نوشته شده توسط : رایان تک

ایسر acer یکی دیگر از شرکت ها و کمپانی های بزرگ تولید کننده و سازنده ی لپ تاپ و رایانه و کامپیوترهای شخصی است که در سال 1976 شروع به کار تولید لپ تاپ،کامپیوترهای بدون کیس و قطعات کامپیوتری کرده است. ایسر acer با تولید انبوه لپ تاپ و به کارگیری فناوری ها و امکانات به روز توانسته لپ تاپ های خود را به یکی از خوش فروش ترین و با کیفیت ترین لپ تاپ ها تبدیل کند. کیفیت خوب و تنوع بالا در مشخصات سخت افزاری لپ تاپ های ایسر باعث شده تا روز به روز به ظرفداران لپ تاپ های ایسر اضاف شود و باب میل و سلیقه ی اکثر کاربران باشد. فروشگاه اینترنتی پولوتک نیز در همین راستا مجموعه ی کاملی از لپ تاپ های ایسر acer را در بخش لپ تاپ و شاخه ی لپ تاپ ایسر قرار داده است، تا کاربران و خریداران بتوانند انتخابی سریع تر و راحت تر داشته باشند. 



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

دل ( dell ) یکی از سازنده های با کیفیت و بالارده ای است که سالیان سال در زمینه ی ساخت انواع لپ تاپ فعالیت دارد. این شرکت سازنده در واقع به تولید رایانه و انواع لپ تاپ شهرت دارد. از جمله محصولاتی که در شرکت دل تولید می شود می توان به کامپیوتر بدون کیس، مانیترو، لپ تاپ و... اشاره کرد. دل در زمینه ی ساخت لپ تاپ فعالیتهای مختلفی انجام داده است و افتخارات بزرگی را برای شرکت بزرگ دل dell به ارمغان آورده است. شرکت دل با سابقه ی درخشانی که در زمینه ی ساخت انواع لپ اپ دارد توانسته است در لیست بهترین و خوش فروش ترین شرکت های سازنده ی لپ تاپ قرار گیرد. تاریخچه ی اولین فعالیت شرکت دل dell به سال 1984 برمی گردد. لپ تاپ دل انواع و اقسام مختلفی دارد که هر کدام کاربرد و کارآییی خاص خود را دارند که با توجه به نیاز کاربر می توان یکی از آنها را انتخاب و خریداری کرد. فروشگاه اینترنتی پولوتک مجموعه ی کاملی از انواع لپ تاپ های دل dell را در بخش لپ تاپ خود گنجانده است که تضمین اصالت کالا را نیز با خود دارند.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

محصولات شرکت اپل همواره از بالاترین کیفیت با طراحی خاصی بهره می برند که انها را از هم رده های خود متمایز کرده اند. اپل در سال 1991 لپ تاپهای پاوربوک خود را معرفی کرد که در همان ابتدا با استقبال بی نظیر کاربران روبه رو شد و جوایز زیادی به دنبال داشت. اپل در همان ابتدا لپ تاپ های خود را با پردازنده ی قدرتمند شرکت اینتل تولید نموده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بودند. اولین لپ تاپ های اپل توانستند فروش بالایی را برای این کمپانی رقم بزنند و تا به امروز لپ تاپ از خوش فروش ترین محصولات اپل هستند. اپل هر ساله لپ تاپ های جدیدی با امکانات پیشرفته و ظاهری زیبا را به تولید می رساند که متناسب استفاده ی شخصی و کسب و کار خواهند بود. برای اینکه هر شخصی بتواند با توجه به قیمتی که در دست دارد مدلی مناسب را خریداری کند، اپل لپ تاپ های خود را در رده قیمت متنوع به تولید رسانده که با توجه به نیاز خود می توانید مدلی مناسب را خریداری نمایید. فروشگاه اینترنتی پلوتک یکی از بهترین سایت های اینترنتی ست که در هنگام خرید همراه کاربران است و همواره بهترین محصولات را ارائه می دهد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پلوتک می توانید با مدل های متنوع شرکت اپل اشنایی یابید و در هنگام خرید بهترین انتخاب را با قیمت خیلی مناسب داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

ایسوس از جمله کمپانی های معتبر و شهیر در زمینه ی ساخت لپ تاپ و قطعات کامپیوتری بوده که سالیان سال است در این حیطه ی کاری فعالیت دارد و همواره توانسته جزء برند های نامدار باشد. محصولات ایسوس پیوسته از لحاظ کیفیت و دوام در سطح بالایی قرار دارند. لپ تاپ های این برند پر آوازه از مقاومت عالی ایی برخوردار می باشند به نحوی که کاربرانی که به اقتضای شرایط شغلی شان مجبورند مدام در حال مسافرت و تردد باشند بدون ذره ایی شک و تردید اقدام به خرید آن می نمایند، زیرا استحکام خارق العاده ی لپ تاپ های ایسوس از شکستن و وارد آمدن آسیب بر اثر ضربات احتمالی جلوگیری می نماید. ما در فروشگاه اینترنتی پولوتک مجموعه ایی کامل از محصولات و لپ تاپ های ایسوس را با بهترین کیفیت و تضمین بالا و مناسب ترین قیمت ارائه می دهیم، تا این گونه بتوانیم رضایت مشتریان و کاربران گرامی را جلب نماییم.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

کمپانی اچ پی از گذشته تا الان توانسته بهترین مدل های لپ تاپ را روانه ی بازار نماید که با استقبال بی نظیر کاربران روبه رو شده است و فروش بالایی را از ان خود نموده. شرکت امریکایی اچ پی لپ تاپ های خود را با خلاقیت و نواوری بالایی به تولید می رساند و هم چنان به عنوان برترین تولید کننده ی این محصول در جهان شناخته خواهد شد. لپ تاپ های اچ پی مسیر طولانی را طی کرده اند و تمام مشکلات را پشت سر هم گذاشته اند و حالا با کیفیتی بسیار بالا روانه ی بازار شدند که انتخاب عالی در هنگام خرید خواهند بود.  شرکت اچ پی با در نظر گرفتن نیاز کاربران محصولات خود را تولید نموده و شما با هر سلیقه و نیازی که دارید می توانید به راحتی لپ تاپ مورد نظر خود را از کمپانی اچ پی برگزینید. لپ تاپ های اچ پی دارای سخت افزاری قدرتمند با اینچ های متنوع می باشد که در رده قیمت مختلف دسته بندی شده و با توجه به نیاز و بودجه ای که در دست دارید می توانید مدلی مناسب را برگزینید. لپ تاپ های اچ پی در دسته های متفاوت هم چون بازی ، تجاری ، حرفه ای ، دانشجویی و مصارف خانگی دسته بندی شده اند که می توانید یکی از انها را با توجه به نیاز خود برگزینید. در هنگام خرید لپ تاپ ظاهر ان نیز اهمیت خیلی بالایی دارد و معمولا بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت. اچ پی لپ تاپ های خود را در کنار کیفیت بالا در ظاهری زیبا به تولید رسانده که با توجه به سلیقه ی خود می توانید مدلی را انتخاب کنید. انتخاب لپ‌تاپی که بتواند همه‌ی نیازهای‌تان را با کمترین هزینه برآورده کند معمولا کار سختی خواهد بود ، اما اچ پی با تولید مدل های متنوع در ظاهر مختلف و کیفیت بالا با قیمت های مختلف انتخاب را برای کاربران اسان نموده است و با مراجعه به فروشگاه اینترنتی پلوتک به راحتی می توانید مدلی مناسب را با نازل ترین قیمت خریداری کنید



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

لپ تاپ های استوک اروپایی که امروزه در بازار موجود می باشد از بدنه ایی سالم و بدون خط و خشی برخوردار می باشند. لپ تاپ های استوک، همان لپ تاپ های صفر با کار کرد مدت زمان کم هستند. لپ تاپ های استوک از لحاظ اندازه، هارد و رم در انواع گوناگونی می باشند که کاربران بسته به نیز خود و شرایط کاریی که دارند می توانند اقدام به خرید آن ها نمایند. تفاوت لپ تاپ ها تنها در این چند مورد خلاصه نمی شوند بلکه در نوع و مدل پردازنده و همچنین کارت گرافیکی نیز با هم فرق می کنند. اگر بخواهیم از لحاظ نوع پردازنده این سیستم ها را با هم مقایسه کنیم باید گفت که کمپانی های در طراحی لپ تاپ های همراه خود از cpu هایی تحت عنوان Intel و AMD استفاده می کنند. سازنده گان لپ تاپ ها از کارت گرافیک هایی همچون Intel ، AMD و Nvidia در ساخت سیستم های خود استفاده می کنند تا از این جهت بتوانند سرعت عمل بالایی را در اختیار کاربران خود قرار دهند.لپ تاپ های استوک از سری نسل 2 تا نسل 7 موجود می باشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

کیفیت تصویر در تلویزیون پاناسونیک 32F336M اچ دی HD می باشد، این کیفیت تصویر تصاویر را با رزولوشن بالای  1366 × 768 پیکسل را به نمایش می گذارد.تلویزیون پاناسونیک 32f336m تلویزیونی با صفحه نمایش تخت 32 اینچی بوده که از تکنولوژی ال ای دی LED در ساختار آن پشتیبانی می شود. قابلیت کاهش دهنده ی نویز و بافت تصویر به نام کاهنده ی نویز در این تلویزیون وجود دارد که هر نوع محتوای دریافتی را با کیفیت بالا نمایش می دهد. پاناسونیک این مدل تلویزیون را با دقت هر چه بیشتر تولید نموده است و با استفاده از پایه های رومیزی که برای آن در نظر گرفته است، تلویزیون پاناسونیک را به یک شاهکار هنری کوچک تبدیل ساخته است. برند پاناسونیک را به روشنی می توانید در قاب پایین تلویزیون مشاهده کنید، که اصالات و اعتبار تلویزیون را به ما نشان می دهد. رابطه و درگاه های ارتباطی تلویزیون تماما به پنل پشتی تلویزیون منتقل شده اند و در  قاب جلویی تلویزیون به جز نمایشگری 32 اینچی چیزی مشاهده نمی شود. بدنه ی تلویزیون مشکی رنگ است و قاب باریک اطراف نمایشگر نقره ای رنگ می باشد، ترکیب این دو رنگ زیبایی و جلای خاصی به تلویزیون بخشیده اند.  در کنار این کیفیت تصویر و این طراحی، پاناسونیک از سیستم صوتی دو کاناله ای بهره گرفته است. سیستم صوتی به کار رفته در این تلویزیون دو کاناله بوده و از دو اسپیکر 8 واتی تشکیل شده است که در مجموع صدایی به قدرت 16 وات را تولید و انتشار می دهند.سیستم صوتی تلویزیون پاناسونیک از دو اسپیکر تشکیل شده است که در پایین قاب گوشی تعبیه شده اند. هر کدام از اسپیکرها توانایی تولید صدایی به قدرت 8 وات را دارند که در مجموع صدایی 16 واتی را تولید و انتشار می دهند. از استانداردهای صوتی که توسط تلویزیون پاناسونیک پشتیبانی می شود استاندارد Dolby Digital است. این فناوری باعث تفکیک صدا در کانال های مختلف صوتی می شود و صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز می کند.با خرید تلویزیون پاناسونیک 32f336 نیازی به خرید گیرنده ی دیجیتالی مجزا نیست، چرا که این مدل به گیرنده ی دیجیتالی DVB-T2 مجهز می باشد. این گیرنده ی دیجیتالی انواع شبکه های صدا و سیما و شبکه های محلی را با کیفیت بالا و بدون نویز و بافت اضافی به روی آنتن می آورد. پایه های تلویزیون پاناسونیک رومیزی بوده و به راحتی می توان آن را روی میز تلویزیون قرار داد اما اگر می خواهید از فضای در دسترس حداکثر استفاده را بنمایید می توانید از قابلیت اتصال به دیوار بهره ببرید و به کمک براکت و پایه ی نگهدارنده تلویزیون را به دیوار متصل کنید.



:: برچسب‌ها: تلویزیون پاناسونیک , قیمت تلویزیون پاناسونیک , خرید تلویزیون پاناسونیک ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

 نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی 84.9% است و می توان گفت که نمایشگر گوشی تمام صفحه است. کیفیت تصویر گوشی موبایل سامسونگ گلکسی a50 برابر 1080 در 2340 پیکسل است. تراکم پیکسلی این گوشی 403 پیکسل در اینچ است و در هر اینچ از این نمایگشر 403 پیکسل جاسازی شده است. همچنین قارد به تشخیص 16 میلیون رنگ است و می تواند تصاویری واقعی و با کیفیت را به معرض نمایش بگذارد.این قابلیت در طبیعی نمایش داد تصاویر نقش اساسی دارد و می تواند تصاویر را نزدیک به واقعیت پخش کند. با این همه می توان ادعا کرد که این نمایشگر عملکردی بی نظیر و دقیق دارد و مطمئنا همه ی کاربران را راضی نگه خواهد داشت. همچنین نسبت تصویر در این نمایشگر 19:9 می باشد که نشان از کشیده بودن صفحه نمایش دارد. این گوشی نیز از بدنه ی پلی کربنات سه بعدی تشکیل شده و از دو سیم کارت و اسلات اختصاصی برای کارت حافظه ی میکرو اس دی micro sd پشتیبانی می کند.این گوشی مانند سایر گوشی های نسل جدید دارای دوربین سهگانه می باشد. دوربین اصلی این گوشی نیز دوگانه می باشد و از دو سنسور با کیفیتهای متفاوت تشکیل شده اند. دوربین اصلی سنسوری 25 مگاپیکسلی با فاصله ی کانونی f/1.7 دارد و همچنین از قابلیت فوکوس اتوماتیک نیز پشتیبانی می کند. دوربین دوم سنسوری 8 مگاپیکسلی است با فاصله ی کانونی f/2.2 و دوربین سوم سنسوری 5 مگاپیکسلی با فاصله ی کانونی f/2.2 می باشد. این دوربین سه گانه در پنل پشتی گوشی واقع شده است، از قابلیت هایی همچون فلش LED، پانوراما و HDR پشتیبانی می کند تا تصاویر ثبت شده توسط دوربین گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A50 نهایت کیفیت را داشته باشند. اما برای دوربین سلفی و ثبت عکس های سلفی سامسونگ در قاب جلویی گوشی از دوربینی 25 مگاپیکسلی بهره گرفته است که امکان ثبت کردن خاطره های لذتبخش و گرفتن عکس های جذاب را فراهم آورده است. سامسونگ طبق معمول گوشی موبایل گلکسی سری A را در دو مدل مختلف تولید کرده است. یکی از گوشی های گلکسی a50 دارای حافظه ی داخلی 64 گیگابایت و حافظه ی رم 4 گیگ می باشد و دیگری دارای حافظه ی داخلی 128 گیگابایت و حافظه ی رم 6 گیگ می باشد.  از فناوری ها و راه های ارتباطی گوشی گلکسی a50 سامسونگ می توان به قابلیت بلوتوث نسخه ی نامشخص و قابلیت Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac  و فناوری های مکان یابی و ... اشاره کرد. درگاه ارتباطی این گوشی usb نوع Type-Cبوده. بستر نرم افزاری گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A50 سیستم عامل اندروید نسخه ی 9.0 پای می باشد، که اتفاقا رابط کاربری راحت و روانی هم دارد و بر روی این سیستم عامل به خوبی کار می کند و عملکردی ساده و راحت و روان را به همراه دارد. انواع قابلیت های نرم افزاری نظیر قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی، مرورگر HTML5 و MMS و برنامه ویرایش عکس و ... توسط این گوشی اندرویدی پشتیبانی می شوند.



