستگاه هی ست که سال های زیادی را مهمان خانه ی شما ست و بر همین اساس در هنگام خرید ان باید توجه داشت که هم از کیفیت بالا و هم از ظاهری زیبا برخوردار باشد. خردکن ناسا ns-907 کاربرد بسیار بالایی به همراه دارد و از ظاهری شیک و زیبا برخوردارست. خردکن 3-2-1 ناسا الکتریک ns-907 از موتوری قدرتمند بهره می برد که سرعت دور ان به 1000 دور بر دقیقه می رسد و در یک چشم بر هم زدن انواع مواد را خرد می نماید. با استفاده از خردکن ناسا ns-907 بدون این که مواد غذایی له یا سابیده شوند به صورت ریز خرد می نماید و موادی یکدست را تحویل شما خواهد داد. زمانی که مواد را داخل خردکن قرار دادید ، تنها کافی است که درپوش ان را فشار دهید تا مواد خرد شوند. تیغه های به کار رفته در خردکن 850 وات ناسا ns-907 از استیل ضد زنگ هستند و طول عمر بالایی به همراه دارند. تیغه های این محصول بسیار تیز و برنده می باشند و از طریق انها می توان انواع مواد هم چون پیاز ، هویج ، کرفس ، سیب زمینی ، بادام ، گردو و ... را خرد نمایید. در هنگام خردکردن پیاز با این وسیله دیگر چشمانتان اب نمی افتد و تکه های بسیار ریز پیاز را در اختیار خواهید داشت به صورتی که داخل غذا اصلا دیده نمی شود. قیمت خردکن ناسا در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/667/chooper-nasa-ns-907



:: برچسب‌ها: خردکن ناسا الکتریک ns-907 , خردکن ناسا , قیمت خردکن ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

یخچال ساید بای ساید سامسونگ 30 فوت rh58k6467sl

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل rh58 یکی از یخچال های بالارده و با امکاناتی است که توسط برند معتبر و با کیفیت سامسونگ samsung  تولید و روانه ی بازار شده است. یخچال سامسونگ rh58 همانطور که از طراحیش پیداست دارای بدنه ای خاکستری رنگ می باشد و از دو درب تشکیل شده است. درب سمت چپ متعلق به بخش فریزر است و با باز کردن این درب متوجه فضایی گسترده و یکپارچه جهت ذخیره سازی انواع مواد غذایی فریز شده به کار می رود. به کار گیری طراحی خاص موسوم به شوکیس Showcase یکی از ویژگی های خاص این یخچال سامسونگ است که باعث شده، فضای ذخیره سازی مواد غذایی بسیار افزایش یابد. ظرفیت یخچال سامسونگ 30 فوت می باشد و به کمپرسور دیجیتال اینورتر Compressor Digital Inverter می باشد که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و عملکردی کم صدا و بهینه را برای یخچال ساید بای ساید سامسونگ به ارمغان می آورد. تا در نهایت مصرف انرژی را به میزان 50% کاهش دهد. مجهز بودن به خنک کننده ی دوگانه پلاس Twin Cooling Plus هوایی خنک و سرد را در کل یخچال و فریزر جاری می سازد تا هم بخش یخچال و هم بخش فریزر هوایی خنک و سرد داشته باشند. یخچال ساید بای ساید سامسونگ rh58 دارای آبسردکن بیرونی می باشد که اتفاقا قابلیت اتصال به آب شهری را هم دارد. این آبسرد کن بصورت مداوم و 24 ساعته می تواند آب خنک و سرد را در اختیارتان بگذارد. قیمت یخچال سامسونگ rh58 در فروشگاه اینترنتی پولوتک حدود 16 میلیون می باشد و با توجه به تضمین اصالت و اعتبار یخچال می توان آن را خوش قیمت ترین یخچال بالارده ی سامسونگ samsung دانست.

https://www.polotak.com/668/refrigerator-side-by-side-samsung-rh58k6467sl



:: برچسب‌ها: یخچال ساید بای ساید سامسونگ rh58 , ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

ماشین لباسشویی ایندزیت XW71452

ماشین لباسشویی ایندزیت مدل XW71452 یکی از ماشین لباسشویی های 7 کیلویی ایندزیت است که با سرعت 1400 دور دقیقه مخزن 7 کیلویی را می چرخاند. وجود درب بزرگ شیشه ای بر روی بدنه ی جلویی ماشین لباسشویی ایندزیت خبر از درب از جلو بودن این ماشین لباسشویی می دهد. ایندزیت یکی از شرکت های تولید کننده ی لوازم خانگی در جهان است که به خاطر اعتبار و کیفیت کالا و لوازمی که تولید می کند در سطح جهانی مطرح شده است. شرکت ایندزیت indesit که در کشور اینالیا فعالیت می کند در زمینه ی تولید انواع لوازم خانگی اعم از ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و سایر لوازم دیگر فعالیت می کند. ماشین لباسشویی ایندزیت 7 کیلویی xw71452 از 14 عدد برنالمه ی شستشو پشتیبانی می کند و کاربران می توانند متناسب با نوع الیاف و پارچه یکی از برنامه های شستشو را انتخاب کند. همچنین قابلیت تنظیم سرعت چرخش و قابلیت تنظیم دما از دیگر ویژگی های این ماشین لباسشویی است که از آن یک لباسشویی حرفه ای ساخته است. بر قسمت بالایی این دستگاه یک صفحه نمایش ال ای دی led خودنمایی می کند. که شاخص زمان باقی مانده و دما و سرعت چرخش موتور را نمایش می دهد. رتبه ی مصرف انرژی که به این دستگاه لباسشویی تعلق گرفته است  +++A می باشد و همچنین میزان صدای دستگاه در حین عملیات شستشو تنها 59 دسی بل است که به هیچ عنوان آزار دهنده نیست. قیمت این لباسشویی در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/669/washing-machine-indesit-xw71452



:: برچسب‌ها: ماشین لباسشویی ایندزیت XW71452 , ماشین لباسشویی ایندزیت , لباسشویی , قیمت ماشین لباسشویی ایندزیت , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

آبمیوه گیری ناسا الکتریک 800 وات ns-915

آبمیوه گیری ناسا الکتریک ns-915 با توان 800 وات مدلی مناسب از این کمپانی ست که دارای امکانات خاص خود است. با وجود زندگی پر مشغله و نبود وقت کافی برای انجام دادن بسیاری از کارها از جانب تولید کننده گان دستگاه های ماشینی زیادی به تولید رسیده که از طریق ان ها اشپزی کردن در زمان کم تری انجام خواهد شد. از جمله لوازم پرکاربرد که با وجود انها اشپزی در کم ترین زمان انجام می شود می توان آب میوه گیری ، غذاساز ، پلوپز ، زودپز ، خردکن و ... را نام برد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پلوتک می توانید هر یک از لوازم خانگی مورد نیاز خود را در قیمت خیلی مناسب خریداری کنید و اشپزخانه ی خود را مدرن سازید. آبمیوه گیری از جمله پرکاربرد ترین لوازم موجود در اشپزخانه ست که در طرح و شکل های مختلف روانه ی بازار شده است. ناسا یکی از برترین تولید کننده ی این دستگاه ست که هر ساله مدل های متنوعی با امکانات مختلف را روانه ی بازار می نماید و توانسته بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. آبمیوه گیری ناسا ns-915 از برترین مدل های موجود در بازار تکنولوژی ست که از طریق ان در کم ترین زمان می توان اب میوه ی طبیعی و خوشمزه ای را اماده کرد. با استفاده از آبمیوه گیری ناسا ns-915 در کنار درست کردن آب میوه می توان انواع پوره ، پودر اسیاب شده و مغزیجات را اماده کنید.  آبمیوه گیری ns-915 با توان 800 وات در کم ترین زمان آب انواع میوه ها را برای شما می گیرد و کم ترین میزان انرژی را به مصرف خواهد رساند. تیغه های به کار رفته در این دستگاه از استیل ضد زنگ می باشند که به هیچ عنوان زنگ نخواهند زد. پارچ مندرج این آب میوه گیری ظرفیتی معادل 1200 میلی لیتر را دارد و برای استفاده ی هر خانواده ای می تواند مناسب باشد. به دلیل بزرگ بودن دهانه ی ان می توان بسیاری از میوه ها را درسته داخل ان قرار داد و نیازی به خرد کردن نخواهند داشت. با وجود پارچ مندرج می توان مواد را درجه بندی نمود و به مقدار لازم داخل ابمیوه گیری قرار داد. پایه های قرار گرفته در این آب میوه گیری کاملا ضد لغزش است و در هنگام کارکرد صدای بسیار کمی را تولید می نماید. فیلتر قرار گیری در این آبمیوه گیری از جنس استیل ضد زنگ است که می توان به راحتی ان را جدا کرد و شستشو نمود. 

https://www.polotak.com/670/juicer-nasa-ns-915



:: برچسب‌ها: آبمیوه گیری ناسا الکتریک ns-915 , آبمیوه گیری ناسا , قیمت آبمیوه گیری ناسا , قیمت ابمیوه گیری , ابمیوه گیری ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

آبمیوه گیری ناسا الکتریک 800 وات ns-915

آبمیوه گیری ناسا الکتریک ns-915 با توان 800 وات مدلی مناسب از این کمپانی ست که دارای امکانات خاص خود است. با وجود زندگی پر مشغله و نبود وقت کافی برای انجام دادن بسیاری از کارها از جانب تولید کننده گان دستگاه های ماشینی زیادی به تولید رسیده که از طریق ان ها اشپزی کردن در زمان کم تری انجام خواهد شد. از جمله لوازم پرکاربرد که با وجود انها اشپزی در کم ترین زمان انجام می شود می توان آب میوه گیری ، غذاساز ، پلوپز ، زودپز ، خردکن و ... را نام برد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پلوتک می توانید هر یک از لوازم خانگی مورد نیاز خود را در قیمت خیلی مناسب خریداری کنید و اشپزخانه ی خود را مدرن سازید. آبمیوه گیری از جمله پرکاربرد ترین لوازم موجود در اشپزخانه ست که در طرح و شکل های مختلف روانه ی بازار شده است. ناسا یکی از برترین تولید کننده ی این دستگاه ست که هر ساله مدل های متنوعی با امکانات مختلف را روانه ی بازار می نماید و توانسته بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. آبمیوه گیری ناسا ns-915 از برترین مدل های موجود در بازار تکنولوژی ست که از طریق ان در کم ترین زمان می توان اب میوه ی طبیعی و خوشمزه ای را اماده کرد. با استفاده از آبمیوه گیری ناسا ns-915 در کنار درست کردن آب میوه می توان انواع پوره ، پودر اسیاب شده و مغزیجات را اماده کنید.  آبمیوه گیری ns-915 با توان 800 وات در کم ترین زمان آب انواع میوه ها را برای شما می گیرد و کم ترین میزان انرژی را به مصرف خواهد رساند. تیغه های به کار رفته در این دستگاه از استیل ضد زنگ می باشند که به هیچ عنوان زنگ نخواهند زد. پارچ مندرج این آب میوه گیری ظرفیتی معادل 1200 میلی لیتر را دارد و برای استفاده ی هر خانواده ای می تواند مناسب باشد. به دلیل بزرگ بودن دهانه ی ان می توان بسیاری از میوه ها را درسته داخل ان قرار داد و نیازی به خرد کردن نخواهند داشت. با وجود پارچ مندرج می توان مواد را درجه بندی نمود و به مقدار لازم داخل ابمیوه گیری قرار داد. پایه های قرار گرفته در این آب میوه گیری کاملا ضد لغزش است و در هنگام کارکرد صدای بسیار کمی را تولید می نماید. فیلتر قرار گیری در این آبمیوه گیری از جنس استیل ضد زنگ است که می توان به راحتی ان را جدا کرد و شستشو نمود. قیمت ابمیوه گیری در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/670/juicer-nasa-ns-915



:: برچسب‌ها: آبمیوه گیری ناسا الکتریک ns-915 , آبمیوه گیری ناسا , قیمت آبمیوه گیری ناسا , قیمت ابمیوه گیری , ابمیوه گیری ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

اتو بخار دستی ناسا 2200 وات ns402 

ناسا nasa یکی از شرکت های تولید کننده ی انواع لوازم خانگی در سطح جهان است، این شرکت با تولیئد انواع لوازم خانگی برقی و غیر برقی سعی دارد برای سال ها مهمان خانه های شما باشد. اتو بخار دستی ناسا ns-402 با توان مصرفی 2200 وات یکی از اتو بخارهای قدرتمند و با کیفیتی است که امکانات یک اتو بخار حرفه ای و بالارده را دارد. طراحی منحصر به فرد و ترکیب رنگ اختصاصی آبی و مشکی باعث شده تا در لیست خوش فروش ترین اتو بخار ها قرار گیرد. مخزن این اتو بخار 300 سی سی است و این مخزن تقریبا بزرگ این امکان را فراهم می آورد تا مدت زمان اتو کشیدن طولانی گردد. این اتو بخار دستی مجهز به سیستم ضد رسوب است، این سیستم ضد رسوب از مسدود شدن حفره های بخار کف اتو توسط املاح موجود در آب جلوگیری می کند. فیلتر به کار رفته در این اتو املاح و آهک موجود در آب را می گیرد و باعث می شود هنگام اتو زدن اثری از املاح و آهک بر روی لباس باقی نماند.کفه ی اتو ناسا ان اس 402 از جنس سرامیک می باشد و حرکتی روان و سریع بر روی سطوح پارچه و لباس دارد. کف یه سرامیکی اتو بخار ناسا به لباس نمی چسبد و به هیچ عنوان لباس ها را نمی سوزاند. قابلیت رسوب زدایی از دیگر ویژگی ها و قابلیت های اتو بخار دستی ناسا 402 است، این قابلیت رسوب های گرفته شده ی دستگاه را پاسکازی می کند و عملکرد و کارآیی اطو را افزایش خواهد داد.قابلیت خاموش شدن خودکار، قابلیتی است که هنگامی که اتو بدون حرکت باشد، اتو را خاموش می کند. اگر حدود 8 دقیقه اتو در حالت عمودی قرار گیرد، و حدود 30 ثانیه در حالت افقی قرار گیرد و بدون استفاده باشد ، اتو بطور خودکار خاموش می شود. برای اینکه اتو دوباره روشن شده و شروع به کار کند کافی است اتو را تکان دهید. قابلیت اتو کشیدن در حالت عمودی از دیگر ویژگی های اتو بخار ناسا ns-402 است که می توان انواع کت و شلوار و پرده را اتو کشید. سیم برق این اتو از قابلیت چرخش 360 درجه پشتیبانی می کند و به راحتی می توان در حین اتو زدن اتو را حرکت داد. قیمت این اتو بخار در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

 

https://www.polotak.com/671/steam-iron-nasa-ns-402



:: برچسب‌ها: اتو بخار ناسا ns-402 , اتو بخار ناسا , قیمت اتو بخار ناسا , اتو بخار دستی ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

خردکن دلمونتی delmonti dl330

خردکن دلمونتی dl330 _ این روزها که وقت و زمان بسیار سریع می گذرد و دیگر کسی وقت اضافی برای انجام اموری مثل تهیه ی انواع سالاد و سس و ... را ندارد، وجود وسیله ای مانند خردکن که سرعت انجام کارها را چند برابر می کند، بسیار لازم و ضروری است. خردکن دلمونتی dl330 نیز به منظورخرد کردن انواع مواد غذیی و تهیه ی انواع سالاد و سس و .. به کار می رود. خردکن دلمونتی مدل dl330 یکی از خردکن های با کیفیت و خوش ساختی است که توسط برند معتبر و نام آشنای دلمونتی delmonti تولید و روانه ی بازار شده است. اندازه ی مناسب و حجم و وزن کم این دستگاه باعث شده تا راحتی جابجا گردد و برای خرد کردن انواع مواد غذایی بتوان به راحتی از آن استفاده کرد. ظرف خردکن از جنس پلاستیک شفاف است و می توان مواد غذایی داخل محفظه را رویت کرد و از میزان خرد شدنشان مطلع شد. می دانید که محصولات دلمونتی تحت لیسانس کشور ایتالیا تولید می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. خرد کن برقی dl330 نیز یکی از همین محصولات با کیفیت است. این خردکن تک کاره بوده و تنها برای خرد کردن مواد غذایی مختلف به کار می رود. توان مصرفی خردکن دلمونتی برابر 450 وات است و از این رو خردکن dl330 به خردکن 450 واتی نیز معروف است. سرعت چرخش موتور 1000 دور در دقیقه است و کارآیی و عملکرد مناسبی برای خردکن به ارمغان می آورد. خردکن دلمونتی دارای یک درپوش محافظ از جنس پلاستیک شفاف بوده که هم کیفیت بالایی دارد و هم قابلیت رویت مواد غذایی داخل محفظه را فراهم می آورد. تیغه های خرد کن از جنس استیل ضدزنگ می باشد و در اثر بارها شستشو دچار زنگ زدگی نمی شود. مجهز بودن به محفظه ی سیم جمع کن، سیم برق خردکن را در محفظه جمع می کند. قیمت مناسبی که دلمونتی برای این خردکن در نظر گرفته است، باعث شده تا یکی از خوش فروش ترین خردکن های موجود در بازار باشد. قیمت خردکن دلمونتی dl330 در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/672/chopper-delmonti-dl330



:: برچسب‌ها: خردکن دلمونتی dl330 , خردکن ناسا , قیمت خردکن ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک
  • فلاسک دوقلو دلمونتی 4 لیتری delmonti dl1670
  • بدنه ی فلاسک از جنس استیل ضدزنگ
  • قابلیت گرم نگه داشتن به مدت زیاد
  • مناسب برای آب گرم و آب سرد
  • دارای ظرفیت 4 لیتری
  • طراحی شکیل و زیبا

https://www.polotak.com/673/vacuum-flask-delmonti-dl1670



:: برچسب‌ها: فلاسک دوقلو دلمونتی dl1670 , فلاسک دلمونتی dl1670 , قیمت دوقلوی دلمونتی dl1670 , قیمت فلاسک دلمونتی dl1670 , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

آسیاب قهوه 200 وات ناسا ns-922

آسیاب قهوه ناسا الکتریک ns-922 یکی دیگر از دستگاه های پرکاربرد ناسا می باشد که از امکانات مختلف برخوردارست. از گذشته تا الان قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب در بین کاربران است که با روش های مختلفی اماده خواهد شد. برخی از افراد پودر اماده ی قهوه را خریداری می کنند و برخی دیگر دانه های ان را خریداری می نمایند و خود اسیاب می نمایند. به دلیل محبوبیت بالای قهوه از طرف تولید کننده گان معتبر دستگاه های مختلفی تولید خواهد شد که از طریق ان ها می توان انواع دانه های قهوه را اسیاب کرد و قهوه ای خوشمزه را اماده کرد. ناسا یکی از تولید کننده گانی ست که دستگاه های مختلف و پرکاربرد هم چون آسیاب قهوه و چای ساز را تولید نموده که در هنگام خرید لوازم خانگی می توان مدلی از این برند خوش نام و اوازه را انتخاب کرد. آسیاب قهوه ناسا ns-922 از موتوری قدرتمند برخوردارست و با توان 200 وات انواع داده قهوه را اسیاب می نماید.ابعاد این دستگاه بسیار مناسب است و می تواند برای فضاهای کوچک نیز مناسب باشد. تیغه های به کار رفته در آسیاب قهوه از جنس استیل ضد زنگ است که کاملا نشکن می باشد. آسیاب قهوه ناسا از سیستم ایمنی خودکار بهره می برد که می توان با خیال راحت از ان استفاده نمود. بر روی بدنه ی دستگاه دکمه ی خاموش و روشن قرار گرفته که هنگام قرار دادن دانه های قهوه داخل ان باید دکمه را پایین نگه دارید تا دانه ها به اندازه ی دلخواه ریز شود. در هنگام استفاده از دستگاه سعی نمایید که درپوش ان را محکم ببندید و تا زمانی که تیغه ها توقف نکنند درپوش ان را باز ننمایید. برای این که طول عمر دستگاه بالا برود بهتر است بیش تر از 60 ثانیه از دستگاه استفاده ننمایید و بعد از چند لحظه ان را دوباره روشن کنید. قیمت آسیاب قهوه ناسا در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/674/coffee-grinder-nasa-ns-922

 



:: برچسب‌ها: آسیاب قهوه ناسا الکتریک ns-922 , آسیاب قهوه ناسا , قیمت آسیاب قهوه ناسا , فروشگاه پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