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل سامسونگ , قیمت گوشی موبایل سامسونگ , خرید گوشی موبایل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

  • ظرفیت 128/512 گیگ
  • نمایشگر کشیده ی 6.4 اینچی از نوع Dynamic AMOLED
  • باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4100میلی آمپرساعت
  • مجهز به دوربین سه گانه با سنسور 16مگاپیکسل
  • دارای تراشه ی 8 نانومتری Exynos 9820 Octa
  • دارای دوربین سه گانه با سنسور 16مگاپیکسلی
  • دارای دوربین سلفی دوگانه 10 و 8 مگاپیکسلی
  • دارای پردازنده ی 8هسته ای با فرکانس 2.8gh

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس از گواهینامه ی VDE آلمان پشتیبانی می کند و برای حجم رنگ موبایل 100% با نسبت کنتراست 2,000,000:1 است. فناوری دینامیک آمولد دارای یک کامپوزیت مایع منحصر به فرد است، که توانایی حذف و از بین بردن نور آبی مضر تصویر را به میزان 42% دارد بدون اینکه رنگ تصویر تغییر کند. این خاصیت امکان تماشای فیلم را در هر ساعت از شبانه روز ممکن می کند، بدون اینکه کمترین آزاری به چشم شما برسد. نسبت نمایشگر به بدنه در این مدل گوشی 87.5% است و نسبت تصویر 19:9 نشان از حضور نمایشگری کشیده دارد. صفحه نمایشی بدون مرز با محافظ کورنینگ گوریلا گلس 6 علاوه بر خوش دست بودن زیبایی خاص و خیره کننده ای دارد. پشتیبانی از نمایشگر همیشه روشن Always on Display، همواره ساعت و تاریخ را به شما نشان می دهد.گوشی موبایل سامسونگ گلکسی s10 پلاس دارای ابعاد 157.6 در 74.1 در 7.8 میلی‌متر و وزن 175 گرم است. پشت و جلو گوشی از جنس شیشه بوده و دارای فریم آلومنیومی می باشد. همچنین گوشی نامبرده از گواهینامه ی IP68 نیز پشتیبانی می کند، این گواهینامه مقاومت گوشی را در برابر آب و گرد و غبار افزایش می دهد . تا عمق 1.5 متر برای مدت زمان 30 دقیقه گوشی را از تاثیر این خطرات محفوظ نگه می دارد. دوربین های سه گانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی و لنزهایی با زاویه ی 123 درجه و 77 درجه و 45 درجه امکان ثبت تصاویری جذاب را به کاربران می دهد.  در واقع می توان دوربین های سه گانه به کار رفته در این گوشی را کپی دوربین های گوشی گلکسی اس 9 دانست و نمی توان این دروبین و کیفیت آن را حرکتی شاهکار از سامسونگ تلقی کرد. دوربین اصلی یا سنسور اصلی دارای سنسوری با کیفیت 12 مگاپیکسل با فاصله ی کانونی f/1.5-2.4  است و قابلیت ثبت تصاویری با سایز 1.4 میکرومتر را دارد و از قابلیت های فوکوس خودکار به کمک تشخیص فاز از نوع دوال پیکسل پشتیبانی می کند. سنسور دوم نیز 12 مگاپیکسلی بوده با قابلیت ثبت تصویر 10 میکرومتری و از قابلیت های لنز 52 میلی‌متری تله‌فوتو، فوکوس خودکار، لرزشگیر اپتیکال تصویر، زوم دوبرابری بهره می برد. سنسور سوم 16 مگاپیکسلی بوده و یک لنز فوق عرض 12 میلی‌متری می باشد. دوربین سلفی که در قاب جلویی گوشی گلکسی اس 10 واقع شده است هم دوگانه بوده و دارای دو سنسور با کیفیت های مختلف 10 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی می باشد. سنسور 10 مگاپیکسلی با فاصله ی کانونی f/1.9، فوکوس از تکنولوژی خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز نیز پشتیبانی می کند. سنسور 8 مگاپیکسلی سنسور عمق تصویر است و برای عمق بخشیدن به تصویر مورد استفاده قرار می گیرد.



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل سامسونگ , قیمت گوشی موبایل سامسونگ , خرید گوشی موبایل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

  • دو سیم کارته
  • گوشی موبایل سامسونگ عرضه شده در فوریه 2019
  • مجهز به نمایشگر لمسی خازنی 6.3 اینچی
  • دارای کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس 
  • دوربین دوگانه با کیفیت 13 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی با کیفیت 8 مگاپیکسل
  • حسگر اثرانگشت و شتاب سنج
  • سیستم عامل اندروید 8.1

دوربین دوگانه ی گوشی موبایل سامسونگGalaxy M20  از دو سنسور 13 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. سنسور 5 مگاپیکسلی در واقع سنسوری با لنز عریض و زاویه ی 120 درجه است و برای ثبت تصاویر عریض بهترین کارآیی را دارد. سنسور 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 و سنسور 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 توانایی ثبت تصاویر با کیفیت و غافلگیر کننده را دارند.کیفیت تصویر گوشی گلکسی ام 20 فول اچ دی پلاس FHD+ بوده و تصاویر را با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل نمایش می دهد. نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی برابر 83.6% است. یعنی تقریباً تمام سطح گوشی و قاب جلویی گوشی به نمایشگر اختصاص داده شده است. هر آنچه در نگاه اول شما را جذب می کند، نمایشگر 6.3 اینچی است و بس. نسبت تصویر در این گوشی 19:9 می باشد و تصاویر در اندازه ی واقعی و با کیفیت و وضوح بالا به معرض نمایش گذاشته می شوند. تراکم پیکسلی در گوشی موبایل سامسونگ گلکسی m20 برابر 409 پیکسل در اینچ می باشد، که تجربه‌ی تصویری شفاف و بی‌نظیر را برای کاربران فراهم می‌کند. این تراکم پیکسلی نشان از کیفیت بالای تصاویر نمایش داده شده دارد. تعداد رنگ های نمایش داده شده توسط گوشی موبایل گلکسی ام 20 برابر 16 میلیون رنگ است و تصاویر نمایش داده شده با کیفیت قابل قبول و تصاویر با کیفیت نمایش داده می شوند. با در دست گرفتن گوشی موبایل گلکسی M20 متوجه خوش دست بودن و راحتی کار با این گوشی موبایل خواهید شد. 



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل سامسونگ , قیمت گوشی موبایل سامسونگ , خرید گوشی موبایل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

  • تلویزیون سونی 40R353 سایز 40 اینچ
  • دارای کیفیت تصویر فول اچ دی
  • مجهز به نرخ نوسازی 100 هرتز
  • دارای سیستم صوتی 20 وات
  • دارای 2 عدد درگاه HDMI
  • دارای 1 عدد درگاه USB
  • برنامه ی تلتکست

تلویزیون سونی 40r353 مدلی مناسب برای سالن های کوچک یا متوسط است که از طریق ان می توان زیباترین تصاویر با صدای مناسب تماشا نمود. از لحاظ کیفیت تصویر این تلویزیون بسیار پیشرفته است و از کیفیت بی نظیر فول اچ دی بهره می برد. کیفیت فول اچ دی بر روی صفحه نمایش تخت 40 اینچ رزولوشنی معادل 1920×1080 پیکسل را رویت می سازد که با این رزولوشن بالا می توان جزئی ترین موارد را نیز رویت نمود. به کمک قابلیت اسکن Motionflow ™ XR 100Hz تصاویر در کیفیت پایین نیز به بالاترین سطح ممکن می رسد و با کیفیت بالایی نمایان خواهد شد. با وجود این قابلیت می توان تصاویر سریع هم چون فوتبال و ورزش را هم به وضوحیت بالایی مشاهده کرد. چهار چوب تلویزیون سونی 40r353 را لبه های بسیار باریک تشکیل داده که نمایشگر تخت فول اچ دی داخل ان قرار گرفته است. دو بلندگو با توان صوتی 10 وات سیستم صوتی تلویزیون سونی 40r353 را دربر گرفته اند که صدایی رسا و خوانا را به پخش خواهند رساند. این بلندگوها از فناوری دالبی دیجیتال بهره می برند که در هنگام اتصال به دیوایس های دیگر صدای انتقال یافته را اراتقا می دهند و با شفافیت بالا به پخش می رسانند.تلویزیون سونی 40R353 به پورت usb برای ذخیره کردن اطلاعات و پخش انها مجهز شده است. برای پخش داده های موجود در دیوایس های دیجیتالی می توان از درگاه hdmi بهره برد که صدا و تصویر رابا کیفیت بسیار بالایی به تلویزیون انتقال می دهد.



:: برچسب‌ها: تلویزیون سونی , قیمت تلویزیون سونی , خرید تلویزیون سونی ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

  • با توان مصرفی 1800 وات
  • دارای کارآیی سویس ساز، کباب ساز، کبه ساز
  • دارای سیستم ایمنی و خاموش شدن خودکار
  • جنس تیغه ها و صفحه استیل ضدزنگ
  • قابلیت تنظیم سرعت در 8 سطح
  • دارای سیستم چرخش معکوس
  • نوع عملکرد دکمه ی فشاری
  • دارای پایه های ضدلغزش

تمام قطعات و لوازم چرخ گوشت اعم از گلوگاره، صفحه مشبک و تیغه ها از استیل ضد زنگ می باشد ، ضد زنگ بودن این قطعات باعث می شود تا در برابر آب و انواع مواد غذایی مرطوب مقاومت بالایی داشته باشند و دچار فرسایش و زنگ زدگی نشوند. همچنین طعم مواد غذایی چرخ شده توسط این چرخ گوشت نیز تغییر پیدا نمی کند. سینی و لوله ناودانی از جنس استیل آنودایزه می باشند که هم استحکام بالایی دارد و هم ضد زنگ می باشد. یک دکمه ی فشاری به رنگ سیاه بر روی بدنه ی فلزی چرخ گوشت خودنمایی می کند. در بالای لوله ی ناودانی یک سینی به نام سینی نگه دارنده ی به همراه چرخ گوشت ناسا 313 عرضه می شود، این سینی برای نگهداری مواد غذایی که قرار است داخل چرخ گوشت شوند و توسط تیغه های تیز و صفحه های مشبک به چرخ زده شوند، کاربرد دارند. جنس سینی نگهدارنده هم فلزی می باشد و قابلیت شستشو را هم دارد. چرخ گوشت ناسا الکتریک NS_313 به دلیل دارا بودن موتور AC قدرت و سرعت بالایی در چرخ کردن گوشت دارد و دارای توان مصرفی 1800 وات است و چون عملکرد کم صدا را دارا می باشد با وجود این قدرت و سرعت بالا باعث ایجاد مزاحمت برای اطرافیان نمی شود . 

 



:: برچسب‌ها: چرخ گوشت ناسا الکتریک , قیمت چرخ گوشت ناسا الکتریک , خرید چرخ گوشت ناسا الکتریک ,
:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

  • مجهز به صفحه نمایش دیجیتالی لمسی
  • دارای دریچه ی خروج بخار برای اطمینان
  • دارای سیستم گرم نگدارنده ی غذا
  • دارای توان مصرفی 1000 وات
  • دارای تکنولوژی ضد سرریز 
  • ظرفیت کاسه 5 لیتر

پلوپز ناسا دارای موتوری با توان مصرفی 860 وات است. این دستگاه قدرت و سرعت بالایی دارد . با بهره گیری از این قدرت و توان می تواند در کوتاه ترین زمان مواد غذایی مختلف را بپزد. مخزن پلوپز ناسا 3078 برابر 5 لیتر است، این میزان ظرفیت می تواند گنجایش 10 پیمانه را داشته باشد و غذای 2 تا 10 نفر را آماده کند. درون کاسه ی پلوپزآرام پز ناسا الکتریک ns-3078 یک روکش دو میلیمتری وجود دارد. این روکش از 5 لایه تشکیل شده است. این روکش خاصیت ضدخش و نچسب به دستگاه می بخشد. پلوپز آرام پز ناسا ns-3078از 17 برنامه ی پخت پشتیبانی می کند و شما می توانید با توجه به نیازتان یکی از برنامه ها را از منو انتخاب و فعال نمایید. با خرید پلوپز ناسا الکتریک ns-3078 دو عدد قاشق از جنس پلاستیک نیز عرضه می شود. این دو قاشق پلاستیکی به منظور کشیدن برنج و سوپ مورد استفاده قرار می گیرد. جنس قاشق ها به گونه ای است، که به پوشش داخلی کاسه آسیبی وارد نمی کند. درب پلوپز از جنس آلومنیوم بوده و از قابلیت ضد سر ریز نیز پشتیبانی می کند. هم چنین درب این پلوپز دارای دریچه ی خروجی هوا است که باعث هدایت بخار داخل ظرف به بیرون می شود .پلوپز آرام پز ناسا الکتریک دارای سیستم پیش فرض گرم نگه داشتن غذا است و هنگامی که زمان پخت غذا به اتمام رسید به صورت خودکار روشن می شود و از سرد شدن غذا جلوگیری می کند. 