پیتزاپز ناسا الکتریک 1800 وات nasa ns-604 

پیتزاساز ناسا الکتریک ns-604 از جمله لوازم برقی پرکاربرد در اشپزخانه محسوب می شود که کارایی بالایی دارد و در ظاهری شیک و اراسته به تولید رسیده است. امروزه فست فود ها به یکی از غذاهای محبوب تبدیل شده است که درست کردن انها با روش های مختلفی صورت می گیرد و تقریبا وقت گیر هم است. پیتزا یکی از محبوب ترین غذاها ست که برای درست کردن ان تولید کننده گان مطرح دنیای تکنولوژی دستگاه های مختلفی را به تولید رسانده اند که از طریق ان ها با بهترین روش می توان پیتزای خوشمزه ای را اماده کرد. ناسا یکی از بهترین تولید کننده گان لوازم خانگی ست که دستگاه پیتزاپز را در مدل های متنوع با طرح و شکل متفاوت به تولید رسانده است و از طریق ان ها می توان در زمان خیلی کمی پیتزا خوشمزه و لذیذی را اماده نمایید و همراه با خانواده تان نوش جان کنید. پیتزاپز ناسا الکتریک ns-604 از بهترین مدل های تولیدی شرکت ناسا ست که کاربرد بالا و طراحی زیبایی دارد. با استفاده از این دستگاه می توانید انواع پیتزا ، کباب ،ساندویچ و استیک را در زمان خیلی کمی اماده کنید. پیتزاپز ناسا ns-604 توانی معادل 1800 وات را دارد و در زمان خیلی کمی از طریق ان می توان پیتزا خوشمزه ای را اماده کرد. بر روی بدنه ی دستگاه پیچ ولومی قرار گرفته که با استفاده از ان می توانید درجه حرارت دستگاه را تنظیم کرد. دستگاه پیتزاساز ناسا ns-604 بر طبق استاندارد های بین المللی ساخته شده و کیفیت بسیار بالایی دارد که در هنگام خرید می تواند انتخاب عالی باشد. قیمت این پیتزاپز در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/657/pizza-maker-nasa-ns-604



:: برچسب‌ها: پیتزاساز ناسا ns-604 , پیتزا پز ناسا , قیمت پیتزاپز ناسا , خرید پیتزاپز , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

چای ساز ناسا مدل ns-507

چای ساز ناسا 2200 وات 507

 


چای ساز ناسا مدل ns-507
 یکی از دستگاه های چای سازی است که توسط برند معتبر و نام آشنای ناسا nasa تولید و روانه ی بازار شده است. چای ساز ناسا 507 وسیله ای لازم و ضروری است که برای تهیه ی چایی و انواع نوشیدنی گرم مورد استفاده قرار می گیرد. این چای ساز دارای یک کتری 2 لیتری است و می تواند در هر بار روشن کردن حجم زیادی از آب را در خود جای دهد. به همراه چای ساز ناسا 507 یک قوری شیشه ای نیز ارائه می شود، این قوری شیشه ای ظرفیتی برابر 1.2 لیتر دارد. جنس کتری یا مخزن آب استیل ضد زنگ می باشد و رپوشی بر روی این مخزن 2 لیتری قرار گرفته است که آن هم از جنس استیل می باشد. جنس دسته ی کتری از پلاستیک با کیفیت وده و در برابر گرما و حرارت مقاومت بالایی دارد. قوری شیشه ای که به همراه چای ساز 2200 وات ناسا عرضه می شود، دارای ظرفیت 1.2 لیتری است. قیمت این چای ساز در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.



:: برچسب‌ها: چای ساز ناسا 507 , قیمت چای ساز ناسا 507 , خرید چای ساز ناسا 507 , چای ساز , چای ساز ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

آون توستر ناسا الکتریک nasa ns-2046

آون توستر ناسا الکتریک ns-2046 یکی از مدل های پرکاربرد و زیبا ست که می تواند انتخاب مناسب برای افرادخوش سلیقه باشد. اگر شما از جمله افرادی هستید که به درست کردن کیک و شیرینی بسیار علاقه دارید یا همواره غذاهای خود را به صورت کباب شده درست می کنید خرید آون توستر ناسا ns-2046 می تواند وسیله ای کارامد در خانه ی شما باشد. با استفاده از این دستگاه می توانید انواع غذاها را کباب نمایید و کیک و شیرینی های خوشمزه را اماده کنید و با خانواده یا مهمانان عزیزتان نوش جان نمایید. آون توستر ناسا ns-2046 با رنگ سفید زیبایی خاصی دارد و بر شیک تر شدن هر اشپزخانه ای می افزاید. آون توستر ns-2046 یک فر کوچک و جمع و جور است که از طریق ان در کم ترین زمان ممکن می توانید غذاهای کباب شده و لذیذ را اماده نمایید. از امکانات این دستگاه می توان به قابلیت جوجه گردان و گریل کردن اشاره کرد. توان مصرفی آون توستر ناسا ns-2046 برابر 1800 وات است که با مصرف پایین انرژی در زمان خیلی کمی انواع غذا را اماده می کند. آون توستر ناسا ns-2046 غذاها را با سلامتی بالایی بدون هیچ چربی اماده مینماید و برای کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود. محفظه ی آون توستر ns-2046 ظرفیتی معادل 46 لیتر را دارد و می تواند به خوبی نیاز شما را براورد سازد. در هنگام پخت غذا در اون توستر ns-2046 گرما به صورت یکنواخت در تمامی قسمت ها پخش می شود و غذایی کاملا پخته را در اختیار خواهید داشت. قیمت این آون توستر ناسا در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/659/oven-toaster-nasa-ns-2046

 



:: برچسب‌ها: آون توستر ناسا ns-2046 , آون توستر , قیمت آون توستر ناسا , خرید اون توستر ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

چرخ خیاطی ناسا الکتریک nasa ns-9812

چرخ خیاطی ناسا الکتریک ns-9812 یکی از مدل های کاربردی و در عین حال زیبای این کمپانی ست که از طریق ان می توان خود پارچه هایتان را بدوزید. با داشتن یک چرخ خیاطی با کیفیت نیازی نست که برای کار های ساده همانند دوختن لباس های پاره به خیاط مراجعه نمایید بلکه خود می توانید انها را به خوبی بدوزید و حتی پارچه های خود را با مدل های متنوع و شیک همانطور که دوست دارید بدوزید و به یک خیاط حرفه ای در خانه ی خود تبدیل شوید. با وجود چرخ خیاطی ناسا ns-9812 می توانید لباس های کودکان دلبندتان را نیز به صورت شیک و زیبا بدوزید. اگر شما یک خیاط حرفه ای هم هستید خرید چرخ خیاطی ناسا ns-9812 می تواند انتخاب عالی در هنگام خرید باشد. چرخ خیاطی ns 9812 با بدنه ی تمام فلز یکی از زیباترین مدل های موجود در بازار ست که از طراحی خاصی برخوردارست. از امکانات چرخ خیاطی ناسا 9812 می توان به قابلیت گلدوزی ، زیپ دوزی و تکه دوزی اشاره کرد. از طریق این چرخ خیاطی ناسا می توان پارچه ها را با 19 طرح مختلف دوخت. از طریق این دستگاه می توان پارچه ها را با عرض 5 میلی متر گلدوزی نمود. از امکانات ویژه ی چرخ خیاطی ناسا ns-9812 می توان به قابلیت سوزن نخ کن اتوماتیک اشاره کرد. با استفاده از این قابلیت نیازی نیست زمان زیادی را برای سوزن نخ کردن صرف نمایید بلکه از طریق این قابلیت خیلی سریع نخ کردن سوزن انجام می شود. با وجود قاب ماکوی و سیستم فشار پایه نیازی نیست در هنگام خیاطی مداوم پارچه را صاف کنید بلکه هر نوع پارچه ای به صورت صاف بر روی ماکوی قرار گرفته می شود و می توان به خوبی ان را چرخ کرد. با استفاده از چرخ خیاطی ناسا ns-9812 می توان پارچه ها را به سمت جلو دوخت کرد و در مواقع لازم انها را به سمت عقب برگرداند و دوخت زد. قیمت این چرخ خیاطی در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/660/sewing-machine-nasa-ns-9812

 



:: برچسب‌ها: چرخ خیاطی ناسا ns-9812 , قیمت چرخ خیاطی , چرخ خیاطی ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

اتو پرس ناسا مدل NS-3302

اتو بخار ناسا ns-3302

اتو پرس ناسا ns-3302 _ اتو پرس ناسا مدل NS-3302 یکی از اتو پرس هایی است که توسط برند معتبر و با کیفیت ناسا nasa تولید و روانه ی بازار شده است. اتو پرس ناسا ان اس 3302 دارای توان 2000 وات است و جنس کفه ی آن از آلومنیوم می باشد.این اتوپرس در سایز 32 اینچ تولید شده است و می تواند انواع لباس را اتو بزند. اتو پرس ناسا ns-3302 تحت لیسانس آلمان تولید شده و کیفیت ساخت بالایی دارد. حجم بخار خروجی از این اتو پرس در هر بار برابر 90 گرم در دقیقه است که می تواند هر نوع چروکی را صاف کند. ظرفیت مخزن آب اتو بخار ناسا ns-3302 برابر 800 سی سی است و دارای مخزن آب جداشونده است. اتو پرس ناسا ns-3302 دارای نمایشگر دیجیتالی با منوی فارسی است، این صفحه نمایش لمسی دارای آیکون های خاموش و روشن، اتو کردن لباس پشمی، ابریشمی، پنبه ای، الیاف کتان، نایلون، گرما و آبپاش می باشد که می توان تنها با لمس انگشت یکی از این حالت ها را فعال نمود. نحوه ی توزیع دما در این اتوی بخار بصورت یکوناخت بوده و قابلیت تنظیم درجه حرارت را هم دارد. شما می توانید دمای اتو پرس را متناسب با لباس تنظیم نمایید. اتو پرس ناسا دارای پایه ی تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع است تا کاربر بتواند متناسب با قد خود ارتفاع اتوپرس را تنظیم نماید. از دیگر ویژگی های و امکانات اتو پرس ناسا می توان به قابلیت خاموش شدن خودکار، قابلیت هشدار دهنده ی خالی شدن مخزن آب، پایه های ضدلغزش، سپری آب و چراغ نشانگر اشاره کرد. قیمت اتو پرس ناسا ns-3302 در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است و  با توجه به ویژگی های ذکر شده، ارزش خرید بالایی دارد.

https://www.polotak.com/661/steam-ironing-press-nasa-ns-3302



:: برچسب‌ها: اتو پرس ناسا ns-3302 , اتو بخار پرس , قیمت اتو پرس ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

چرخ گوشت ناسا مدل ns-319

nasa ns-319

چرخ گوشت ناسا مدل ns-319 یکی از پرخ گوشت هایی است که توسط برند معتبر ناسا nasa تولید و روانه ی بازار شده است. چرخ گوشت ناسا سه کاره بوده و قابلیت سوسیس ساز، چرخ گوشت و کبه ساز را دارد. توان مصرفی چرخ گوشت ناسا ns-319 برابر 2000 وات است و قابلیت تنظیم سرعت در 1 سطح را دارد. چرخ گوشت ناسا ان اس 319 از بهترین چرخ گوشت های موجود در بازار است که با بدنه ی مشکی و نقره ای تولید شده است. این چرخ گوشت ناسا دارای کنترل پنل دیجتیالی بر روی بدنه است که زمان باقی مانده را نشان می دهد. صفحه مشبک و تیغه های آن از جنس استیل ضد زنگ می باشد. سینی و گلویی این چرخ گوشت از جنس فلز می باشد و با توجه به ضد زنگ بودنش می توان بارها و بارها از آن استفاده نمود. چرخ گوشت ناسا ns-319 دارای عملکردی کم صدا است و ی واندر هر ساعات از شبانه روز از آن استفاده نمود بدون اینکه نگران ایجاد سر و صدای زیاد بود. چرخ گوشت ناسا ns-319 دارای سیستم حفاظت در برابر نوسانات برق است و ر هنگام نوسان کردن برق می توان بصورت خودکار خاموش شود تا دستگاه نسوزد و از طول عمر آن کاسته نشود. قیمت این چرخ گوشت در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است. 

https://www.polotak.com/662/meat-grinder-nasa-ns-319



:: برچسب‌ها: چرخ گوشت ناسا مدل ns-319 , چرخ گوشت ناسا ns-319 , قیمت چرخ گوشت , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

پلوپز ناسا الکتریک 860 وات ns-3075 

پلوپز ناسا الکتریک ns-3075 یکی از بهترین محصولات خانگی می باشد که اشپزی را به کار ساده ای تبدیل نموده است. پلوپز از جمله پرکاربردترین لوازم خانگی می باشد که برای زندگی پر مشغله ی امروزی می تواند انتخاب مناسب باشد. پلو یکی از محبوب ترین غذاها نزد ایرانیان ست که درست کردن ان تقریبا وقت گیر می باشد. به دلیل محبوبیت این غذا خرید یک پلوپز برای هر اشپزخانه ای لازم و ضروری ست. با استفاده از پلوپز ناسا ns-3075 می توان یک پلوی خوشمزه را اماده کرد و همراه با خانواده یا مهمانانتان نوش جان کرد. پلوپز ناسا الکتریک ns-3075 توانی معادل 860 وات را دارد و با مصرف کم ترین انرژی در زمان خیلی کمی پلویی خوشمزه را اماده خواهد نمود. کاسه ی ان از جنس الومنیوم ساخته شده که به هیچ عنوان غذا به ان نمی چسبد. برای این که روکش ان خراب نشود بهتر خواهد بودکه هنگام برداشتن غذا از قاشق های پلاستیک یا چوبی استفاده نمود که به این صورت طول عمر کاسه به چندین برابر می رسد. دستگاه ns-3075 هم یک پلوپز و هم یک ارام پز می باشد و از طریق ان می توان یک پلوی خوشمزه و انواع خورشت را اماده کرد. درب پلوپز-ارام پز ns-3075 از جنس الومنیوم ست که بسیار محکم است و از ریزش مواد غذایی جلوگیری می کند. درب این دستگاه دارای دریچه ی خروج بخار ست که بعد از پختن غذا با باز کردن این دریچه بخار اضافی خارج می شود و می توان درب دستگاه راباز کرد. از امکانات پلوپز-ارام پز ناسا ns-3075 می توان به سبد بخار پز اشاره کرد که از طریق ان می توانید مواد را بخارپز نمایید و غذایی سالم را نوش جان کنید. دیگ پلوپز ناسا ns-3075 ظرفیتی معادل 1.8 لیتر را دارد و با استفاده از ان می توان غذای دو تا ده نفر را اماده کرد. قیمت این پلوپز در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/663/rice-cooker-nasa-ns-3075



:: برچسب‌ها: پلوپز ناسا ns-3075 , قیمت پلوپز ناسا , خرید پلوپز ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

سرخ کن ناسا 1.5 لیتر nasa ns-304

سرخ کن ناسا الکتریک ns-304 محصولی با کیفیت در طراحی زیبا از این کمپانی می باشد. غذاهای سرخ کردنی محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران دارند و زیاد مورد استفاده خواهند شد. به دلیل چربی بالای موجود در غذاهای سرخ کردنی استفاده ی انها برای سلامتی بسیار مضر است. تولید کننده گان مطرح جهان دستگاه های سرخ کردنی متنوعی را به تولید رسانده اند که از طریق انها می توان غذایی خوشمزه با مصرف کم ترین چربی اماده کرد. ناسا یکی از بهترین تولید کننده گان است که با تولید دستگاه های سرخ کردنی متنوع در بازار تکنولوژی با سایر سازندگان لوازم خانگی به رقابت پرداخته است و همواره بهترین مدل ها را روانه ی بازار می نماید. سرخ کن ns-304 از بهترین مدل های ناسا می باشد که با کم ترین میزان چربی انواع غذاها را با طعمی خوشمزه سرخ می نماید. دستگاه سرخ کن ns-304 در زمان خیلی کمی با مصرف کم ترین میزان انرژی غذاهای متنوع را سرخ می نماید. سرخ کن ناسا ns-304 با توان مصرفی 1200 وات غذاها را سرخ می نماید و کم ترین میزان انرژی را به مصرف می رساند. درب سرخ کن ناسا ns-304 از جنس شیشه می باشد که با وجود ان می توانید مواد غذایی داخل دستگاه را به خوبی مشاهده کنید و نیازی به باز کردن مداوم دستگاه نخواهد بود. ظرف دستگاه از روکش نچسب بهره می برد که به هیچ عنوان غذا به ان نمی چسبد. بوی مواد غذایی سرخ شده همواره در خانه ازار دهنده است و خیلی از افراد به ان الرژی دارند. سرخ کن ناسا ns-304 با دارا بودن فیلتر کربونیک از انتشار بوی مواد غذایی درفضای خانه جلوگیری می نماید. قیمت سرخ کن ناسا در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/664/fryer-nasa-ns-304



:: برچسب‌ها: سرخ کن ناسا ns-304 , سرخ کن رژیمی , سرخ کن ناسا , قیمت سرخ کن رژیمی ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

یخچال ساید بای ساید سامسونگ 30 فوت RS68N

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل rs68n یکی از یخچال های بالارده و با امکاناتی است که توسط برند معتبر و با کیفیت سامسونگ تولید و روانه ی بازار شده است. یخچال سامسونگ rs68n همانطور که از طراحیش پیداست دارای بدنه ای خاکستری رنگ می باشد و از سه درب تشکیل شده است. درب سمت چپ متعلق به بخش فریزر است و با باز کردن این درب متوجه فضایی گسترده و یکپارچه جهت ذخیره سازی انواع مواد غذایی فریز شده به کار می رود. این طراحی 3 درب باعث شده تا فضای نگهداری مواد غذایی یخچال ساید بای ساید افزایش یابد. ظرفیت یخچال سامسونگ 30 فوت می باشد و به کمپرسور دیجیتال اینورتر  Compressor Digital Inverter می باشد که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و عملکردی کم صدا و بهینه را برای یخچال ساید بای ساید سامسونگ به ارمغان می آورد. تا در نهایت مصرف انرژی را به میزان 50% کاهش دهد. مجهز بودن به خنک کننده ی دوگانه پلاس Twin Cooling Plus هوایی خنک و سرد را در کل یخچال و فریزر جاری می سازد تا هم بخش یخچال و هم بخش فریزر هوایی خنک و سرد داشته باشند. یخچال ساید بای ساید سامسونگ rs68n دارای آبسردکن بیرونی می باشد که اتفاقا قابلیت اتصال به آب شهری را هم دارد. این آبسرد کن بصورت مداوم و 24 ساعته می تواند آب خنک و سرد را در اختیارتان بگذارد. قیمت یخچال سامسونگ rs68n در فروشگاه اینترنتی پولوتک حدود 16 میلیون می باشد و با توجه به تضمین اصالت و اعتبار یخچال می توان آن را خوش قیمت ترین یخچال بالارده ی سامسونگ samsung دانست. قیمت این یخچال ساید بای ساید در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/665/refrigerator-side-by-side-samsung-rs68n



:: برچسب‌ها: یخچال ساید بای ساید سامسونگ rs68n , یخچال ساید بای ساید سامسونگ , یخچال فریزر سامسونگ , یخچال فریزر سامسونگ 30 فوت , پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

مخلوط کن و اسیاب ناسا الکتریک nasa ns-930

مخلوط کن و اسیاب ناسا الکتریک ns-930 از جمله لوازم خانگی پر کاربرد در اشپزخانه محسوب می شود که با استفاده از ان می توان انواع مواد را خرد و اسیاب نمود. با پیشرفت تکنولوژی وسایل زیادی به تولید رسیده اند که کار اشپزی را راحت و اسان ساختند و خرید انها از اهمیت بالایی برخوردارست. مخلوط کن یکی از این وسایل پرکاربرد می باشد که وجود ان در هر اشپزخانه ای لازم و ضروری ست. مخلوط کن ns-930 از موتوری قدرتمند با توان 850 وات بهره می برد که عملیات خرد کردن و اسیاب را در کم ترین زمان ممکن به پایان می رساند.  بدنه ی این مخلوط کن ناسا از استیل ضد زنگ می باشد که بسیار مقاوم است و به هیچ عنوان خش برنمی دارد. این دستگاه کارایی بالایی هم چون مخلوط کردن و خرد کردن را دارد و در ظاهری شیک و زیبا روانه ی بازار شده است. مخلوط کن ناسا ns-930 از پایه های ضد لغزش بهره می برد که از سر خوردن دستگاه جلوگیری می کند. تیغه های طراحی شده در این مخلوط کن نیز از جنس استیل است که بسیار تیز و برنده اند. از امکانات دیگر مخلوط کن و خردکن ناسا می توان به تکه کردن یخ اشاره کرد که می توان انواع نوشیدنی را نیز از طریق ان اماده کرد. قیمت مخلوط کن و آسیاب ناسا در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/648/blender-nasa-ns-930



:: برچسب‌ها: مخلوط کن ناسا الکتریک ns-930 , قیمت مخلوط کن ناسا ns-930 , فروشگاه پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