 



:: برچسب‌ها: پلوپز آرام پز ناسا الکتریک , قیمت پلوپز آرام پز ناسا الکتریک , خرید پلوپز ارام پز ناسا الکتریک ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

  • زودپز ناسا الکتریک NS_3079 با توان 1000 وات
  • دارای محفظه ای از جنس آلومینیومی نچسب
  • پشتیبانی از سیستم گرم نگدارنده ی غذا
  • دارای قابلیت خاموش شدن خودکار
  • مجهز به مخزنی به ظرفیت 6 لیتر
  • مجهز به تایمر 24 ساعته

زودپز ناسا NS-3079 با توجه به توان 1000 واتی که دارد به میزان 60% در مصرف انرژی و 40% در زمان پخت صرفه جویی می کند. زودپز ناسا الکتریک دارای مخزنی به حجم 6 لیتر می باشد و جنس این محفظه از آلومنیوم نچسب است. به خاطر خاصیت نچسب بودن این محفظه هیچ غذایی به ته آن نمی چسبد و هیچ گاه غذا طعم ناخوشایندی به خود نمی گیرد. دستگیره هایی که به منظور جابجایی زودپز تعبیه شده اند، حمل و نقل و جابجایی زودپز را راحت کرده اند و شما می توانید زودپز را با خود هر کجا که دوست دارید ببرید و هر جا دوست دارید بگذارید. همچنین عایق بودن در برابر حرارت دستیگره ها باعث می شود تا حتی در صورت روشن بودن هم هیچ آسیبی به دست شما وارد نگردد. به علاوه دستگیره ها یک دسته ی نگهدارنده نیز به رنگ قرمز و مشکی بر بالای درب زودپز قرار دارد که از خاصیت عایق حرارت بهره می برد. منو و کنترل پنل زودپز ناسا الکتریک NS_3079 بر روی بدنه ی مشکی رنگ دستگاه واقع شده است. یک صفحه نمایش دیجیتالی بزرگ بر روی بدنه قرار گرفته، این نمایشگر دیجیتالی کلیه ی امور تنظیماتی و تنظیم برنامه ی پخت و تنظیم مدت زمان و ...را در اختیار می گذارد.

 



:: برچسب‌ها: زودپز ناسا الکتریک , قیمت زودپز ناسا الکتریک , خرید زودپز ناسا الکتریک ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

  • دارای کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 2160×3840
  • دارای سیستم صوتی دو کاناله با توان 20 وات
  • مجهز به موتور پردازشگر UHD Engine
  • پشتیبانی از برنامه ی SmartThings
  • دارای گیرنده ی دیجیتال DVB-T2
  • دارای نرخ رفرش ریت 100 هرتز
  • مجهز به پردازنده 4 هسته ای

کیفیت تصویر یکی از مهم ترین پارمترها در خرید تلویزیون می باشد، کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 43NU7100 فورکی 4K است و تصاویر را با رزولوشن 2160×3840 پیکسل به معرض نمایش می گذارد. تلویزیون 43 اینچ سامسونگ برای نمایش دادن هر تصویر نزدیک به 8 میلیون پیکسل را بر روی نمایشگر جمع می کند یعنی برای هر تصویری که مشاهده می کنید چیزی حدود 8 میلیون پیکسل دست به دست هم داده اند، طبیعی است که این میزان پیکسل می تواند طبیعی ترین و با کیفیت ترین تصویرها را به همراه ریزجزئیات تصویر به معرض نمایش بگذارد. در ساخت نمایشگر این تلویزیون از تکنولوژی ال ای دی led بهره گرفته شده است. از دیگر ویژگی های ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر می توان به فناوری HDR اشاره کرد، این فناوری به معنای محدوده ی دینامیکی بالا می باشد و نسبت کنتراست تصویر را تا حد قابل ملاحظه ای ارتقا می بخشد و رنگ های روشن را روشن تر و رنگ های تیره را تیره تر نمایش می دهد. همین کار باعث می شود تا اختلاف بین سفید و مشکی در تصاویر این تلویزیون بیداد کند و تصاویری با نست کنتراست بالا را به معرض نمایش بگذارد. افزایش نسبت کنتراست عمق زیادی به تصاویر می بخشد و همچنین رنگ ها را واقعی تر و نزدیک به واقعیت نمایش می دهد.سیستم صوتی به کار رفته در تلویزیون سامسونگ NU7100 دو کاناله است و از دو اسپیکر با توان صوتی 10 وات پشتیبانی می کند. در مجموع سیستم صوتی تلویزیون توانایی و قدرت خروج صدایی 20 واتی را دارد. فناوری دالبی دیجیتال پلاس Dolby Digital Plus از دیگر فناوری های صوتی تلویزیون نامبرده است که باعث می شود صدا در کانال های مختلف صوتی تفکیک گردد و صدایی همه جانبه و فراگیر در محیط طنین انداز شود. فناوری Multiroom Link در تلویزیون سامسونگ 43 اینچ سری NU7100  امکان اتصال بی سیم سیستم های صوتی به تلویزیون را فراهم می آورد و باعث می شود تا با خیال راحت سیستم صوتی در هر کجای منزلتان قرار دهید و به صورت بی سیم آن را به تلویزیون وصل کنید. همانطور که می دانید تلویزیون های سامسونگ 2018 معمولا تلویزیون های اسمارتی هستند و بر پایه ی سیستم عامل تایزن ایجاد شده اند. سیستم عامل تایزن که سیستم عامل اختصاصی سامسونگ بوده و امکانات فراوانی دارد، توسط تلویزیون سامسونگ 43NU7100 پشتیبانی می شود. این سیستم عامل رابط کاربری راحت و روانی دارد و هر کاربری می تواند به سادگی با آن ارتباط برقرار کند و از تنظیمات و امکانات آن بهره مند گردند.  تلویزیون سامسونگ 43NU7100 تلویزیونی هوشمند است و مبتنی بر سیستم عامل اختصاصی تایزن می باشد. این سیستم عامل که بصورت انحصاری در محصولات سامسونگ استفاده می شود به خوبی می تواند با تلویزیون و سخت افزار تلویزیون سامسونگ هماهنگ و جفت و جور شود، به طوری که بستر نرم افزاری راحت و روانی را در اختیار کاربران می گذارد. این تلویزیون هوشمند از قابلیت وای فای داخلی یعنی WiFi Direct پشتیبانی می کند و بصورت بی سیم و مستقیم به اینترنت متصل می شود.



:: برچسب‌ها: تلویزیون سامسونگ , قیمت تلویزیون سامسونگ , خرید تلویزیون سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

  • کیفیت تصویر 4K و روزولوشن 2160×3840
  • سیستم صوتی دو کاناله با توان صوتی 20
  • تلویزیون سامسونگ 65MU7000 مجهز به پردازنده ی چهار هسته ای
  • دارای رابط کاربری اسمارت هاب
  • مبتنی بر سیستم عامل تایزن
  • پشتیبانی از فناوری HDR
  • دارای 3 درگاه HSMI

تلویزیون سامسونگ 43MU7000 با کیفیت تصویر 4k و رزلوشن 2160*3840 پیکسل می تواند تصاویری طبیعی و با کیفیت را به معرض نمایش بگذارد. این تلویزیون برای نمایش دادن هر تصویر حدود 8 میلیون پیکسل را بر روی نمایشگر 43 اینچی جمع می کند. در نتیجه تصویری با کیفیت و پروضوح را به معرض نمایش می گذارد که جرء به جزء تصویر در آن مشخص است. به کار گیری پنلی از نوع ال ای دی LED کیفیت تصویر و میزان روشنایی و درخشندگی تصویر را چند برابر می کند، همچنین این تکنولوژی به همراه کیفیت تصویر فورکی می تواند تصاویری زنده و اقعی را به ارمغان بیاورند. پشتیبانی از فناوری hdr نیز در کنار کیفیت تصویر 4k تصاویری واقعی و طبیعی را به معرض نمایش خواهد گذاشت. این قابلیت می تواند محدوده ونسبت کنتراست و دقت رنگ ها را افزایش دهد و با افزایش دادن میزان رنگ و نسبت کنتراست تصاویر در طبیعی ترین حالت ممکن نمایش داده خواهند شد. همچنین افزایش نسبت کنتراست، میزان عمق تصویر و طیف های رنگی سبز و آبی و قرمز و ... را بهینه تر می کند. قابلیت دیگری به نام Motion Rate در این تلویزیون گنجانده شده است، که به لطف آن میزان نرخ نوسازی تصویر افزایش می یابد و نرخ نوسازی تصویر به 100 رسیده است. این میزان نرخ نوسازی باعث می شود تا در هر ثانیه 100 تصویر و فریم بر روی تلویزیون جابجا و تعویض شود و در نهایت هیچ گونه تاری و ماتی در تصاویر مشاهده نگردد. سامسونگ برای تجزیه و تحلیل تصاویر دریافتی از موتوری به نام UHD Up-Scaling بهره گرفته است. این موتور پردازشگر می تواند تصاویر و سیگنالهای دریافتی را بعد از دیافت تجزیه و تحلیل کند و هر محتوایی با هر کیفیتی را بعد از تجزیه و تحلیل با کیفیت نزدیک به 4k به معرض نمایش بگذارد. تلویزیون سامسونگ 43MU7000 دارای سیستم صوتی دو کاناله است و صدایی با توان 20 وات را تولید می کند و شامل دو اسپیکر 10 واتی می باشد و به جای اینکه صدا از یک مسیر پخش شود از دو مسیر پخش می شود. سیستم صوتی این مدل تلویزیون دارای پورت خروجی صدای دیجیتال اپتیکال می باشد که قابلیت اتصال به انواع سیستم های صوتی را دارد و برای افرادی که از صدای تلویزیون راضی نیستند بسیار کارامد است. 

 



:: برچسب‌ها: تلویزیون سامسونگ , قیمت تلویزیون سامسونگ , خرید تلویزیون سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

 

  • تلویزیون اسمارت مبتنی بر رابط کاربری اسمارت ویو
  • دارای کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 2160×3840
  • سیستم صوتی دو کاناله با توان 20 وات
  • دارای قابلیت Mirroring و DLNA
  • مجهز به پردازنده ی 4 هسته ای
  • دارای 3 عدد درگاه HDMI
  • دارای 2 عدد درگاه USB

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 4K بوده و تصاویر را با رزولوشن 2160×3840 پیکسل به معرض نمایش می گذارد.یعنی برای نمایش دادن هر تصویر چیزی حدود 8 میلیون پیکسل به روی صفحه ی تلویزیون می نشیند و تصضویری با کیفیت به همراه ریزجزئیات تصویر را به ما نشان می دهد.نرخ نوسازی تصویر در این مدل تلویزیون برابر 120 هرتز است، یعنی در هر ثانیه 120 تصویر بر روی نمایشگر 65 اینچ تلویزیون جابجا می شوند. این قابلیت زمانی اهمیتش معلوم می شود که در حال تماشای مسابقات ورزشی و فیلم های اکشن هستید، در این حالت است که نرخ رفرش ریت بالا اهمیتش را نشان می دهد، چرا که هر چه این عدد بیشتر باشد یعنی سریع ترین حرکات و ریزترین جزئیات هم قابل دیدن هستند اما اگر این عدد پایین باشد شما حرکات سریع را تار خواهید دید. در کنار این ویژگی ها باید به سیستم صوتی تلویزیون اشاره ای داشته باشیم، چرا که اهمیت سیستم صوتی از کیفیت تصویر کمتر نیست. تلویزیون سامسونگ MU7000 برای تلویزیون 65 اینچ خود از سیستم صوتی دو کاناله ای بهره گرفته است. این سیستم صوتی دو کاناله از دو اسپیکر 10 واتی تشکیل شده است، که در مجموع صدایی به قدرت 20 وات را تولید و انتشار می دهند. همچنین این تلویزیون از فناوری هایی مانند دالبی دیجیتال و DTS نیز پشتیبانی می کند تا صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز شود. تلویزیون اسمارت سامسونگ دارای سیستم عامل اختصاصی تایزن می باشد و به رسم همیشه این سیستم عامل رابط کاربری راحت و روانی دارد. رابط کاربری اسمارت ویو امکانات هوشمند فراوانی را در اختیار کاربرا هوشمند گذاشت هاست، برای نمونه از طریق این رابط کاربری می توان تلویزیون را به گوشی موبایل متصل نمود، می توان برنامه ی دلخواه از گوشی را انتخاب کرد و بر روی نمایشگر بزرگ 65 اینچی تلویزیون نمایش داد، یا می توان لیستی از برنامه ها و آهنگ های مورد علاقه ی خود را در این منو ایجاد کرد تا دسترسی سریع و راحتی به موارد مورد علاقه ی خود داشته باشید. تلویزیون سامسونگ 65MU7000 سامسونگ به درگاه های مهم ارتباطی مانند 3 درگاه HDMI ، دو درگاه USB ، درگاه LAN ، کامپوننت و کامپوزیت مجهز شده است که از طریق ان ها می توان به انواع دیوایس های پخش کننده متصل شد.تلویزیون فورکی 65MU7000 به سیستم عامل تایزن مجهز شده است که رابط کاربری ساده و روانی دارد و از طریق ان به راحتی می توان هر تنظیماتی را اعمال کرد و در مرورگر اینترنتی به سرچ و دانلود داده های متفاوت پرداخت.درگاه های ارتباطی به کار رفته در این تلویزیون شامل 3 عدد درگاه hdmi و 2 عدد درگاه usb می شوند. این درگاه های ارتباطی ارتباط سیمی تلویزیون با انواع دستگاه های پخش کننده و انواع حافظه های جانبی را فراهم می آورند. تا از این طریق کاربر بتواند از این تلویزیون به عنوان مجموعه ی سرگرمی استفاده کند.