سرویس قابلمه 9 پارچه گرانیتی ناسا ns-6046

یکی از ویژگی ها و مشخصاتی که در سرویس های قابلمه مورد توجه کاربران است، طراحی و ظاهر سرویس قابلمه هاست. شرکت ناسا الکتریک مانند سایر سازنده های دیگر سعی دارد که محصولاتش را هم از نظر کیفیت، هم از نظر طراحی و ظاهر با بالاترین درجه تولید نماید. سرویس قابلمه ناسا 6046 نیز یکی از محصولات ناسا است که اتفاقا در آشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و خریدارن زیادی هم دارد. سرویس قابلمه ی ناسا ns-6046 در دو رنگ کرم و زرشکی تولید شده است که هر دو رنگ طرفداران خاص خود را دارند و هر دو را می توان در آشپزخانه های شکیل و مدرن استفاده کرد. سرویس قابلمه 9 پارچه ناسا ns-6046 از 4 عدد قابلمه در اندازه های مختلف و 1 عدد ماهیتابه تشکیل شده است. این 4 عدد قابلمه را می توان برای پختن انواع مواد غذایی و پختن غذاهای مختلف استفاده کرد. پوشش گرانیتی 3 لایه ی قابلمه ها کیفیت آنها را چند برابر کرده است. بر روی 4 قابلمه ی گرانیتی درب های شیشه ای قرار گرفته اند. درب های شیشه ای نشکن بوده و در برابر گرما و حرارت اجاق گاز مقاومت بالایی دارند. شیشه ای بودن درب قابلمه ها امکان دیدن و نظارت بر مرحله ی پخت و پز را برایتان فراهم می کند و بدون نیاز به باز کردن درب ها می توانید محتویات داخل و مرحله پخت آنها را ببینید. قیمت سرویس قابلمه 9 پارچه گرانیتی ناسا در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/649/ceramic-cookware-set-nasa-ns-6046



:: برچسب‌ها: سرویس قابلمه 9 پارچه ناسا ns-6046 , قیمت سرویس قابلمه گرانیتی , سرویس قابلمه گرانیتی ناسا , فروشگاه پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

ماهیتابه رژیمی ناسا 36 سانتیمتری

 

ماهیتابه ی رژیمی 36 سانتی متری ناسا یکی از ماهیتابه هایی است که توسط شرکت معتبر و نام آشنای ایتالیایی ناسا NASA تولید و روانه ی بازار شده است. ماهیتابه های رژیمی یکی از انواع ماهیتابه هایی است که در آشپزخانه ی اکثر سرآشپزها یافت می شود. ماهیتابه های رژیمی برای سرخ کردن، پختن، کباب کردن و گریل انواع مواد غذایی مختلف نظیر گوشت، ماهی، مرغ و... به کار می رود. ماهیتابه ی رژیمی 36 سانتی متری ناسا برای آن دسته از افرادی که بیشتر به سلامت خود اهمیت می دهند، مناسب است. چرا که با حذف روغ برای سرخ کردن و پختن و کباب کردن غذاهای مختلف سلامت را به غذاهایتان هدیه می بخشند. ماهیتابه ی رژیمی همانطور که از نامش پیداست، ماهیتابه ای است که از دو ماهی تابه روی هم قرار گرفته تشکیل شده است. این دو ماهیتابه به هم متصل هستند و دسته های آنها توسط آهنربای مغناطیسی آنها را محکم می بندد و روی هم نگه می دارد. وجود آهنربای مغناطیسی باعث می شود تا بخار داخل ماهیتابه حبس شود و به این ترتیب مواد غذایی داخل ماهیتابه بخار پز خواهند شد و با صرف کمترین میزان روغن پخته خواهند شد. برای بسته شدن کامل تابه ها معمولا سازنده ها از واشر سیلیکونی استفاده کرده است. وجود واشر سیلیکونی باعث می شود تا آب و روغن داخل ماهیتابه تحت هیچ شرایطی به بیرون نریزد. ماهیتابه ی 36 سانتی متری ناسا با اندازه ی بزرگی که دارد می تواند برای پختن و کباب کردن و سرخ کردن تکه های بزرگ ماهی، گوشت و مرغ و .. به کار می رود. قیمت ماهیتابه رژیمی ناسا در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/650/nasa-double-fry-pan-36cm

 



:: برچسب‌ها: قیمت ماهیتابه , ماهیتابه رژیمی ناسا , قیمت ماهیتابه رژیمی ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

زودپز برقی ناسا الکتریک nasa ns-3077

زودپز برقی ناسا ns-3077 یکی دیگر از لوازم خانگی پخت و پز می باشد که توسط شرکت ناسا به تولید رسیده است. کم بود وقت یکی از دغدغه های اصلی افراد است که به دلیل پر مشغله بودن دنیای امروزی با ان بسیار مواجه خواهیم شد. زودپز یکی از مهمترین لوازم برقی موجود در اشپزخانه است که با وجود ان اشپزی به کار ساده ای تبدیل می شود. با استفاده از این وسیله در زمان خیلی کمی می توانید یک خورشت خوشمزه یا پلو را اماده نمایید و انواع غذاها را سرخ کنید و کیک های جوراجور را بپذید. زودپز ناسا  ns-3077  توان مصرفی معادل 850 وات را دارد و از طریق ان می توانید هر موادی حتی موادی که دیرپز هم هستند را در کم ترین زمان اماده کنید. این زودپز ناسا الکتریک به 45 برنامه از پیش تعیین شده مجهز شده که با توجه به نوع مواد غذایی می توان انها را تنظیم کرد. از مزایای زودپز نایا  ns-3077 می توان به قابلیت تاخیر در پخت اشاره کرد که در زمان هایی بیرون از خانه هستید می توانید برای زمان مشخصی پختن مواد را تنظیم کنید. نیازی نیست نگران سرد شدن مواد داخل زودپز باشید زیرا که مجهز به قابلیت گرم نگه دارنده است و در هر زمان که درب ان را باز کنید غدای گرم و داغ را در اختیار خواهید داشت. به همراه زودپز برقی ناسا الکتریک  ns-3077 سبد بخار پز عرضه شده که برای کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند بسیار مناسب است و از طریق ان می توان غذاهای بخارپز را اماده کرد. قیمت زودپز ناسا در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/651/pressure-cooker-nasa-ns-3077



:: برچسب‌ها: زودپز برقی ناسا ns-3077 , زودپز برقی ناسا , قیمت زودپز برقی ناسا ns-3077 , قیمت زودپز ns-3077 , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

ماهیتابه رژیمی 36 سانتیمتر کوره ای

ماهیتابه رژیمی 36 سانتیمتر کوره ای  ناسا یکی از ماهیتابه هایی است که توسط شرکت معتبر و نام آشنای ایتالیایی ناسا NASA تولید و روانه ی بازار شده است. ماهیتابه های رژیمی یکی از انواع ماهیتابه هایی است که در آشپزخانه ی اکثر سرآشپزها یافت می شود. ماهیتابه های رژیمی برای سرخ کردن، پختن، کباب کردن و گریل انواع مواد غذایی مختلف نظیر گوشت، ماهی، مرغ و... به کار می رود. ماهیتابه رژیمی 36 سانتیمتر کوره ای برای آن دسته از افرادی که بیشتر به سلامت خود اهمیت می دهند، مناسب است. چرا که با حذف روغ برای سرخ کردن و پختن و کباب کردن غذاهای مختلف سلامت را به غذاهایتان هدیه می بخشند. ماهیتابه ی رژیمی همانطور که از نامش پیداست، ماهیتابه ای است که از دو ماهی تابه روی هم قرار گرفته تشکیل شده است. این دو ماهیتابه به هم متصل هستند و دسته های آنها توسط آهنربای مغناطیسی آنها را محکم می بندد و روی هم نگه می دارد. وجود آهنربای مغناطیسی باعث می شود تا بخار داخل ماهیتابه حبس شود و به این ترتیب مواد غذایی داخل ماهیتابه بخار پز خواهند شد و با صرف کمترین میزان روغن پخته خواهند شد. برای بسته شدن کامل تابه ها معمولا سازنده ها از واشر سیلیکونی استفاده کرده است. وجود واشر سیلیکونی باعث می شود تا آب و روغن داخل ماهیتابه تحت هیچ شرایطی به بیرون نریزد. ماهیتابه دو طرفه 36 سانتیمتر کوره ای ناسا با اندازه ی بزرگی که دارد می تواند برای پختن و کباب کردن و سرخ کردن تکه های بزرگ ماهی، گوشت و مرغ و .. به کار می رود. قیمت ماهیتابه رژیمی 36 سانتیمتر کوره ای در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/652/duble-fry-pan-nasa-36-cm



:: برچسب‌ها: ماهیتابه دو طرفه 36 سانتیمتر کوره ای , قیمت ماهیتابه رژیمی , ماهیتابه رژیمی ناسا , قیمت ماهیتابه رژیمی ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

سرویس قابلمه 23 پارچه ناسا NS-6045

سرویس قابلمه 23 پارچه ناسا NS-6045A _ ناسا یک شرکت سازنده ی معتبر لوازم خانگی است که انواع سرویس قابلمه و سرویس پخت و پز و انواع لوازم خانگی برقی را تولید می کند. سرویس قابلمه 23 پارچه ناسا مدل NS-6045 یکی از سرویس های شکیل پخت و پز است که کیفیت بسیار عالی و ایده آلی دارد. رنگ خوش رنگی که ناسا برای این سرویس قابلمه در نظر گرفته است، باعث شده تا طرفداران بیشتری پیدا کند و سرویس قابلمه را از همان رنگ یکنواخت و همیشگی بیرون آورد. رنگ آبی فیروزه ای خوش رنگ به همراه درب های شیشه ای می توانند در آشچزخانه ها بدرخشند. سرویس قابلمه ان اس 6045 از 4 لایه آلومنیومی و پوشش سرامیکی درست شده است که کیفیت و دوام بالایی به همراه دارد. این سرویس پخت و پز از قطعات متعددی تشکیل شده است، 4 عدد قابلمه در اندازه های مختلف 20, 24, 28, 32 سانتیمتری و یک ماهیتابه رژیمی 36 سانتیمتری و شیرجوش 16 سانتی متری و سرویس کفگیر و ملاقه به همراه این سرویس 23 پارچه سرامیکی هستند که کارآیی سرویس قابلمه ناسا ns-6045 را افزایش می دهند. گفتیم که این سرویس پخت و پز دارای پوشش سرامیکی است و همین باعث شده تا در مقابل خط و خراش مقاومت بالایی داشته باشد و حتی شستشوی آن نیز راحت تر باشد. قیمت سرویس قابلمه 23 پارچه سرامیکی در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/653/cookware-set-nasa-ns-6045a



:: برچسب‌ها: سرویس قابلمه , سرویس قابلمه سرامیکی , سرویس قابلمه گرانیتی , قیمت سرویس قابلمه سرامیکی ناسا , قیمت سرویس قابلمه گرانیتی , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