:: برچسب‌ها: تلویزیون سامسونگ , قیمت تلویزیون سامسونگ , خرید تلویزیون سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

  • کیفیت تصویر 4K HFR با رزولوشن 2160×3840
  • دارای سیستم صوتی دو کاناله با توان 20 وات
  • مجهز به ارتقا دهنده ی کیفیت 4K Upscaler
  • دارای سیستم پاکسازی صدا Clear Voice III
  • مجهز به سیستم عامل webOS Smart TV
  • دارای گیرنده ی دیجیتالی DVB-T2/C/S2
  • مجهز به ریموت کنترل هوشمند 
  • موتور پردازشگر تصویر α7

سیستم صوتی این تلویزیون از یک سیستم دو کاناله با توان صوتی 20 وات بهره برده است. البته با به کار گیری فناوری ها و قابلیت های متعدد نظیر DOLBY ATMOS، Ultra Surround، Dolby Surround و سیستم تقویت کننده صدا Audio Upscaler و سیستم پاکسازی صدا Clear Voice III و ... کیفیت صدای تلویزیون را ارتقا داده است. ناگفته نماند که تلویزیون ال جی 55sk8000 یکی از تلویزیون های اسمارت و برتر ال جی lg است که به سیستم عامل webOS Smart مجهز شده است. این سیستم عامل امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار داده است. از جمله ی این فناوری ها و امکانات می توان به قابلیت فوکوس زوم Focus Zoom و مجیک زوم و Live Zoom اشاره کرد، یا قابلیت Universal Control که امکان کنترل نمودن سایر دستگاه های ال جی را با یک ریموت کنترل فراهم می آورد. همچنین قابلیت سرچ صوتی و مرورگر وب و Music Player و My Content و ... نیز توسط تلویزیون جدید ال جی پشتیبانی می شود. در کل این مجموعه توسط پردازنده ی چهار هسته ای تجزیه و تحلیل می شود و مانع از هنگ و تاخیر در هنگام اجرای عملیات مختلف می گردد. از برنامه ها و فناوری های اشتراک گذاری بی سیم و آسانی که توسط این تلویزیون پشتیبانی می شوند می توان به LG TV Plus و Miracast Overlay اشاره کرد.این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4k است و تصاویر را با کیفیت و وضوح 2160×3840 پیکسل نمایش می دهد. ال جی در تلویزیون 55 اینچ 4k خود تلاش کرده تا از به روز ترین و مدرن ترین امکانات و فناوریها بهره بگیرد و تصاویری واضح و با کیفیت و پر از رنگ را به رخ تصویر بکشد. به کار گیری فناوری ال ای دی led در ساخت نمایشگر باعث شده تا این تلویزیون نسبت به دیگر تلویزیون ها از روشنایی و دقت بالاتری برخوردار باشد. همچنین پنل ips نیز در این راستا کمک فوق العاده ای کرده است. پنل ای پی اس علاوه بر اینکه میزان روشنایی و میزان رنگ و کیفیت تصویر را ارتقا می دهد، زاویه ی دید گسترده تری را به ارمغان می آورد و همچنین از تلویزیون در برابر ضربات احتمالی محافظت می کند. نوع نمایشگر تلویزیون ال جی 55sk8000 نانوسل Nano Cell Display می باشد، این نمایشگر خاص از تعداد و میزان رنگ بیشتری پشتیبانی می کند و تصاویر را با کیفیت و دقت بالاتر به معرض نمایش می گذارد. ال جی که این سادگی دست از سر کیفیت تصویر تلویزیون جدیدش برنمی دارد، برای تقویت و گسترش میزان رنگ تصویر از فناوری هایی مانند Billion Rich Color و Nano Cell Color نیز بهره گرفته است. برای افزایش و تقویت درخشندگی و روشنایی تلویزیون، ال جی از فناوری Ultra Luminance بهره گرفته است. 



:: برچسب‌ها: تلویزیون ال جی , قیمت تلویزیون ال جی , خرید تلویزیون ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

  • کیفیت تصویر 4K HFR با رزولوشن 2160×3840
  • دارای سیستم صوتی دو کاناله با توان 20 وات
  • مجهز به ارتقا دهنده ی کیفیت 4K Upscaler
  • دارای سیستم پاکسازی صدا Clear Voice III
  • مجهز به سیستم عامل webOS Smart TV
  • دارای گیرنده ی دیجیتالی DVB-T2/C/S2
  • مجهز به ریموت کنترل هوشمند 
  • موتور پردازشگر تصویر α7

تلویزیون 49 اینچ ال جی سری sk8000 دارای کیفیت تصویر 4k است و تصاویر را با کیفیت و وضوح 2160×3840 پیکسل نمایش می دهد. ال جی در تلویزیون 49 اینچ 4k خود تلاش کرده تا از به روز ترین و مدرن ترین امکانات و فناوریها بهره بگیرد و تصاویری واضح و با کیفیت و پر از رنگ را به رخ تصویر بکشد. به کار گیری فناوری ال ای دی led در ساخت نمایشگر باعث شده تا این تلویزیون نسبت به دیگر تلویزیون ها از روشنایی و دقت بالاتری برخوردار باشد. همچنین پنل ips نیز در این راستا کمک فوق العاده ای کرده است. پنل ای پی اس علاوه بر اینکه میزان روشنایی و میزان رنگ و کیفیت تصویر را ارتقا می دهد، زاویه ی دید گسترده تری را به ارمغان می آورد و همچنین از تلویزیون در برابر ضربات احتمالی محافظت می کند. نوع نمایشگر تلویزیون ال جی 49sk8000 نانوسل Nano Cell Display می باشد، این نمایشگر خاص از تعداد و میزان رنگ بیشتری پشتیبانی می کند و تصاویر را با کیفیت و دقت بالاتر به معرض نمایش می گذارد. ال جی که این سادگی دست از سر کیفیت تصویر تلویزیون جدیدش برنمی دارد، برای تقویت و گسترش میزان رنگ تصویر از فناوری هایی مانند Billion Rich Color و Nano Cell Color نیز بهره گرفته است. برای افزایش و تقویت درخشندگی و روشنایی تلویزیون، ال جی از فناوری Ultra Luminance بهره گرفته است. از فناوری های به کار رفته در تلویزیون ال جی 49sk8000 می توان به Active Depth Enhancer و Dynamic Color و True Color Accuracy و ... اشاره کرد.این همه فناوری در بخش تصویر و ویدیو به کار رفته است؛ اما جای تعجب است که ال جی برای سیستم صوتی این تلویزیون از یک سیستم دو کاناله با توان صوتی 20 وات بهره برده است. البته با به کار گیری فناوری ها و قابلیت های متعدد نظیر DOLBY ATMOS، Ultra Surround، Dolby Surround و سیستم تقویت کننده صدا Audio Upscaler و سیستم پاکسازی صدا Clear Voice III و ... کیفیت صدای تلویزیون را ارتقا داده است. ناگفته نماند که تلویزیون ال جی 49sk8000 یکی از تلویزیون های اسمارت و برتر ال جی lg است که به سیستم عامل webOS Smart مجهز شده است. این سیستم عامل امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار داده است. از جمله ی این فناوری ها و امکانات می توان به قابلیت فوکوس زوم Focus Zoom و مجیک زوم و Live Zoom اشاره کرد، یا قابلیت Universal Control که امکان کنترل نمودن سایر دستگاه های ال جی را با یک ریموت کنترل فراهم می آورد. همچنین قابلیت سرچ صوتی و مرورگر وب و Music Player و My Content و ... نیز توسط تلویزیون جدید ال جی پشتیبانی می شود. در کل این مجموعه توسط پردازنده ی چهار هسته ای تجزیه و تحلیل می شود و مانع از هنگ و تاخیر در هنگام اجرای عملیات مختلف می گردد. از برنامه ها و فناوری های اشتراک گذاری بی سیم و آسانی که توسط این تلویزیون پشتیبانی می شوند می توان به LG TV Plus و Miracast Overlay اشاره کرد. موتور پردازشگر تصویز در این تلویزیون a7 است ،که با بهره گیری از فناوری های خاص پردازشی تصاویر را تجزیه و تحلیل می کند.

 



:: برچسب‌ها: تلویزیون ال جی , قیمت تلویزیون ال جی , خرید تلویزیون ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

  • کیفیت تصویر 4K HDR با رزولوشن 2160×3840
  • دارای سیستم صوتی دو کاناله با توان 20 وات
  • مجهز به ارتقا دهنده ی کیفیت 4K Upscaler
  • دارای سیستم پاکسازی صدا Clear Voice III
  • مجهز به سیستم عامل webOS Smart TV
  • دارای گیرنده ی دیجیتالی DVB-T2/C/S2
  • مجهز به ریموت کنترل هوشمند 
  • موتور پردازشگر تصویر α7

 ال جی در تلویزیون 65 اینچ 4k خود تلاش کرده تا از به روز ترین و مدرن ترین امکانات و فناوریها بهره بگیرد و تصاویری واضح و با کیفیت و پر از رنگ را به رخ تصویر بکشد. به کار گیری فناوری ال ای دی led در ساخت نمایشگر باعث شده تا این تلویزیون نسبت به دیگر تلویزیون ها از روشنایی و دقت بالاتری برخوردار باشد. همچنین پنل ips نیز در این راستا کمک فوق العاده ای کرده است. پنل ای پی اس علاوه بر اینکه میزان روشنایی و میزان رنگ و کیفیت تصویر را ارتقا می دهد، زاویه ی دید گسترده تری را به ارمغان می آورد و همچنین از تلویزیون در برابر ضربات احتمالی محافظت می کند. نوع نمایشگر تلویزیون ال جی 65sk8000 نانوسل Nano Cell Display می باشد، این نمایشگر خاص از تعداد و میزان رنگ بیشتری پشتیبانی می کند و تصاویر را با کیفیت و دقت بالاتر به معرض نمایش می گذارد. ال جی که این سادگی دست از سر کیفیت تصویر تلویزیون جدیدش برنمی دارد، برای تقویت و گسترش میزان رنگ تصویر از فناوری هایی مانند Billion Rich Color و Nano Cell Color نیز بهره گرفته است. برای افزایش و تقویت درخشندگی و روشنایی تلویزیون، ال جی از فناوری Ultra Luminance بهره گرفته است.  موتور پردازشگر تصویر تلویزیون ال جی 65sk8000 α7 است، این پردازشگر تصویر با بهره گیری از فناوری ها و الگوریتم های خاص پردازشی می تواند تصویر را تجزیه و تحلیل و پردازش کند و در نهایت تصویر با کیفیت و وضوح عالی را به نمایش بگذارد.در این تلویزیون از یک سیستم صوتی دو کاناله با توان 20 وات بهره گرفته شده که صدا را از دو کانال متفاوت پخش می کند. جهت ارتقای کیفیت صدای پخش شده فناوری Audio Upscaler به کار برده شده است.این تلویزیون به یک پردازنده ی چهار هسته ای مجهز می باشد و این پردازنده ی قدرتمند امکان اجرای سریع و روان برنامه ها را در اختیار کاربر می گذارد. به لطف این سیستم عامل تلویزیون 65 اینچ ال جی به مرورگر وب مجهز می باشد و امکان گشت و گذار در اینترنت را برای کاربران فراهم می آورد. از قابلیت های این سیستم عامل می توان به مواردی مانند زوم زنده Live Zoom و قابلیت Focus Zoom اشاره کرد، با کمک این قابلیت می توانید در حال در حال تماشای زنده ی برنامه یا فیلم و سریال هستید، هر کجا که دلتان خواست تصویر را زوم کنید و همزمان که تصویر زوم شده را در گوشه ای می بنید، برنامه ی در حال پخش را بصورت زنده همچنان در صفحه ی اصلی تلویزیون خود دارید. برخورداری از قابلیت کنترل جهانی Universal Control باعث می شود تا کاربر بتواند تمامی دستگاه های متصل شده به تلویزیون را با همان ریموت کنترل تلویزیون کنرتل نماید. ریموت کنترلی که به همراه تلویزیون ال جی 65sk8000 ریموت کنترل MR18 است که هوشمند بوده و قابلیت سرچ صوتی هم دارد.

.



:: برچسب‌ها: تلویزیون ال جی , قیمت تلویزیون ال جی , خرید تلویزیون ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

  • دارای نمایشگر 55 اینچ با تکنولوژی نانوسل nan0cell
  • دارای سیستم صوتی 2.2 کاناله با توان صوتی 40 وات
  • پشتیبانی از سیستم عامل webOS Smart TV
  • دارای برنامه ی LG TV Plus و میراکست
  • دارای کیفیت تصویر SUPER UHD 4K 
  • پشتیبانی از فناوری HDR 
  • دارای 4 عدددرگاه HDMI 
  • دارای 3 عدد درگاه USB

 در تلویزیون ال جی 55SK8500 یک سیستم صوتی 2.2 کاناله بوده و می تواند صدایی با قدرت و توان خروجی 40 وات را تولید و منتشر کند. دو عدد اسپیکر 10 واتی در کنار دو ساب ووفر 10 واتی می توانند صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز کنند. از فناوری هایی که توسط تلویزیون ال جی پشتیبانی می شوند، می توان به فناوری و فرمت دالبی دیجیتال و دالبی اتمس Dolby Atmos اشاره کرد. فناوری دالبی اتمس استاندارد صوتی است و یکی از انواع تکنولوژی های دالبی می باشد. فناوری دالبی اتمس کانالهای صدا را به 128 کانال افزایش می دهد و در تقویت و تولید صدایی همه جانبه و فراگیر نقش بسزایی دارد. سیستم پاکسازی صدا از دیگر فناوری های صوتی تلویزیون 4K ال جی است، این فناوری با تشخیص صدای اصلی از صدای پس زمینه، صدا و بافت اضافی را حذف کرده و صدای اصلی را تقویت خواهد کرد. تلویزیون ال جی 65SK8500 با سایز 55 اینچ و نوع فناوری به کار رفته ال ای دی است و تصاویر را با رزولوشن 2160×3840 پیکسل ثبت می کند.  تلویزیون اسمارت ال جی sk850 از سیستم عامل اختصاصی ال جی webos smart tv بهره گرفته است، تلویزیون اسمارت ال جی 55sk8500 به هوش مصنوعی ال جی AI ThinQ هم مجهز شده است. به واسطه ی این هوش مصنوعی انواع امکانات و قابلیت های هوشمند در تلویزیون ال جی 55sk850 گنجانده شده اند. از نظر درگاه ها و رابط های به کار رفته در تلویزیون نیز باید خیالتان راحت باشد، این تلویزیون بالارده از درگاه های ارتباطی متنوعی مانند 4 درگاه hdmi و 3 درگاه usb و پورت های کامپوننت و کامپوزیت و پورت lan و خروجی صدای دیجیتال و ... پشتیبانی می کند.