سرخ کن رژیمی ناسا الکتریک nasa ns-806

سرخ کن رژیمی ناسا ns-806 _ سرخ کن ناسا الکتریک با ظرفیت 3.2 لیتر از کارامدترین دستگاه های موجود در اشپزخانه می باشد که طراحی زیبایی دارد. اگر شما هم از ان دسته از افرادی هستید که به سلامتی خود و خانواده تان بسیار اهمیت می دهید وجود یک سرخ کن رژیمی در خانه ی شما لازم و ضروری می باشد. این دستگاه برای کسانی که به غذاهای سرخ کردنی علاقه ی زیادی دارند و می خواهند بدون چربی اصافی غذاهای سرخ کردنی را اماده کنند ، خرید سرخ کن رژیمی ناسا ns-806 انتخاب عالی خواهد بود. با استفاده از سرخ کن ناسا ns-806 می توانید غذاهای خوشمزه ی سرخ کردنی را در هر زمان از شبانه روز اماده کنید و بدون هیچ ضرری انها را نوش جان نمایید. سرخ کن ناسا الکتریک ns-806 در کم ترین زمان انواع غذاها را سرخ خواهد نمود و با استفاده از ان در زمان خیلی کمی می توان اشپزی کرد. حداکثر توان سرخ کن ns-806 برابر 1400 وات می باشد که انواع غذاها را در یک زمان کوتاه با طعم خوشمزه و لذیذی اماده می کند. سرخ کن ناسا ns-806 به میزان 80 درصد در زمان و مصرف انرژی صرفه جویی می کند و بدون هیچ چربی غذاهای خوشمزه و لذیذ را اماده خواهد کرد. غذاهای داخل این سرکن از هر طرف به خوبی سرخ خواهند شد و غذایی کاملا پخته و سالم را در اختیار خواهد داشت. هنگام سرخ کردن غذا بوی ان تمام فضای خانه را در بر خواهد گرفت که موجب ناراحتی بسیاری از افراد خواهد شد. ناسا برای این که بوی غذا در خانه نپیچد در طراحی زودپز رژیمی ns-806 یک فیلتر را به کار برده که از ایجاد بو جلوگیری می کند و می توانید با خیال راحت انواع غذاها را از طریق ان سرخ نمایید. به همراه سرخ کن ناسا 806 یک ظرف مخصوص پخت کیک ارائه شده است که از طریق ان می توانید انواع کیک خوشمزه را نیز اماده کنید. قیمت سرخ کن رژیمی ناسا ns-806 در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/654/airfryer-nasa-ns-806

 



:: برچسب‌ها: سرخ کن رژیمی ناسا ns-806 , سرخ کن رژیمی , سرخ کن , قیمت سرخ کن رژیمی , سرخ کن ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

سرویس قابلمه 22 پارچه گرانیتی ناسا NS-6041

سرویس قابلمه گرانیتی ناسا NS-6041 _ ناسا یک شرکت سازنده ی معتبر لوازم خانگی است که انواع سرویس قابلمه و ماهی تابه سرویس پخت و پز و انواع لوازم خانگی برقی را تولید می کند. سرویس قابلمه 22 پارچه ناسا مدل NS-6041 یکی از سرویس های شکیل پخت و پز است که کیفیت بسیار عالی و ایده آلی دارد. ترکیب رنگ قرمز و مشکی در این سرویس قابلمه باعث شده تا به یک یاز خوش فروش ترین سرویس های پخت و پز تبدیل شود. سرویس قابلمه ان اس 6041 از 5 لایه آلومنیومی و پوشش داخلی و خارجی سرامیکی تشکیل شده است که کیفیت و دوام بالایی به همراه دارد. این سرویس پخت و پز از قطعات متعددی تشکیل شده است، 3 عدد قابلمه در اندازه های مختلف 20 و24 و 32 سانتیمتری و یک عدد ماهیتابه 28 سانتیمتری، یک ماهیتابه رژیمی 36 سانتیمتری و شیرجوش 18 سانتی متری و سرویس کفگیر و ملاقه به همراه این سرویس 22 پارچه گراینتی  هستند که کارآیی سرویس قابلمه ناسا ns-6041 را افزایش می دهند. گفتیم که این سرویس پخت و پز دارای پوشش گرانیتی است و همین باعث شده تا در مقابل خط و خراش مقاومت بالایی داشته باشد و حتی شستشوی آن نیز راحت تر باشد. قیمت سرویس قابلمه گرانیتی ناسا در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/655/cookware-set-nasa-ns-6041



:: برچسب‌ها: سرویس قابلمه ناسا ns-6041 , سرویس قابلمه سرامیکی , سرویس قابلمه سرامیکی ناسا , سرویس قابلمه ناسا ns-6041 , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

سرویس قابلمه سرامیکی پارچه ناسا NS-6044

ناسا یک شرکت سازنده ی معتبر لوازم خانگی است که انواع سرویس قابلمه و سرویس پخت و پز و انواع لوازم خانگی برقی را تولید می کند. سرویس قابلمه 20 پارچه ناسا مدل NS-6044 یکی از سرویس های شکیل پخت و پز است که کیفیت بسیار عالی و ایده آلی دارد. رنگ خوش رنگی که ناسا برای این سرویس قابلمه در نظر گرفته است، باعث شده تا طرفداران بیشتری پیدا کند و سرویس قابلمه را از همان رنگ یکنواخت و همیشگی بیرون آورد. رنگ آبی فیروزه ای و صورتی خوش رنگ به همراه درب های شیشه ای می توانند در آشچزخانه ها بدرخشند. سرویس قابلمه ان اس 6044 از 4 لایه آلومنیومی و پوشش سرامیکی درست شده است که کیفیت و دوام بالایی به همراه دارد. این سرویس پخت و پز از قطعات متعددی تشکیل شده است، 4 عدد قابلمه در اندازه های مختلف 20, 24, 28, 32 سانتیمتری و یک ماهیتابه رژیمی 36 سانتیمتری و شیرجوش 16 سانتی متری و سرویس کفگیر و ملاقه به همراه این سرویس 20 پارچه سرامیکی هستند که کارآیی سرویس قابلمه ناسا ns-6044 را افزایش می دهند. گفتیم که این سرویس پخت و پز دارای پوشش سرامیکی است و همین باعث شده تا در مقابل خط و خراش مقاومت بالایی داشته باشد و حتی شستشوی آن نیز راحت تر باشد. قیمت این سرویس قابلمه سرامیکی ناسا در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/656/cookware-set-nasa-ns-6044



:: برچسب‌ها: سرویس قابلمه ناسا ns-6044 , سرویس قابلمه سرامیکی ناسا ns-6044 , قیمت سرویس قابلمه سرامیکی , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

جارو شارژی ناسا الکتریک nasa ns-2013

جارو شارژی ns-2013 از خوش ساخت ترین مدل های تولیدی ناسا می باشد که هم به صورت عصا و هم دستی می توان از ان استفاده کرد. جارو شارژی بیسیم ns-2013 تجربه ای ایده ال را برای کاربران فراهم می سازد و از طریق ان می توان به خوبی اشغال های زیر مبل و کمد ها را نیز تمیز کرد. از مزایای جارو شارژی ناسا ns-2013 می توان به سبک بودن و طراحی زیبای ان اشاره کرد. جارو شارژی ns-2013 به دلیل ابعاد مناسب می توان به راحتی ان را در هر جایی نگه داری کرد. با استفاده از این جارو می توان تمامی خانه حتی جاهای تنگ و بالای سقف را نیز به خوبی تمیز نمود. در بسیاری از مواقع زمانی که خوراکی هایی همانند بیسکویت روی زمین می ریزد اوردن جاروی بزرگ کار سختی خواهد بود ، در این مواقع جاروشارژی بهترین گزینه خواهد بود و به دلیل ابعاد جمع و جوری که دارد جمع اوری مواد خوراکی راحت تر خواهد بود. با استفاده از جارو شارژی ناسا ns-2013 اگر مدت زیادی هم جارو کنید ، هیچ گونه خستگی احساس نخواهید کرد و استفاده ی بسیار راحتی دارد. جارو شارژی ناسا را هم به صورت دستی و هم به صورت ایستاده می توان قرار داد و با این دو روش از ان استفاده کرد. در هنگام استفاده به صورت ایستاده کافی است ان را بر روی پایه ای با برس قرار دهید و بدون این که لازم باشد خم شوید هر قسمت از خانه را جارو بزنید. از ویژگی های بارز جاروی ns-2013 می توان به نبود کیسه اشاره کرد که اشغال ها داخل یک محفظه جمع اوری می شود و همانند کیسه ی جاروبرقی نیازی به تعویض نخواهد داشت. در طراحی جارو شارژی ناسا ns-2013 یک باتری لیتیومی با توان 18 وات در نظر گرفته شده که طول عمر بالایی به همراه دارد و با وجود ان از شر کابل بلند جارو خلاص می شوید. بر روی بدنه ی این محصول چراغی وجود دارد که هنگام وصل کردن ان به برق چشمک می زند و به شما اطلاع می دهد که دستگاه در حال شارژ شدن است. با یک بار شارژ دستگاه برای مدت زمان زیادی می توانید از ان استفاده نمایید و به خوبی هر جایی را تمیز و پاکیزه کنید. قیمت این جاروی شارژی ناسا در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/639/rechargeable-vacuum-cleaner-nasa-ns-2013



:: برچسب‌ها: جارو شارژی ns-2013 , قیمت جارو شارژی ns-2013 , جارو شارژی ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

ماشین لباسشویی بوش 8 کیلویی way24760

ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش مدل way24760 یکی از ماشین لباسشویی های با کیفیتی است که توسط شرکت معتبر بوش bosch تولید و روانه ی بازار شده است. بوش bosch یکی از شرکت های سازنده ی لوازم خانگی است که در سطح جهانی فعالیت وسیع و گسترده ای دارد و از نظر کیفیت فوق العاده عمل می کند. ماشیم لباسشویی بوش way24760 دارای مخزنی با ظرفیت 8 کیلویی است و می تواند برای خانواده های متوسط و حتی پرجمعیت نیز موئرد استفاده قرار گیرد. قیمت ماشین لباسشویی بوش way24760 در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است و به همین دلیل روز به روز به میزان فروش این لباسشویی 8 کیلویی افزوده می شود. ماشین لباسشویی بوش way24760 دارای موتوری قدرتمند با سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه است که مخزن 8 کیلویی را با این سرعت به چرخش در می آورد. لباسشویی بوش از انواع لباسشویی های درب از جلو است و به همین منظور یک درب بزرگ شیشه ای بر روی بدنه ی جلویی آن قرار گرفته است. این درب بزرگ شیشه ای به سمت راست و با زاویه ی 170 درجه باز می شود. تا بارگیری و تخلیه ی لبسا ها راحت تر صورت گیرد. از قابلیت ها و امکاناتی که توسط مایشن لباسشویی بوش way24760 پشتیبانی می شود، می توان به 14 عدد برنالمه ی شستشو و برنامه ی لکه بری و سنسور تشخیص نشتی آب، قفل کودک، قابلیت ActiveWater اکتیو واتر برای صرفه جویی در مصرف آب و انرژی و .. می شود. رتبه ی انرژی ماشین لباسشویی بوش way24760 برابر رتبه ی A+++ است و تنها 73 دسی بل صدا دارد. قیمت این ماشین لباسشویی در فروشگاه اینترنتی پولوتک مناسب است.