 



:: برچسب‌ها: تلویزیون ال جی , قیمت تلویزیون ال جی , خرید تلویزیون ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک
  • دارای نمایشگر 49 اینچ با تکنولوژی نانوسل nan0cell
  • دارای سیستم صوتی 2.2 کاناله با توان صوتی 40 وات
  • پشتیبانی از سیستم عامل webOS Smart TV
  • دارای برنامه ی LG TV Plus و میراکست
  • دارای کیفیت تصویر SUPER UHD 4K 
  • پشتیبانی از فناوری HDR 
  • دارای 4 عدددرگاه HDMI 
  • دارای 3 عدد درگاه USB

تلویزیون ال جی

ال جی lg  در تلویزیون ال جی 49sk8500 از کیفیت تصویر فورکی SUPER UHD 4K بهره گرفته است. این کیفیت تصویر توانایی ثبت تصاویر با رزولوشن 2160×3840 پیکسل را دارد. یعنی برای نمایش دادن هر تصویر بر روی نمایشگر تلویزیون چیزی حدود 8 میلیون پیکسل باید بر روی نمایشگر 49 اینچی تلویزیون بنیشیند تا بتواند تصویری را به نمایش درآورد. پر بی راه نیست که این تصویر با این میزان پیکسل و کیفیت بتواند بسیار پروضوح و با کیفیت باشد. این تلویزیون 2018 ال جی نیز یکی از تلویزیون های ال ای دی دیگر ال جی است، که به فناوری led مجهز می باشد. این فناوریمیزان روشنایی و کیفیت تصویر را افزایش می دهد. همچنین در ساخت نمایشگر تلویزیون sk85 از فناوری لوکال دایمینگ نیز استفاده شده است. اینفناوری در رنگ بندی و تنطیم میزان روشنایی تصویر توانایی بالایی دارد. موتور پردازشگر تصویر به کار رفته در این مدل تلویزیون α7 می باشد، که با استفاده از الگوریتم خاصی انواع محتوای تصویری و ویدیویی را تجزیه و تحلیل و پردازش می کند. همچنین فناوری ارتقا دهنده ی کیفیت تصویر نیز 4K Upscaler در کنار سایر ویژگی های تصویری تلویزیون ال جی 4k خودنمایی می کند. این فناوری هر نوع محتوایی با هر کیفیتی را پس از دریافت تجزیه و تحلیل و پردازش می کند و با کیفیت بالای نزدیک به فورکی به معرض نمایش می گذارد. پشتیبانی از فناوری HDR که به معنای محدوده ی دینامیکی بالا می باشد، نشان از کیفیت بالا و نسبت کنتراست بالای تصاویر دارد. چرا که این فناوری با استفاده از طیف رنگی گسترده تر، تصاویری پر رنگ تر و با کیفیت تر را به رخ تصویر می کشد. در کنار این کیفیت تصویر  ال جی از سیستم صوتی 2.2 کاناله ای پشتیبانی می کند. سیستم صوتی 2.2 کاناله از دو اسپیکر و دو ساب ووفر تشکیل شده است، که در مجموع توانایی تولید صدایی به قدرت 40 وات را دارد. فرمتها و فناوری های صوتی پشتیبانی شده در این تلویزیون شامل دالبی اتمس Dolby Atmos و دالبی دیجیتال و dts می شوند که امکان تفکیک صدا در کانال های مختلف صوتی را فراهم می آورد و صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز می کند. سیستم عامل اختصاصی ال جی webos smart tv در این مدل تلویزیون به کار گرفته شده ، تلویزیون اسمارت ال جی 49sk8500 به هوش مصنوعی ال جی AI ThinQ هم مجهز شده است که مجهز به انواع امکانات و قابلیت های هوشمند می باشد. 

 



:: برچسب‌ها: تلویزیون ال جی , قیمت تلویزیون ال جی , خرید تلویزیون ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

  • تلویزیون ال جی 65SK8500 دارای نمایشگر 65 اینچ با تکنولوژی نانوسل nan0cell
  • دارای سیستم صوتی 2.2 کاناله با توان صوتی 40 وات
  • پشتیبانی از سیستم عامل webOS Smart TV
  • دارای برنامه ی LG TV Plus و میراکست
  • دارای کیفیت تصویر SUPER UHD 4K 
  • پشتیبانی از فناوری HDR 
  • دارای 4 عدددرگاه HDMI 
  • دارای 3 عدد درگاه USB

تلویزیون ال جی 65SK8500 دارای نمایشگر 65 اینچی از نوع ال ای دی led می باشد ونوع فناوری به کار رفته در آن LED Full Local Dimming است. موتور پردازشگر تصویر آلفا7 ( α7 Intelligent Processor ) نام دارد و توانایی پردازش تصاویر با کیفیت و تجریه و تحلیل محتوای تصویری دریافتی را دارد. این پردازنده ی هوشمند و جدید در واقع هوش مصنوعی نمایشگر نام دارد و می تواند تصاویری واقعی با رنگ های استاندارد و غنی به همراه ریزجزئیات تصویر و انواع سایه ها را به رخ تصویر بکشد. به جرات می توان گفت که این پردازنده ی هوشمند در خلق تصاویر رویایی عملکردی بی نظیر و خاص دارد. تلویزیون 65 اینچ ال جی دارای کیفیت تصویر 4k می باشد و تصاویر را با رزولوشن 2160×3840 پیکسل نمایش می دهد.  در کنار این کیفیت تصویر  ال جی از سیستم صوتی 2.2 کاناله ای پشتیبانی می کند. سیستم صوتی 2.2 کاناله از دو اسپیکر و دو ساب ووفر تشکیل شده است، که در مجموع توانایی تولید صدایی به قدرت 40 وات را دارد. فرمتها و فناوری های صوتی پشتیبانی شده در این تلویزیون شامل دالبی اتمس Dolby Atmos و دالبی دیجیتال و dts می شوند که امکان تفکیک صدا در کانال های مختلف صوتی را فراهم می آورد و صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط طنین انداز می کند. در تلویزیون ال جی 65SK8500 از 4 درگاه hdmi و 3 درگاه usb و پورت های کامپوننت و کامپوزیت و پورت lan و خروجی صدای دیجیتال بهره گرفته شده است.

 



:: برچسب‌ها: تلویزیون ال جی , قیمت تلویزیون ال جی , خرید تلویزیون ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک
  • گوشی موبایل نوکیا 7 پلاس nokia 7 plus دو سیم کارته
  • دارای پردازنده ی 8 هسته ای با سرعت 2.2 گیگاهرتز
  • حافظه ی داخلی 64 گیگابایت و حافظه ی رم 4 گیگ
  • نمایشگر 6 اینچی با کیفیت 1080 × 2160 پیکسل
  • گوشی موبایل نوکیا مدل 1046-7Plus TA 
  • دارای دوربین دوگانه ی 12 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی 16 مگاپیکسل

گوشی موبایل نوکیا

 گوشی دو سیم کارته نوکیا 7 پلاس از دو شیار برای پشتیبانی از دو عدد سیم کارت بهره می گیرد. سیم کارتهایی که توسط گوشی موبایل نوکیا 7 پلاس پشتییانی می شوند، اندازه ای برابر 8.8 × 12.3 میلی‌متر دارند. شیار دوم دو کاربرد متفاوت دارد و هم برای سیم کارت و هم برای کارت حافظه ی جانبی استفاده می شود. عملیات سنگین و سخت پردازش اطلاعات در این گوشی توسط تراشه ی قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 660 انجام می گیرد. این تراشه هم از دو پردازنده ی 4 هسته ای تشکیل شده است که یکی از آنها سرعت 1.8 گیگاهرتزی و دیگری سرعت 2.2 گیکاهرتز دارد. در کنار این مجموعه ی سخت افزاری قدرتمند برای تماشای فیلم و اجرای بازی های مختلف پردازنده ی گرافیکی Adreno 512 نیز وجود دارد. حافظه ی داخلی 64 گیگابایت و حافظه ی رم 4 گیگابایت شما را از خرید گوشی موبایل نوکیا 7 پلاس پشیمان نخواهد کرد. نوکیا nokia برای گوشی 7 پلاس خود از دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی بهره برده است، دوربین اول با سنسور 12 مگاپیکسلی، دریچه‌ی دیافراگم f/1.8، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.4 میکرومتر (1.4µm Pixel Size) همراه با فناوری فوکوس اتوماتیک Dual Pixel Phase Detection و مجهز به لنز‌ Carl Zeiss می باشد.  دوربین دوم نیز با سنسور 13 مگاپیکسلی، دریچه‌ی دیافراگم f/2.6، ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.0 میکرومتر (1.0µm Pixel Size) و مجهز به لنز‌ Carl Zeiss می باشد. در نهایت منبع تغذیه ی این گوشی بوسیله ی باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 3800 میلی‌آمپر ساعت تامین می شود. قیمت گوشی موبایل نوکیا 7 پلاس در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است و ارزش خرید گوشی نوکیا 7 پلاس را ارتقا داده است.



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل نوکیا , قیمت گوشی موبایل نوکیا , خرید گوشی موبایل نوکیا ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک
  • گوشی موبایل نوکیا 1 دو سیم کارته noki 1
  • مجهز به پردازنده ی 4 هسته ای 
  • دوربین اصلی با سنسور 5mp
  • حافظه ی داخلی 8 گیگابایت
  • دارای فرکانس 1.1 گیگاهرتز
  • دارای نمایشگر 4.5 اینچی
  • حافظه ی رم 1 گیگابایت

گوشی موبایل نوکیا

این گوشی دو سیم کارته بوده و از سیم کارت هایی در سایز نانو 8.8 × 12.3 میلی‌متر پشتیبانی می کند. نمایشگر گوشی موبایل نوکیا 1 اندازه ای حدود 4.5 اینچی دارد و با توجه به ابعاد 9.5 × 67.8 × 133.6 میلی‌متری که دارد می توان گفت گوشی خوش دستی است و  به راحتی در دست جای می گیرد. تاریخ انتشار گوشی موبایل نوکیا 1 سال 2018 بوده است. بنابراین باید انتظار داشت از امکانات و قابلیت های روز دنیا پشتیبانی کند. بدنه ی پلاستیکی این گوشی کیفیت ساخت بالایی دارد و با توجه به استاندارد IP52 که دارد، می توان نتیجه گرفت که تا اندازه ای در برابر مایعات مقاومت دارد و در ساختار بدنه از نانو بهره گرفته شده است. نوکیا 1 از تراشه ی قدرتمند ساخت مدیاتک پشتیبانی می کند، تراشه ی قدرتمند Mediatek MT6737M که ساخت شرکت مدیا تک است، قدرت کافی برای اجرا و پردازش اطلاعات و درخواستهای کاربران را دارد. این تراشه دارای پردازنده ی چهار هسته ای Cortex-A53 از نوع 64 بیتی است. این پردازنده سرعتی برابر 1.1 گیگاهرتز دارد. پردازنده ی گرافیکی Mali-T720 برای اجرای برنامه ها و بازی های سنگین به کار می رود و به کمک حافظه ی رم 1 گیگابایتی عملکرد کل دستگاه را بهبود می بخشد. همانطور که گفتیم گوشی موبایل نوکیا وان گوشی هوشمند اندرویدی بوده و از سیستم عامل اندروید نسخه ی Oreo 8.1 پشتیبانی می کند. این رابط کاربری استاندارد استفاده ی آسان راب رای گوشی موبایل نوکیا وان به ارمغان آورده است. دوربین اصلی نوکیا 1 از سنسوری 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است و دوربین 5 مگاپیکسلی وظیفه ی ثبت تصاویر را بر عهده دارد. این دوربین از امکاناتی مانند فلش LED و Touch Focus و قابلیت عکاسی پانوراما و ... پشتیبانی می کند. دوربین سلفی این گوشی هم سنسوری دو مگاپیکسلی دارد و به کمک این دوربین دو مگاپیکسلی می توانید انواع عکس ها سلفی را با کیفیت بالا ثبت کرد. شبکه های ارتباطی که توسط این گوشی پشتیبانی می شوند، شامل شبکه های 2G , 3G , 4G می شود.



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل نوکیا , قیمت گوشی موبایل نوکیا , خرید گوشی موبایل نوکیا ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک
  • گوشی موبایل شیائومی ردمی s2 دو سیم کارته
  • دارای نمایشگر 5.99 اینچی با فناوری ips lcd
  • مجهر به پردازنده ی 8 هسته ای 2 گیگاهرتزی
  • دارای حافظه ی داخلی 64 و 32 گیگابایت
  • باتری با ظرفیت 3080 میلی آمپر ساعت
  • دوربین سلفی با کیفیت 16 مگاپیکسل
  • مجهز به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 8.1

گوشی موبایل شیائومی

گوشی موبایل شیائومی ردمی s2 دارای نمایشگری 5.99 اینچی است این نمایشگر تقریبا بزرگ از کیفیت تصویر 720 در 1440 پیکسل پشتیبانی می کند. با توجه به ابعاد 5.99 اینچی گوشی شیائومی ردمی s2 تراکم پیکسلی 269 پیکسل در اینچ در نظر گرفته شده است، این تراکم پیکسلی وجود 269 پیکسل در هر اینچ را خاطر نشان می کند. نسبت تصویر در این گوشی 18:9 می باشد و از تعداد 16 میلیون رنگ پشتیبانی می کند. در نتیجه کاربر به هنگام تماشای صفحه نمایش گوشی در رنگ ها غرق خواهد شد. نوع پنل نمایشگر گوشی ردمی s2 ال سی دی lcd بوده و با توجه به فناوری ips به کار رفته در گوشی باید انتظار بهترین کیفیت و عملکرد و همچنین وسیع ترین زاویه ی دید را داشت.دوربین اصلی ردمی s2 با سنسور دوگانه ی 12مگاپیکسلی‌ تجهیز شده است. این دوربین با کیفیت با دو سنسور متفاوت می تواند عکس ها و تصاویری با کیفیت و پر وضوح را به ثبت برساند. این دو سنسور اندازه و کیفیت های متفاوتی دارند یکی 12 مگاپیکسل کیفیت دارد و دیگری 5 مگاپیکسل.  دریچه ی دیافراگم دوربین 12 مگاپیکسلی f/2.2 می باشد. سایز پیکسل هایی که این دوربین می تواند ثبت کند، 1.25 میکرومتر است. از دیگر قابلیت های دوربین اصلی گوشی شیائومی ردمی s2 می توان به فوکوس خودکار با تشخیص فاز و فلش LED، فوکوس لمسی و برپسب گذاری جغرایای و ...اشاره کرد. در کنار دوربین اصلی دوربین سلفی با سنسور 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است، این دوربین می تواند تصاویری با کیفیت و واضح را ثبت نماید. دوربین سلفی نی زاز امکاناتی مانند HDR وفلش LED بهره می برد و همچنین می تواند پیکسل هایی به اندازه ی 2.0 میکرومتر را در تصویر ثبت نماید. هر دو دوربین اصلی و سلفی قابلیت فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی و با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارند. قیمت گوشی شیائومی ردمی s2 در برابر امکانات و قابلیت هایی که دارد بسیار مناسب است و ارزش خرید گوشی شیائومی ردمی s2 را بالا برده است.