:: برچسب‌ها: قیمت ماشین لباسشویی بوش way24760 , قیمت ماشین لباسشویی بوش , ماشین لباسشویی بوش , ماشین لباسشویی بوش way24760 , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

ماشین لباسشویی بوش 8 کیلویی wak282e25

ماشین لباسشویی بوش wak282e25

ماشین لباسشویی بوش مدل wak282e25 یکی از ماشین لباسشویی های با کیفیتی است که توسط شرکت معتبر بوش bosch تولید و روانه ی بازار شده است. بوش bosch یکی از شرکت های سازنده ی لوازم خانگی است که در سطح جهانی فعالیت وسیع و گسترده ای دارد و از نظر کیفیت فوق العاده عمل می کند. ماشیم لباسشویی بوش wak282e25 دارای مخزنی با ظرفیت 8 کیلویی است و می تواند برای خانواده های متوسط و حتی پرجمعیت نیز موئرد استفاده قرار گیرد. قیمت ماشین لباسشویی بوش wak282e25 در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است و به همین دلیل روز به روز به میزان فروش این لباسشویی 8 کیلویی افزوده می شود. ماشین لباسشویی بوش wak282e25 دارای موتوری قدرتمند با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه است که مخزن 8 کیلویی را با این سرعت به چرخش در می آورد. لباسشویی بوش از انواع لباسشویی های درب از جلو است و به همین منظور یک درب بزرگ شیشه ای بر روی بدنه ی جلویی آن قرار گرفته است. این درب بزرگ شیشه ای به سمت راست و با زاویه ی 170 درجه باز می شود. تا بارگیری و تخلیه ی لبسا ها راحت تر صورت گیرد. از قابلیت ها و امکاناتی که توسط مایشن لباسشویی بوش wak282e25 پشتیبانی می شود، می توان به 16 عدد برنامه ی شستشو و برنامه ی لکه بری و سنسور تشخیص نشتی آب، قفل کودک، قابلیت ActiveWater اکتیو واتر برای صرفه جویی در مصرف آب و انرژی و .. می شود. رتبه ی انرژی ماشین لباسشویی بوش wak282e25 برابر رتبه ی A+++ است و تنها 73 دسی بل صدا دارد. با توجه به عملکرد کم صدایی که این لباسشویی دارد می توان در هر ساعتی از شبانه روز از آن استفاده نمایید بدون اینکه نگران ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای اهالی منزل باشید. قیمت این ماشین لباسشویی در فروشگاه اینترنتی پولوتک مناسب است.

https://www.polotak.com/641/washing-machine-bosch-wak282e25

 



:: برچسب‌ها: ماشین لباسشویی بوش wak282e25 , لباسشویی بوش wak282e25 , قیمت ماشین لباسشویی بوش wak282e25 , فروشگاه اینترنتی عصرکالا ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

ست کتری و قوری ناسا الکتریک nasa ns-519

ست کتری و قوری ns-511 _ از انجایی که چای یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها نزد ایرانیان می باشد ، ابزار های زیادی برای دم کردن ان به تولید رسیده که از جمله ی ان می توان ست کتری و قوری را نام برد. این وسیله با برندهای متنوعی وارد بازار شده که ناسا از معروف ترین این برندهاست. در هنگام خرید لوازم خانگی با برند خوش نام و اوازه ی ناسا nasa بسیار مواجه خواهید شد. این برند مدل های فراوانی از ست کتری و قوری را در ظرفیت های مختلف روانه ی بازار نموده که با توجه به نیاز خود می توانید یکی از انها را خریداری نمایید. ست کتری و قوری ناسا الکتریک ns-519 از برترین مدل های این کمپانی به شمار می رود که ظرفیت بالایی دارد و متناسب خانواده های متوسط و بزرگ خواهد بود. ظرفیت کتری ناسا ns-519 برابر 6 لیتر می باشد و قوری ان که از جنس سرامیک است ظرفیتی معادل یک لیتر را دارد. همانند ست کتری و قوری ns-511 این کتری روزگاری هم از جنس استیل در دو نوع مات و روشن به تولید رسیده است که زیبایی خاصی دارد. کف کتری که به صورت کپسولی طراحی شده گرما را به صورت یکنواخت به تمامی قسمت ها می رساند و تا مدت زمان بالایی اب را گرم نگه می دارد. قوری که در بالای کتری قرار دارد با استفاده از بخار ان به ارامی دم می شود و می توانید چای تازه دم و خوشمزه ای را نوش جان نمایید. قیمت این ماشین لباسشویی در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/642/kettle-teapot-set-nasa-ns-519



:: برچسب‌ها: ست کتری و قوری ناسا , قیمت ست کتری و قوری ناسا ns-511 , قیمت کتری و قوری ناسا NS-511 , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

ماشین لباسشویی آاگ 6.5 کیلویی مدل L76650

ماشین لباسشویی آاگ 6.5 کیلویی

ماشین لباسشویی آاگ L76650F یکی از ماشین لباسشویی های درب از جلویی است که توسط برند معتبر آاگ aeg تولید و روانه ی بازار شده است. آاگ یکی از تولید کنندگانی است که انواع لوازم خانگی اعم از ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال و ... را با کیفیت بالا تولید می کند. همانطور که اشاره کردیم، ماشین لباسشویی آاگ l76650f در دسته ی ماشین لباسشویی های درب از جلو قرار دارد و از یک درب بزرگ شیشه ای در مرکز تشکیل شده است. بدنه ی سفید رنگ ماشین لباسشویی باعث شده تا در هر محیطی خوش بدرخشد و با فضای آنجا هماهنگ شود. این ماشین لباسشویی دارای مخزنی با ظرفیت 6.5 کیلوگرم است. سرعت چرخش موتور ماشین لباسشویی آاگ 1600 دور در دقیقه است و در هر دقیقه 1600 بار مخزن 6.5 کیلوگرمی را به دور خودش می چرخاند. بر روی بدنه ی لباسشویی در قسمت بالا یک کنترل پنل و مخزن ریختن مواد شوینده تعبیه شده است. یک دکمه ی انتخابگر چرخان در مرکز قرار گرفته و انواع برنامه های شستشو نیز در اطراف این دکمه ی چرخان بصورت دایره وار ردیف شده اند. کاربران می توانند با چرخاندن این دکمه و قرار دادنش در کنار برنامه ی مورد نظر می توان برنامه ی شستشوی خاص را فعال کرد. رتبه ی انرژی که شرکت آاگ برای لباسشویی l76650f در نظر گرفته است، A+ است و در مصرف انرژی صرفه جویی به عمل می آورد و بهترین عملکرد را دارد. میزان صدای ماشین لباسشویی آاگ l76650f در هنگام شستشو 51 دسی بل است و در هنگام خشک کردن 78 دسی بل می باشد. میزان مصرف آب در هر دوره ی شستشو 49 لیتر است. با این احتسابات می توان به این واقعیت پی برد، که یک ماشین لباسشویی کم مصرف و کم هزینه می باشد. در کنار مصرق پایین انرژی، مصرف پایین آب، کیفیت ساخت بالا با قیمت مناسب لباسشویی روبرو هستیم که عامل اصلی فروش ویژه ی این مدل لباسشویی می باشد. قیمت این ماشین لباسشویی در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/643/washing-machine-aeg-l76650f



:: برچسب‌ها: ماشین لباسشویی آاگ , قیمت ماشین لباسشویی آاگ l76650f , فروشگاه اینترنتی پولوتک , لباسشویی l76650f , قیمت ماشین لباسشویی آاگ ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

ست کتری و قوری ناسا الکتریک nasa ns-518 

ست کتری و قوری ns-518 از دیگر مدل های با کیفیت و زیبای ناسا می باشد که کارایی بسیار بالایی به همراه دارد.  این ست کتری و قورکی روزگاری ناسا برای دم کردن یک چای خوشمزه و لذیذ می تواند انتخاب عالی باشد. از گذشته تا الان چای یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی هاست و دم کردن ان نزد ایرانیان اهمیت بالایی دارد.  کتری روزگاری ns-518 از جنس استیل با کیفیت می باشد که مقاومت خیلی بالایی دارد. جنس قوری ان نیز از سرامیک است و ظرفیتی معادل 1 لیتر را دارد. ست کتری و قوری روزگاری ناسا الکتریک ns-518 در کنار کارایی بالا از طراحی زیبایی برخوردارست و متناسب اشپزخانه های لوکس و مدرن می باشد. در ساخت کتری روزگاری ناسا ns-518 از استیل در دو رنگ مات و روشن استفاده شده که در برابر گرما مقاومت بسیار بالایی دارد و جلوه ای شیک و زیبایی به هر اشپزخانه می بخشد. این کتری کاملا ضد خش است و در برابر هر نوع ضربه ای مقاومت بالایی خواهد داشت. کف کتری به صورت کپسولی از جنس الومنیوم طراحی شده است که هنگام روشن کردن اجاق گاز گرما رابه صورت یکنواخت به تمامی قسمت ها می رساند و در زمان خیلی کمی اب را به جوش خواهد اورد. زمانی که قوری را بالای ان بگذارید بخار را به تمامی قسمت های ان می رساند و چای را دم می نماید. ست کتری و قوری ناسا ns-518 بر روی انواع اجاق گاز ها از جمله برقی و هالوژنی قابل استفاده خواهد بود. این ست کتری و قوری روزگاری هم ظاهری زیبا و هم کیفیت بالایی دارد و برای هر فردی می تواند بسیار مناسب باشد. قیمت ست کتری و قوری ناسا در فروشگاه پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/644/kettle-teapot-set-ns-518



:: برچسب‌ها: ست کتری و قوری ns-518 , ست کتری و قوری ناسا , قیمت کتری و قوری ناسا , کتری و قوری ناسا , قیمت ست کتری و قوری , فروشگاه پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

ماشین لباسشویی بوش bosch WAS327X0 

ماشین لباسشویی بوش WAS327X0 از خوش ساخت ترین مدل های تولیدی این کمپانی ست که ظرفیتی معادل 8 کیلوگرم را دارد و متناسب خانواده های متوسط رو به پرجمعیت خواهد بود. ماشین لباسشویی بوش WAS327X0 با دارا بودن برنامه های متنوع امکان شستشوی هر نوع لباسی را برای کاربران فراهم می کند. با وجود طراحی قابلیت های مختلف در ماشین لباسشویی بوش WAS327X0  با کیفیت بسیار بالا البسه شسته خواهد شد. دیگ این لباسشویی کیفیت بسیار بالایی دارد و با دارا بودن سوراخ های بسیار ریز از فرسوده شدن یا پارگی لباس ها جلوگیری می نماید. حداکثر سرعت این دیگ 1600 دور بر دقیقه می باشد. موتور قرار گرفته در ماشین لباسشویی 8 کیلوی بوش WAS327X0 قدرت بسیار بالایی دارد و در مصرف انرژی صرفه جویی می کند، هم چنین صدای تولیدی را به طرز چشم گیری کاهش می دهد. قابلیت شستشوی سریع از جمله امکانات موجود در لباسشویی بوش WAS327X0  ست که با استفاده از ان در هنگامی که عجله دارید می توانید لباس ها را بسیار سریع شستشو نمایید. در بالای لباسشویی 8 کیلو گرم بوش می توان صفحه نمایش led را رویت کرد که از طریق ان امکان دیدن برنامه های در حال اجرا و زمان شستشو برای کاربران فراهم می شود. از امکانات دیگر ماشین لباسشویی بوش WAS327X0  می توان به قابلیت قفل کودک اشاره کرد که پس از اتمام کار لباسشویی از طریق اژیر به شما اطلاع داده خواهد شد. ماشین لباسشویی WAS327X0 از بهترین مدل های تولیدی این کمپانی ست که با دارا بودن موتوری قدرتمند و امکانات متنوع کارایی بسیار بالایی دارد.

https://www.polotak.com/645/washing-machine-bosch-was327x0



:: برچسب‌ها: ماشین لباسشویی بوش WAS327X0 , لباسشویی بوش , قیمت ماشین لباسشویی بوش , قیمت ماشین لباسشویی , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

ماشین لباسشویی 7 کیلویی آاگ مدل L68470VFL _ شرکت معتبر آاگ aeg یکی از شرکت های با کیفیت و از برندهای محبوبی است که در سطح جهانی طرفداران ویژه ای دارد. کیفیت بالای ساخت، امکانات و ویژگی های کاربردی و متعدد و قیمت مناسب از دلایل عمده ی فروش ویژه ی محصولات آاگ می باشد که موجب شده به برندی خوش نام تبدیل شود. شرکت آاگ aeg در تولید انواع ماشین لباسشویی ها و ماشین ظرفشویی و یخچال و ... فعالیت می کند و هر ساله با تولید محصولات ویژه توانسته اعتباری جهانی پیدا کند. ماشین لباسشویی 7 کیلویی آاگ مدل L68470VFL یکی از ماشین لباسشویی های درب از جلو تمام اتوماتیکی است که در کنار امکانات خاصش توانسته به بهترین ماشین لباسشویی 7 کیلویی تبدیل شود. مجهز بودن به موتور کم مصرف اینورتر با رتبه ی انرژی A+++ و سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه و سایر امکانات و ویژگی های دیگر توانسته جایگاه خوبی برای دست و پا کند. قیمت این ماشین لباسشویی در فروشگاه پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/646/washing-machine-aeg-l68470vfl



:: برچسب‌ها: ماشین لباسشویی آاگ , قیمت ماشین لباسشویی آاگ L68470VFL , ماشین لباسشویی L68470VFL , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

سرویس قابلمه 15 پارچه ناسا nasa ns-6015

ست قابلمه 15 پارچه چدن ناسا مدل NS-6015 یکی از سرویس های قابلمه ی چند تکه است که برای طبخ بهتر غذا و اشپزی راحت تر و شیرین تر تولید شده اند. ناسا یکی از شرکت های سازنده ای است که تحت لیسانس ایتالیا محصولاتش را تولید و روانه ی بازار می کند. این سرویس قابلمه از جنس آلومنیوم 4 لایه می باشد، پوشش آلومنیومی آن باعث پخش یکنواخت حرارت در همه ی سطوح قابلمه می شود. انتشار سریع و یکنواخت حرارت به تمام قسمت های قابلمه روند آشپزی را تسریع می کند و در مدت زمانی کوتاه آشپزی تمام خواهد شد. آن هم به شکلی جدید و شیوه ای سریع تر. سرویس قابلمه ی ناسا NS-6015 از 15 تکه تشکیل شده است و پوشش داخلی این سرویس از سرامیک می باشد، این پوشش سرامیکی به راحتی تمیز می گردد و نچسب است و مواد غذایی داخل قابلمه به کف قابلمه نمی چسبند. لایه ی بیرونی قابلمه ی ناسا چدنی بوده و در برابر گرما و حرارت زیاد مقاومت بالایی دارد همچنین قابلیت استفاده بر روی انواع اجاق گازها را دارد. مشکی بودن بدنه ی بیرونی و درونی سرویس قابلمه ی ناسا باعث می شود تا زیبایی خاصی داشته باشد و با هر دکوراسیونی هماهنگ گردد.قیمت این سرویس قابلمه 15 پارچه ناسا در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است. 
 


:: برچسب‌ها: سرویس قابلمه ناسا , سرویس قابلمه گرانیتی , سرویس قابلمه سرامیکی , سرویس قابلمه 20 پارچه , قیمت سرویس قابلمه سرامیکی ناسا , فروشگاه اینترنتی پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

گوشت کوب چهار کاره ناسا الکتریک nasa ns-903a

گوشت کوب چهار کاره ns-903a از دیگر مدل های با کیفت کمپانی ناسا است که کارایی بسیار بالایی دارد. در زندگی پر مشغله ی امروزی خردکردن و مخلوط کردن مواد غذایی از کارهای دردسر ساز در هر خانه ای محسوب می شود که با وجود یک گوشت کوب مناسب می توانید این مشکل را برطرف سازید و اشپزی یا درست کردن کیک و شیرینی را به کار لذت بخشی تبدیل کنید. گوشت کوب برقی ns-903a کاربرد بالایی دارد و از طریق ان می توان مواد غذایی را خرد ، مخلوط و به هم زد و انواع نوشیدنی را اماده کرد. گوشت کوب ناسا الکتریک در کنار کارایی بالا از قیمت خیلی مناسب برخوردارست و می تواند انتخاب عالی برای خرید باشد. موتور طراحی شده در گوشت کوب ns-903a توانی معادل 800 وات را دارد و صدای بسیار کمی را به تولید می رساند. گوشت کوب ناسا ns 903a از جنس پلاستیک به تولید رسیده است که بسیار سبک می باشد ومی توان ان را به راحتی حمل کرد. با نگاهی به بدنه ی این دستگاه می توان دو کلید را مشاهده نمود که از طریق انها سرعت دستگاه در حالت معمولی یا توربو قرار خواهد گرفت. محفظه ی خردکن دستگاه ظرفیت بالایی معادل 500 لیتر را دارد و حجم بالایی از مواد غذایی را در خود جای می دهد. گوشت کوب ناسا ns 903a استفاده ی بسیار راحتی دارد و کاملا ایمن است از این رو طرفدار زیادی هم دارد. ناسا همراه گوشت کوب برقی  ns-903a یک لیوان با ظرفیت 800 لیتر را قرار داده که از طریق ان می توان مواد را به هم زد. قطعات طراحی شده در گوشت کوب ناسا الکتریک 903 به غیر از بدنه ی اصلی و درپوش خردکن قابلیت جداسازی دارند و می توان ان ها را با استفاده از دست و ماشین ظرفشویی شستشو نمایید. قیمت گوشت کوب برقی ناسا در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است.

https://www.polotak.com/630/hand-blender-nasa-ns-903a



:: برچسب‌ها: گوشت کوب برقی , گوشت کوب برقی ناسا ns-903a , گوشت کوب برقی ns-903a , قیمت گوشت کوب برقی ناسا , فروشگاه پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

غذاساز 12 کاره ناسا nasa ns-624

غذاساز ناسا ns-624


غذاساز 12 کاره ناسا NS-624 یکی از غذاسازهایی است که توسط برند معتبر و آلمانی ناسا nasa تولید و روانه ی بازار شده است. وجود مشغله های زیاد فکری و کمی وقت و زمان برای اکثر افراد باعث شده تا استفاده از وسایلی که روزند آشپزی را تسریع می دهند، روز به روز افزایش یابد. از این روسازنده ها نیز با توجه به این واقعیت دست به تولید گسترده ی وسایل و لوازم خانگی برقی مانند، آبمیوه گیری، غذاساز، همزن و آسیاب و مخلوط کن و ... زده اند. غذاساز ناسا ns-624 یکی از جدیدترین لوازم آشپزخانه است که برای کمک کردن به سرآشپزها طراحی شده است. این غذاساز می تواند در انجام امور آشپزی به شما یاری برساند و غذایی با کیفیت و خوش طعم و لذیذ را برایتان مهیا سازد. قیمت غذاساز چندکاره ناسا ns-624 بسیار مناسب است و ارزش خرید بالایی دارد. غذاساز چند کاره ناسا مدل ns-624 دارای 12 عملکرد متفاوت است. این عملکردها شامل خردکن، مخلوط کن، رنده، همزن، آب مرکبات گیر و آسیاب و ... می شود. مجهز بودن به پایه های ضد لغزش باعث می شود تا دستگاه در حین روشن بودن نلغزد و از جایش تکان نخورد. بهره گیری از عملکرد کم صدا در غذاساز چند کاره ی ناسا عملیات کم صدا را به ارمغان می آورد تا بتوان آن را در هر ساعت از شبانه روز روشن نمود. قیمت غذاساز ناسا ns-624 در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است و در بین انواع غذاسازها قیمت به صرفه تری دارد و با در نظر گرفتن کیفیت ساخت، امکانات و ویژگی ها می توان گفت که از قیمت مناسبی برخوردار است و ارزشخرید بالایی دارد.

https://www.polotak.com/631/food-processor-nasa-ns-624



:: برچسب‌ها: قیمت غذاساز ناسا ns-624 , قیمت غذاساز , قیمت غذاساز ناسا , غذاساز 12 کاره , فروشگاه پولوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()