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل شیائومی , قیمت گوشی موبایل شیائومی , خرید گوشی موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک
  • گوشی موبایل شیائومی ردمی 6 ای xiaomi redmi 6a
  • نمایشگر 5.45 اینچی با کیفیت 720 در 1440 پیکسل
  • دارای پردازنده ی چهار هسته‌‌ی 2.0 گیگاهرتزی
  • حافظه ی داخلی 16 گیگابایت یا 32 گیگابایت
  • باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت
  • دوربین اصلی با سنسور 13 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از اندروید 8.1 (اوریو)
  • دوربین سلفی 5 مگاپیکسل

گوشی موبایل شیائومی

گوشی موبایل شیائومی ردمی 6a در تاریخ ژوئن 2018 تولید و روانه ی بازار شد. این گوشی با کیفیت و خوش قیمت دارای نمایشگری از نوع lcd به اندازه ی 5.45 اینچ می باشد، کیفیت تصویر 720 در 1440 پیکسل و تراکم پیکسلی 295 پیکسل در اینچ کیفیت تصویر نمایشگر را تا حد رضایت بخشی ارتقا داده است. شیائومی این گوشی خوش تراش 145 گرمی را در ابعاد 147.5 در 71.5 در 8.3 میلی‌متر تولید نموده است.مثل دیگر گوشی های آندرویدی این گوشی نیز دو سیم کارته بوده و از سیم کارت سایز نانو بصورت همزمان یکی فعال پشتیبانی می کند. xiaomi این گوشی را در رنگ های پر طرفدار خاکستری, آبی, طلایی و رز گلد تولید کرده است. دوربین اصلی گوشی شیائومی ردمی 6 ای از سنسوری 13 مگاپیکسلی تشکیل شده است، این دوربین از ویژگی هایی مانند فوکوس خودکار با تشخیص فاز, فلش LED پشتیبانی می کند. دوربین سلفی این گوشی 5 مگاپیکسل بوده و از امکانات رایج عکاسی بهره می برده است. تراشه ی به کار رفته از نوع Mediatek Helio A22 بوده و از پدازنده ی چهار هسته ای 64 بیتی با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی تشکیل شده است. حافظه ی داخلی 16 گیگابایت در کنار حافظه ی رم 2 گیگابایت عملکرد و قدرت پردازشی گوشی را بالا می برد.

 



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل شیائومی , قیمت گوشی موبایل شیائومی , خرید گوشی موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک
  • گوشی موبایل شیائومی xiaomi mi a2
  • دارای حافظه ی داخلی 32 گیگابایت
  • سیستم عامل اندروید نسخه ی 8.1
  • مجهز به پردازنده ی 8 هسته ای
  • باتری 3000 میلی آمپرساعت
  • نمایشگر 5.99 اینچی
  • سنسور اثر انگشت
  • دو سیم کارته

گوشی موبایل شیائومی

گوشی موبایل شیائومی mi a2 دوربین اصلی دوگانه دارد و تا حدی هم شبیه آیفون 10 است که یکی 12 مگاپیکسل (1.25 میکرومتر سایز پیکسل, 1/2.9 اینچ سایز سنسور, f/1.8) ودیگری هم 20 مگاپیکسل (1/2.8 اینچ سایز سنسور, f/1.8) میباشد که بسیار به شما کمک میکند تصاویر واضح و شفافی را ثبت کنید. از قابلیت های این دوربین میتوان به فوکوس خودکار و بزرگنمایی اپتیکال , برچسب‌گذاری جغرافیایی, فوکوس لمسی, تشخیص چهره, HDR, پاناروما اشاره کرد.دوربین دوم که دوربین سلفی هم هست دوربینیست 20 مگاپیکسلست که برای دوربین سلفی بسیار خوب است و تصویری شفاف به شما ارائه میدهد و فلشی نیز دارد که باعث میشود در شب ها و تاریکی کیفیت بهتری از فیلم و عکسبرداریتان تجربه کنید . فیلم برداری 2160p نیز با سرعت 30 فریم در ثانیه, فیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه (ژیروسکوپ-EIS) و فیلم برداری 720p با سرعت 120 فریم در ثانیه انجام میگیرند. فیلم برداری با دوربین جلو و کیفیت 1080p نیز با سرعت 30 فریم در ثانیه انجام میپذیرد.محافظ این دستگاه گوریلا گلس نسل 3 است که بسیار به حفظ بدنه گوشی کمک میکنند.در این دستگاه قابلیت های متعددی تعبیه شده که از آنها میتوان به شتاب سنج, قطب نما و رادیو نیز اشاره کرد.نوع رادیو در این دستگاه رادیو اف ام است.در خود دستگاه نیز برنامه های متناسب با تدوین عکس و ویدیو قرار داده شده که عکس ها و ویدیو های خود را ویرایش نمایید.وزن این گوشی در حدود 166 گرم است و ضخامتی معادل 7.6 میلیمتر دارد که بسیار ظریف و شیک میباشد و ظاهری شکیل به دستگاهتان میدهد.ابعاد خود گوشی هم 158.7x75.4x7.3 میلیمتر و یا به عبارتی 6.25x2.97x0.29 اینچ است.صفحه ی نمایش دستگاه هم صفحه نمایش لمسی خازنی LTPS IPS LCD, با قابلیت تشخیص 16 میلیون رنگ و وضوح تصویر نیز 1080x2160 پیکسل میباشد که بسیار به شما کمک خواهد کرد تا تصویری واضح را ببینید و از گوشی خود لذت ببرید. اندازه ی صفحه ی نمایش هم 5.99 اینچ میباشد که کار فیلم دیدن یا کارکردن با گوشیتان را برایتان آسانتر میکند.

 



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل شیائومی , قیمت گوشی موبایل شیائومی , خرید گوشی موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک
  • گوشی موبایل شیائومی redmi note 5
  • دارای باتری لیتیوم_پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپرساعت
  • دارای دوربین اصلی 12 و 5مگاپیکسل و دوربین سلفی 13MP
  • دارای حافظه ی ذخیره سازی 32 گیگابایت و 3 گیگابایت رم
  • مجهز به نمایشگر 5.99 اینچی ال سی دی lcd
  • مجهز به سیستم عامل آندروید 8.0 اوریو
  • گوشی دو سیم کارته سایز نانو

گوشی موبایل شیائومی

گوشی موبایل شیائومی دارای یک نمایشگر بزرگ کشیده است. نمایشگر بزرگ 5.99 اینچی به همراه گوشه های گرد اطراف این نمایشگر و حاشیه های باریک اطراف نمایشگر نشان از طراحی لوکس و مدرن گوشی شیائومی ردمی نوت 5 دارد. این نمایشگر دارای محافظ گوریلا گلس 2.5D است که از صفحه نمایش بزرگ گوشی را در برابر خطرات احتمالی محافظت می کند. بدنه ی گوشی موبایل شیائومی درمی نوت 5 از فلز ساخته شده است و همین امر باعث شده تا آنتن دهی گوشی ردمی نوت 5 بدون مشکل باشد. در پنل پشتی گوشی ردمی نوت 5 redmi note 5 شاهد طراحی ساده ای هستیم. لوگوی شیائومی MI بر روی پنل پشتی نشان از اعتبار و اصالت گوشی موبایل ردمی نوت 5 دارد. تنها آیتم هایی که بر روی بدنه ی پشتی گوشی شیائومی مشاهده می شود، حسگر اثر انگشت، ماژول دوربین و فلش LED می باشد و همین باعث شده تا پنل پشتی گوشی ردمی نوت 5 ساده و بی آلایش به نظر برسد. مثل همیشه کلید های کنترل صدا و کلید پاور در لبه ی راست گوشی قرار گرفته است، که با فشردن آنها می توانید تغییرات مورد نظرتان را اعمال نمایید. همچنین درگاه سیم کارت نیز بر روی لبه ی سمت راست گوشی ردمی نوت 5 واقع شده است. درگاه های اسپیکر و میکروفون و میکرو USB نیز بر روی لبه ی پایین گوشی خودنمایی می کنند.گوشی شیائومی ردمی نوت 5 به سیستم عامل آندروید نسخه ی 8.1 اوریو مجهز شده است. رابط کاربری این گوشی MIUI 9 بوده که ویژگی های متنوع و کاربردی برای کاربران به همراه دارد. محیط کاربری ساده امکان استفاده از انواع برنامه ها و اپلیکیشن ها را میسر ساخته است. به کار گیری پردازنده ی 8 هسته ای قدرت و عملکرد این گوشی موبایل را ارتقا داده است. تراشه ی قدرتمند 14 نانومتری Snapdragon 636 اسپندراگون 636 و پردازنده ی گرافیکی Adreno 509 از ویژگی های سخت افزای گوشی شیائومی ردمی نوت 5 می باشد، که در لیست مشخصات گوشی شیائومی درج شده اند. حافظه ی داخلی 32 گیگابایت امکان ذخیره سازی انواع فایل ها و برنامه ها را ممکن می کند. این سری گوشی ها دارای باتری حجیم لیتیوم-پولیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت می باشند که عملکردی بهینه و به صرفه را برای گو.شی شیائومی به همراه می آورند. همچنین پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Quick Charge 2.0 امکان سریع شارژ شدن گوشی موبایل شیائومی را فراهم کرده است. دوربین به کار رفته در گوشی شیائومی ردمی نوت 5 از دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این دوربین از قابلیت فوکوس خودکار، قابلیت تشخیص چهره و تشخیص لبخند و .. نیز پشتیبانی می کند. فلش دوگانه ی ال ای دی LED به همراه این دوربین می تواند تصاویری واقعی و حیرت آور را به ثبت برساند. دوربین سلفی به کار رفته در گوشی شیائومی 13 مگاپیکسلی است که دارای یک فلش ال ای دی هم می باشد که جهت ثبت بهتر تصاویر در محیط های کم نور کاربرد دارد.



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل شیائومی , قیمت گوشی موبایل شیائومی , خرید گوشی موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

استفاده از نمایشگر کشیده که ابتدا تنها در گوشی های بالارده قابل مشاهده بود، اسا کار شرکت شیائومی قرار گرفته است. گوشی موبایل شیائومی دارای یک نمایشگر بزرگ کشیده است. نمایشگر بزرگ 5.99 اینچی به همراه گوشه های گرد اطراف این نمایشگر و حاشیه های باریک اطراف نمایشگر نشان از طراحی لوکس و مدرن گوشی شیائومی ردمی نوت 5 دارد. این نمایشگر دارای محافظ گوریلا گلس 2.5D است که از صفحه نمایش بزرگ گوشی را در برابر خطرات احتمالی محافظت می کند. بدنه ی گوشی موبایل شیائومی درمی نوت 5 از فلز ساخته شده است و همین امر باعث شده تا آنتن دهی گوشی ردمی نوت 5 بدون مشکل باشد. در پنل پشتی گوشی موبایل شیائومی 5 redmi note 5 شاهد طراحی ساده ای هستیم. لوگوی شیائومی MI بر روی پنل پشتی نشان از اعتبار و اصالت گوشی موبایل ردمی نوت 5 دارد. تنها آیتم هایی که بر روی بدنه ی پشتی گوشی شیائومی مشاهده می شود، حسگر اثر انگشت، ماژول دوربین و فلش LED می باشد و همین باعث شده تا پنل پشتی گوشی ردمی نوت 5 ساده و بی آلایش به نظر برسد. مثل همیشه کلید های کنترل صدا و کلید پاور در لبه ی راست گوشی قرار گرفته است، که با فشردن آنها می توانید تغییرات مورد نظرتان را اعمال نمایید. همچنین درگاه سیم کارت نیز بر روی لبه ی سمت راست گوشی ردمی نوت 5 واقع شده است. درگاه های اسپیکر و میکروفون و میکرو USB نیز بر روی لبه ی پایین گوشی خودنمایی می کنند.نمایشگر گوشی شیائومی ردمی نوت 5 دارای اندازه ی 5.99 اینچی است. فناوری به کار رفته در ساخت نمایشگر گوشی شیائومی ال سی دی LCD می باشد و نسبت تصویر در آن 18:9 می باشد. کیفیت تصویر در نمایشگر گوشی شیائومی ردمی نوت 5 برابر 2160×1080 پیکسل است و از تراکم پیکسل 403 پیکسل در اینچ پشتیبانی می کند. این تراکم پیکسلی بالا باعث می شود تا هرگز مرز بین پیکسل ها آزار دهنده نباشد. روشنایی ۰.۸ نیتی، نسبت کنتراست ۱۲۴.۴ و وجود قابلیت های متعدد و فناوری های پیشرفته کیفیت تصویر نمایشگر گوشی شیائومی ردمی نوت 5 را افزایش داده اند. 

گوشی موبایل شیائومی



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل شیائومی , قیمت گوشی موبایل شیائومی , خرید گوشی موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک

گوشی موبایل شیائومی می ای 2 لایت xiaomi mi a2 lite

مجهز به پردازنده ی 8 هسته ای با سرعت 2 گیگاهرتزی

دارای نمایشگر ۵.۸۴ اینچی با کیفیت فول اچ دی پلاس

دوربین دوگانه  12 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل

دارای 8 هسته‌‌ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز

دارای باتری باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی

مجهز به حافظه‌ی رم ۳ یا ۴ گیگابایت

دارای حسگر اثرانگشت

 

گوشی موبایل شیائومی

 

در بررسی گوشی موبایل شیائومی mi a2 lite پر بی راه نیست که به نمایشگر آن هم اشاره ای داشته باشیم. صفحه نمایش این گوشی 5.8 اینچی بوده و از رزولوشن 1080 در 2280 پیکسل پشتیبانی می کند. این نمایشگر دارای نسبت تصویر 19:9 می باشد، که کیفیتی بسیار مطلوب دارد. تراکم پیکسلی با توجه به ابعادی 5.8 اینچی گوشی 432 پیکسل در هر اینچ در نظر گرفته شده است. یعنی به ازای هر اینچ 432 پیکسل نیز نمایش داده می شوند. اگر از نسبت نمایشگر به بدنه می خواهید باخبر شوید باید بگویم که این نسبت برابر 79.5% می باشد و تقریبا قسمت قابل ملاحظه ای از جلوی گوشی به نمایشگر اختصاص داده شده است. رابط کاربری به اجرا درآمده در گوشی شیائومی می ای 2 لایت MIUI 9.0 است که به کم نرم افزار اندروید به اجرا درمی آید. اندازه و ابعاد می ای 2 لایت برابر 149.3 در 71.7 در 8.8 میلی‌متر می باشد و در مجموع وزنی معادل 178 گرم را دارد. از حسگرهای به کار رفته و پشتیبانی شده در این گوشی می توان به مواردی مانند قطب‌نما (Compass) , شتاب‌سنج (Accelerometer) , مجاورت (Proximity) , روشنایی (Light) , ژیروسکوپ (Gyro) , اثرانگشت روی قاب پشتی (FingerPrint|Rear-Mounted) اشاره کرد. که هر کدام بهره وری خاص خود را دارند.دوربین اصلی گوشی شیائومی می ای 2 لایت دوربینی دوگانه است و از دو سنسور متفاوت تشکیل شده است. سنسور اول 12 مگاپیکسل است و دارای دهانه ی دیافراگم f/2.2 می باشد، این سنسور می تواند تصاویری با پیکسل‎هایی به سایز 1.25 میکرومتر را ثبت کند. این دوربین از قابلیت ها و امکاناتی مانند لرزشگیر الکترونیکی, فوکوس خودکار با تشخیص فاز و فلش LED پشتیبانی می کند. سنسور دوم 5 مگاپیکسلی بوده و برا ثبت عمق تصویر کاربرد دارد، همچنین برای ثبت تصاویر با پیکسل‎هایی به سایز 1.12 میکرومتربه کار می رود. دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسلی است. هر دو دوربین ویژگی ها و امکاناتی مانند فوکوس لمسی، تشخیص چهره، پاناروما و برچسب گذاری جغرافیایی را دارند. هچنین قابلیت فیلم برداری با کیفیت فول اچ دی و سرعت 30 فریم بر ثانیه نیز از دیگر مشخصات فنی گوشی شیائومی mi a2 lite می باشد.



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل شیائومی , قیمت گوشی موبایل شیائومی , خرید گوشی موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک
  • گوشی موبایل شیائومی ردمی 6 xiaomi redmi 6
  • مجهز به پردازنده ی 8 هسته‌ای 2.0 گیگاهرتز
  • دارای حافظه ی داخلی 64 یا 32 گیگابایت
  • دارای نمایشگر 5.45 اینچ از نوع ips lcd
  • مجهز به دوربین دوگانه  12 مگاپیکسل
  • دارای حافظه ی رم 4 یا 3 گیگابایت
  • دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسل

گوشی موبایل شیائومی

شیائومی در گوشی جدید سری ردمی گوشی موبایل شیائومی ردمی 6 از نمایشگر کشیده ی 5.47 اینچی با نسبت تصویر 18.9 بهره برده است که در نوع خود بی نظیر است. این نمایشگر کشیده حس لوکس بودن را به کاربر القا می کند. نوع پنل استفاده شده در این گوشی موبایل ال سی دی lcd بوده و از فناوری IPS نیز کمک گرفته است، این فناوری بر روی پنل ال سی دی می تواند دقت و کیفیت و شفافیت بالایی را به ارمغان بیاورد. در کنار این ویژگی ها کیفیت تصویر نمایشگر 720 در 1440 پیکسل است و از تراکم پیکسلی 295 پیکسل بر هر اینچ پشتیبانی می کند. به ازای هر اینچ 295 پیکسل جاسازی شده اند و این میزان تراکم پیکسلی برای نمایشگر 5.47 اینچی نشان از کیفیت و وضوح بالای تصاویر دارد. ناگفته نماند که نمایشگر گوشی موبایل شیائومی ردمی 6 قابلیت پشتیبانی و نمایش دادن 16 میلیون رنگ را دارد، این قابلیت در طبیعی نمایش داد تصاویر نقش اساسی دارد و می تواند تصاویر را نزدیک به واقعیت پخش کند. با این همه می توان ادعا کرد که این نمایشگر عملکردی بی نظیر و دقیق دارد و مطمئنا همه ی کاربران را راضی نگه خواهد داشت. نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی 72.7% است و تقریبا قاب جلویی گوشی توسط نمایشگر پوشش داده شده است. رابط کاربری در گوشی موبایل شیائومی MIUI 9 است که در کنار نرم افزار سیستم عامل اندروید تجربه ی راحت و روانی را به کاربران می چشاند. 



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل شیائومی , قیمت گوشی موبایل شیائومی , خرید گوشی موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک
  • گوشی موبایل شیائومی می 8 لایت xiaomi mi 8 lite
  • دارای پردازنده ی 8 هسته‌ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز
  • باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3350 میلی آمپر 
  • گوشی شیائومی با نمایشگر بزرگ 6.26 اینچی
  • دارای کیفیت تصویر 1080 در 2280 پیکسل
  • مجهز به دوربین دوگانه ی 12 مگاپیکسلی
  • دارای حافظه ی داخلی 64/128 گیگابایت
  • دارای حافظه ی رم 6/4 گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی

گوشی موبایل شیائومی می 8 لایت دارای نمایشگر بزرگ 6.26 اینچی است و در ساخت آن از پنل ال سی دی lcd بهره گرفته است. تکنولوژی پیشرفته ی IPS نیز بر روی این گوشی موبایل کار گذاشته شده است. این فناوری به بهبود کیفیت تصویر و بهبود میزان روشنایی تصویر کمک بزرگی می کند از این رو نمایشگر هایی که دارای فناوری IPS باشند کیفیت برتری نسبت به نمایشگرهای فاقد این تکنولوژی دارند. نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی موبایل 82.5% است و می توان گفت با یک نمایشگر بزرگ و کشیده روبرو هستیم.نسبت تصویر در این گوشی 19:9 است و دقیقا همان چیزی است که از گوشی های بالارده باید انتظار داشت. تراکم پیکسلی گوشی موبایل شیائومی mi 8 lite برابر 403 پیکسل بر اینچ می باشد، یعنی به ازای هر اینچ از این نمایشگر 403 پیکسل تصویر را داریم. کیفیت تصویر نیز در این گوشی برابر 1080×2280 پیکسل است که باز هم نشان از کیفیت برتر این نمایشگر دارد. مجهز بودن به تراشه ی قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 660 کارآیی و عملکرد بالایی را برای گوشی موبایل شیائمی به ارمغان آورده است. این تراشه ی قدرتمند به دو پردازنده ی 4 هسته ای مجهز است. پردازنده های به کار رفته در این تراشه از معماری خاص Kryo 260 پشتیبانی می کنند و دارای سرعت 2.2 و 1.8 گیگاهرتز هستند. برای اجرای بازیهای سنگین و کارهای گرافیکی پردازشگر گرافیکی Adreno 512 تعبیه شده است. در کنار این مجموعه ی سخت افزاری رم 6/4 گیگابایت به بهبود عملکرد پردازشی اطلاعات کمک می کند و می تواند سرعت روند اجرای عملیات مختلف را افزایش دهد. 64/128 گیگابایت حافظه ی داخلی و فضای ذخیره سازی زیادی را برای کاربران به ارمغان آورده است، البته این مقدار حافظه قابلیت افزایش میزان حافظه را دارد و با استفاده از کارت حافظه ی جانبی میکرو اس دی می توان تا 256 گیگابایت افزایش داد. دوربین اصلی گوشی بر روی قاب پشتی گوشی تعبیه شده اند، دوربین دوگانه ی 12 و 5 مگاپیکسلی امکان ثبت انواع عکس ها با کیفیت بالا را فراهم می آورد. همچنین سنسور 5 مگاپیکسلی برای ثبت و تشخیص عمق تصویر به کار می رود.



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل شیائومی , قیمت گوشی موبایل شیائومی , خرید گوشی موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک
  • گوشی موبایل شیائومی می 8 xiaomi mi 8 دو سیم‌کارته
  • دارای نمایشگر 6.21 اینچی با فناوری Super AMOLED
  • باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعت
  • مجهز به پردازنده ی 8 هسته ای با فرکانس 2.8 گیگ
  • دارای حافظه ی داخلی 64/128/256 گیگابایت
  • دارای حسگرهای Face ID و حسگر اثرانگشت
  • دارای دوربین دوگانه ی 12 مگاپیکسل
  • مجهز به 6 گیگابایت حافظه ی رم

گوشی موبایل شیائومی

گوشی موبایل شیائومی می 8 دارای تراشه ی قدرتمند کوالکام Snapdragon 845 می باشد. این تراشه به دو پردازنده ی چهار هسته ای ( چهار هسته‌ی 2.8 گیگاهرتزی Kryo 385 Gold و چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتزی Kryo 385 Silver ) مجهز شده است. این پردازنده ها با معماری Kryo 385 طراحی شده اند و از سرعت و فرکانس 2.8 و 1.8 گیگاهرتز پشتیبانی می کنند. این مجموعه ی سخت افزاری وظیفه ی پردازش و تجزیه و تحلیل اطلاعات را بر عهده دارد. شیائومی برای ارائه ی تجربه ی کاربری سریعتر و روان تر از پردازشگر گرافیکی Adreno 630 بهره می برد. در کنار این سخت افزار قوی حافظه ی رم 6 گیگابایتی به بهبود عملکرد پردازش اطلاعات کمک می کند. فضا ذخیره سازی اطلاعت در این گوشی 64/128/256 گیگابایت است، این میزان حافظه امکان ذخیره سازی انواع برنامه ها را دارد. یکی از ایرادهایی که می توان به گوشی موبایل شیائومی می 8 وارد کرد این است که از درگاه حافظه پشتیبانی نمی کند. تراشه ی قدرتمند به کار رفته در این گوشی از فناوری ها و شبکه های ارتباطی 4g و اینترنت پر سرعت پشتیبانی می کند. این گوشی اندرویدی است و مبتنی بر سیستم عامل اندروید نسخه ی 8.1 است و از تمام امکانات نرم افزاری گوشی اندرویدی برخوردار است. از جمله ی امکانات نرم افزاری که گوشی موبایل شیائومی mi 8 از آن پشتیبانی می کند می توان به مواردی مانند ویراستار عکس و فیلم، نمایش‌دهنده‌ی اسناد، قابلیت استفاده از شبکه های اجتماعی و قابلیت استفاده از مرورگر گوگل کروم و ....گوشی موبایل شیائومی می 8 از فناوری بلوتوث نسخه ی 5.0 و فناوریهای مکان یابی و وای فای داخلی و dlna و هات اسپات و ... پشتیبانی می کند.



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل شیائومی , قیمت گوشی موبایل شیائومی , خرید گوشی موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک
  • گوشی موبایل شیائومی ردمی Note 6 Pro دو سیم کارته
  • نمایشگر 6.26 اینچی با فناوری IPS LCD لمسی خازنی
  • باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر
  • دارای پردازنده ی 8 هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی
  • دارای دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی دوگانه 20 و 2 مگاپیکسل
  • حافظه ی داخلی 64 یا 32 گیگابایت
  • حافظه ی رم 4 یا 3 گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی

گوشی موبایل شیائومی ردمی note 6 pro یک گوشی دو سیم کارته است و از دو سیم کارت در قطع نانو پشتیبانی می کند. شیاری که برای سیم کارت دوم تعبیه شده است، هم برای سیم کارت و هم برای کارت حافظه مورد استفاده قرار می گیرد. xiaomi این گوشی میان رده را در ابعاد 157.9 در 76.4 در 8.2 میلی‌متر طراحی کرده است، همچنین برای این گوشی از رنگ بندی زیبای سیاه، آبی و رزگلد و قرمز بهره گرفته است. نمایشگری که برای این گوشی موبایل در نظر گرفته شده است، یک نمایشگر 6.26 اینچی از نوع ال سی دی lcd است. کیفیت تصویر این نمایشگر 2280 در 1080 پیکسل  است و از تراکم پیکسلی 403 پیکسل در هر اینچ بهره می برد. این گوشی به تراشه ی کوالکام اسنپدراگون Snapdragon 636 مجهز شده است. این تراشه از پردازنده ی 8 هسته ای با سرعت و فرکانس 1.8 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. این مجموعه ی سخت افزاری توان پردازش طالاعات و عملکردهای مختلف گوشی را بر عهده دارد، در کنار این مجموعه حافظه ی رم 4/6 گیگابایتی نیز نقش بهبود دهنده ی پردازش اطلاعات را بر عهده دارد.حافظه ی داخلی گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 6 پرو برابر 64/32 گیگابایت است و البته این مقدار ثابت نیست و برای کاربرانی که به میزان حافظه ی بیشتری نیاز دارند، کارت حافظه ی جانبی میکرو اس دی تعبیه شده است. این کارت حافظه فضای ذخیره سازی را تا 256 گیگابایت افزایش می دهد. گوشی موبایل شیائومی ردمی note 6 pro دارای دوربین دوگانه است، بر روی قاب پشتی دو سنسور 12 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است. سنسور 5 مگاپیکسلی برای عمق بخشیدن به تصاویر به کار می رود. دوربین سلفی که در قاب جلویی گوشی واقع شده است، نیز دوگانه بوده و از دو سنسور با کیفیت های 20 و 2 مگاپیکسل پشتیبانی می کند.



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل شیائومی , قیمت گوشی موبایل شیائومی , خرید گوشی موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک
  • گوشی موبایل شیائومی Pocophone F1 دو سیم کارته
  • دارای باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر
  • نمایشگر 6.18 اینچی با فناوری IPS LCD لمسی خازنی
  • دارای پردازنده ی مرکزی 8 هسته‌ای با فرکانس 2.8
  • مجهز به دوربین دوگانه ی 12 مگاپیکسلی
  • مجهز به دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی
  • حافظه ی داخلی 64/128 گیگابایت
  • حافظه ی رم 6 گیگابایت

گوشی موبایل شیائومی

 شیائومی که یکی از برندهای چینی و با شعار کیفیت برتر و قیمت ارزان تولید شده است، توانسته در طی مدت زمانی کوتاه جای خود را در دل کاربران باز کند. از مشخصات بارز این گوشی قدرتمند می توان به عملکرد ایده آل و مطلوب آن اشاره کرد. مجهز بودن به تراشه ی قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 845 و پردازنده ی 8 هسته ای (چهار هسته‌ی 2.8 گیگاهرتزی Kryo 385 Gold و چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتزی Kryo 385 Silver)پردازش اطلاعات و درخواستها را بر عهده دارد. برای پردازش بازی ها و برنامه های سنگینن نیز شیائومی در این گوشی قدرتمند از پردازنده ی گرافیکی Adreno 630 سود برده است. در کنار این مجموعه ی سخت افزاری شیائومی از رم 8 گیگابایت یا 6 گیگابایت برای بهبود عملکرد پردازش اطلاعات بهره برده است، این مجموعه ی سخت افزاری برای اینکه فضای کافی برای ذخیره سازی برنامه ها داشته باشد از حافظه ی داخلی 128/64 گیگابایت پشتیبانی می کند. برای آن دسته از کاربرانی که میزان فضای ذخیره سازی گوشی موبایل برایشان اهمیت دارد و مدام نگران کمبود حافظه گوشی هستند، کارت حافظه ی جانبی در نظر گرفته شده است، این کارت حافظه ی جانبی امکان ارتقای حافظه را تا 256 گیگابایت فراهم می کند. این گوشی دو سیم کارته بوده و از دو سیم کارت در قطع نانو پشتیبانی می کند. شیار دوم سیم کارت امکان پشتیبانی از کارت حافظه ی میکرو اس دی و سیم کارت را هم دارد. شرکت شیائومی xiaomi گوشی موبایل شیائومی پوکوفون اف وان را در رنگ های پرطرفدار  مشکی و آبی و قرمز تولید شده است.دوربین اصلی که در قاب پشتی گوشی شیائومی تعبیه شده است، دوربینی دوگانه دارد و می توان آن را تنها برجستگی قاب پشتی گوشی دانست. دوربین اصلی دارای سنسوری با رزولوشن 12 مگاپیکسل است، این دوربین قابلیت ثبت تصویر به اندازه ی 1.4 میکرومتر را دارد. این دوربین دارای دهانه ی دیافراگم f/1.9 است و می تواند تصاویری روشن و با کیفیت بگیرد. سنسور دومی که د رکنار سنسور 12 مگاپیکسلی قرار گرفته است، سنسور 5 مگاپیکسلی است، این سنسور قابلیت ثبت تصویر در اندازه ی 1.12 میکرومتر را دارد. سنسور 5 مگاپیکسلی به عنوان سنسور تشخیص عمق شناسایی شده است و برای عمق بخشیدن به تصویر به کار می رود. از ویژگی ها و امکانات گوشی موبایل شیائومی pocophone f1 می توان به مواردی مانند فلاش دوگانه ی led و hdr و عکاسی پاناروما اشاره کرد. دوربین سلفی که بر روی قاب جلویی گوشی واقع شده است، سنسوری 20 مگاپیکسلی دارد با دریچه ی دیافراگم f/2.0 که قابلیت ثبت تصویر با سایز 0.9 میکرومتر را دارد. گوشی موبایل پوکوفون اف وان pocophone f1 دارای جک 3.5 میلی متری است و دارای فناوری لغو کننده‌ی نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی می باشد.



:: برچسب‌ها: گوشی موبایل شیائومی , قیمت گوشی موبایل شیائومی , خرید گوشی موبایل شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک
  • گوشی موبایل هواوی p20 lite پی 20 لایت دو سیم کارته
  • دارای پردازنده ی 8 هسته ای با سرعت 2.36 گیگاهرتز
  • دارای کیفیت تصویر 1080 در 2280 پیکسل
  • دارای دوربین دوگانه ی 16 مگاپیکسل
  • دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسل
  • دارای حافظه ی رم 4 گیگابایت
  • دارای نمایشگر 5.8 اینچی

گوشی موبایل هواوی

 نمایشگر گوشی موبایل هواوی پی 20 لایت با پنل LCD ساخته شده و از فناوری LTPS پشتیبانی می کند. این نمایشگر از نظر اندازه برابر 5.8 اینچ است و دارای تراکم پیکسلی 432 پیکسل در اینچ می باشد. ناگفته نماند که گوشی موبایل هواوی p20 لایت از رزولوشن بالایی برخوردار است و از کیفیت تصویر 1080 در 2280 پیکسل پشتیبانی می کند. نسبت نمایشگر به بدنه تقریباً 80.5% است و نمایشگر تقریبا تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. ظاهر شکیل و مدرن گوشی هواوی p20 لایت را باید مدیون نمایشگر بدون حاشیه و لبه های براق قاب اصلی بود. هواوی این گوشی را در دو رنگ سیاه و آبی تولید نموده است. حسگر اثر انگشت به کار رفته در قاب پشتی گوشی دسترسی راحتی داشته و  برای حفظ اطلاعات شخصی تنها با استفاده از خطوط انگشت شما قفل گوشی را باز می کند. گوشی هواوی پی 20 لایت دارای دوربین دوگانه 16 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل می باشد و از امکاناتی مانند برچسب‌گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، HDR و پاناروما و ... پشتیبانی می کند. دوربین سلفی هم به سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز شده است. این دوربین می تواند تصاویری با کیفیت و شگفت انگیز را ثبت کند. از لحاظ سخت افزای نیز باید خود را برای مقابله با یک گوشی قدرتمند آماده کنیم، این گوشی دارای تراشه ی قدرتمند HiSilicon Kirin 659 می باشد و به پردازنده ی 8 هسته ای با سرعت و فرکانس کاری 2.36 گیگاهرتزی مجهز می باشد که از پس اجرای انواع برنامه ها برمی آید.در کنار این مشخصات فنی، هواوی از باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت و قدرت 3000 میلی آمپر ساعت بهره می برد و از شارژ سریع هم پشتیبانی می کند. از نظر ساختار و ظاهر گوشی هواوی p20 lite یک گوشی بسیار شکیل و مدرن است و از لحاظ سخت افزاری نیز قدرت و سرعت عمل قابل قبولی دارد.



:: برچسب‌ها: گوشی مبایل هواوی , قیمت گوشی موبایل هواوی , خرید گوشی موبایل هواوی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک
  • گوشی موبایل هواوی mate 20 pro دو سیم کارته
  • دارای دوربین سه گانه باسنسور 40 مگاپیکسلی
  • دارای دوربین سلفی با سنسور 24مگاپیکسلی
  • داری پردزانده ی 8 هسته ای 2.6 گیگاهرتز
  • مجهز به باتری 4200 میلی آمپر ساعتی
  • دارای نمایشگر بزرگ 6.39 اینچی
  • شارژ سریع و شارژ بی سیم
  • دارای حسگر اثرانگشت

گوشی موبایل هواوی

گوشی موبایل هواوی میت 20 پرو از نمایشگر بزرگ 6.39 اینچی بهره می برد و از تراکم پیکسلی 538 پیکسل در اینچ برخوردار است. یعنی در هر اینچ از نمایشگر 538 پیکسل وجود دارد. نسبت نمایشگر به بدنه 87.9% و تقریباً بیشتر سطح گوشی به نمایشگر اختصاص داده شده است. نمایشگر بزرگ و بدون حاشیه در کنار لبه های براق قاب گوشی جلوه ای لوکس و مدرن به گوشی هواوی میت 20 پرو بخشیده اند. بر روی قاب شیشه ای گوشی محافظی از جنس کورنینگ گوریلا گلس 5 کشیده شده است. این محافظ از گوشی در برابر ضربه های احتمالی محافظت می کند و مانع از خط و خراش برداشتن نمایشگر گوشی هواوی می شود. نمایشگر گوشی هواوی از قابلیت HDR10 و قابلیت چند لمسی پشتیبانی می کند. رابط کاربری این گوشی EMUI 9.0 است و از راحتی و سادگی فراوانی بهره می برد. پشت و جلوی گوشی از جنس شیشه ساخته شده که با فریم آلومنیومی اطراف گوشی را پوشانده شده است. این گوشی از گواهی IP68 نیز پشتیبانی می کند. این استاندارد تا عمق 2 متر در آب به مدت 30 دقیقه مقاومت دارد. گوشی هواوی میت 20 پرو دو سیم‌کارته ( سایز نانو ) است. سیستم عامل به کار رفته در این گوشی همانطور که انتظار می رفت، سیستم عامل اندروید است و از نسخه ی 9 پای پشتیبانی می کند. مجهز بودن به تراشه ی قدرتمند Hisilicon Kirin 980 به همراه پردازنده ی 8 هسته ای (دو هسته‌ی 2.6 گیگاهرتزی Cortex-A76 و دو هسته‌ی 1.92 گیگاهرتزی Cortex-A76 و چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتزی Cortex-A55) در کنار حافظه ی رم 6 یا 8 گیگابایت، عملکردی سریع و روان را برای انجام کارهای مختلف با گوشی فراهم آورده است. حافظه ی داخلی گوشی هواوی میت 20 پرو 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت می باشد و با استفاده از کارت NM card ( استفاده از شیار دوم سیم کارت ) می توان تا 256 گیگابایت حافظه ی گوشی را ارتقا داد. از مزیت های اصلی این گوشی باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت می باشد و از فناوری شارژ سریع و شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند. تراشه ی قدرتمند 8 هسته ای امکان اتصال به اینترنت 4G و WiFi Direct و بلوتوث نشخه ی 5.0 را فراهم اورده است. دوربین اصلی این گوشی دارای سه سنسور 40 مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم f/1.8 و فاصله ی کانونی 27 میلی متری است، سنسور 20 مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم f/2.2 و سنسور 8 مگاپیکسلی با دریچه ی دیافراگم f/2.4 می باشد. از امکانات دوربین گوشی می توان به مواردی مانند 3 برابر بزرگنمایی اپتیکال،  فلاش دوگانه‌ی LED، تشخیص فاز و فوکوس خودکار لیزری، فوکوس لمسی، لنزهای لایکا، پانوراما و HDR و ... اشاره کرد. همچنین این دوربین قابلیت فیلم برداری با کیفیت فول اچ دی با سرعت 30 فریم بر ثانیه و فیلم برداری با کیفیت فورکی با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد. دوربین سلفی گوشی هواوی mate 20 pro دارای سنسور 24 مگاپیکسلی است و دارای لنز عریض 26 میلی متری می باشد. این دوربین قابلیت ثبت تصویر با پیکسل های 1.4 میکرومتر را دارد. جک 3.5 میلی متری صدا در این گوشی حذف شده است و هواوی این گوشی بالارده را در رنگ های سبز، مشکی، آبی، صورتی، طلایی تولید و روانه ی بازار نموده است.



:: برچسب‌ها: گوشی مبایل هواوی , قیمت گوشی موبایل هواوی , خرید گوشی موبایل هواوی ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک
  • گوشی موبایل هواوی Mate 20 Lite میت 20 لایت دو سیم کارته
  • باتری لیتیوم یونی با ظرفیت  3750 میلی آمپر ساعت
  • دو پردازنده ی 8 هسته ای با سرعت 2.2 گیگاهرتز
  • دوربین اصلی دوگانه با کیفیت 20 و 2 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی دوگانه با کیفیت 24 و 2 مگاپیکسل
  • حافظه ی رم 4 گیگابایت و داخلی 64 گیگابایت
  • دارای تراشه ی قدرتمند HiSilicon Kirin 710
  • مجهز به حسگر اثر انگشت در پشت گوشی

گوشی موبایل هواوی

 قیمت گوشی موبایل هواوی mate 20 lite در فروشگاه اینترنتی پولوتک بسیار مناسب است، ابن گوشی از نظر کیفیت و اصالت تضمین شده و همین عوامل در کنار هم باعث شده تا ارزش خرید گوشی میت 20 لایت افزایش پیدا کند. نمایشگر گوشی هواوی میت 20 لایت با پنل LCD ساخته شده و از فناوری IPS  پشتیبانی می کند. این نمایشگر از نظر اندازه برابر 6.3 اینچ است و دارای تراکم پیکسلی 409 پیکسل در اینچ می باشد. ناگفته نماند که گوشی موبایل هواوی mate 20 lite از رزولوشن بالایی برخوردار است و از کیفیت تصویر 1080 در 2340 پیکسل پشتیبانی می کند. نسبت نمایشگر به بدنه تقریباً 81.7% است و نمایشگر تقریبا تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. ظاهر شکیل و مدرن گوشی هواوی میت 20 لایت را باید مدیون نمایشگر بدون حاشیه و لبه های براق قاب اصلی بود. هواوی این گوشی را در  رنگ های سیاه و آبی و طلایی تولید نموده است. بر روی قاب پشتی گوشی نامبرده دوربینی دوگانه خودنمایی می کند، دوربین اصلی این گوشی دارای سنسوری با کیفیت 20 مگاپیکسل است که در کنار سنسوری 2 مگاپیکسلی  توانایی بالا در ثبت تصاویر با کیفیت و پروضوح دارند. ناگفته نماند که دوربین سلفی نیز دوگانه است و از دو سنسور 24 مگاپیکسل به عنوان سنسور اصلی و سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. گوشی موبایل هواوی میت 20 لایت با دوربین چهارگانه از بهترین و با کیفیت ترین گوشی ها در زمینه ی ثبت تصویر است.  این گوشی دارای تراشه ی قدرتمند HiSilicon Kirin 710 می باشد و به پردازنده ی 8 هسته ای با سرعت و فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتزی مجهز می باشد که وظیفه ی پردازش اطلاعات و درخواستها را بر عهده دارند. حافظه ی رم 6 گیگابایت در کنار این مجموعه ی سخت افزاری در پردازش سریع و دقدیق اطلاعات نقش مهمی دارد. حافظه و فضای ذخیره سازی گوشی نامبرده 64 گیگابایت است و با استفاده از کارت حافظه ی جانبی هم امکان ارتقای حافظه تا 256 گیگابایت وجود دارد. در کنار این مشخصات فنی، هواوی از باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت و قدرت 3750 میلی آمپر ساعت بهره می برد و از شارژ سریع هم پشتیبانی می کند.



:: برچسب‌ها: گوشی مبایل هواوی , قیمت گوشی موبایل هواوی , خرید گوشی موبایل هواوی ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رایان تک
  • گوشی موبایل هواوی Mate 10 Lite میت 10 لایت
  • نمایشگر 5.9 اینچ با کیفیت 2160 × 1080پیکسل
  • پردازنده ی 8 هسته ای با فرکانس 2.36 گیگاهرتز
  • حافظه ی داخلی 64 گیگ و رم 4 گیگابایت
  • دارای دوربین چهارگانه اصلی و سلفی
  • رزولوشن دوربین اصلی 16 مگاپیکسل
  • رزولوشن دوربین اصلی 13 مگاپیکسل
  • دارای تراشه ی هواوی Kirin 659

گوشی موبایل هواوی

این گوشی دارای سطحی یکنواخت و کاملا یکدست است و قاب پشتی گوشی به جز برآمدگی مربوط به دوربین دوگانه هیچ نوع برآمدگی دیگری ندارد. حسگر اثر انگشت و فلش ال ای دی led نیز در راستای دوربین قرار گرفته اند و در کل ظاهر هماهنگ و منظم به گوشی بخشیده اند. ابعاد این گوشی بالارده برابر 7.5 × 75.2 × 156.2 میلی‌متر بوده و وزنی معادل 164 گرم را دارد. قاب پشتی گوشی بصورت یکپارچه از جنس آلومنیوم ساخته شده است و ظاهری لوکس و مدرن به دستگاه بخشیده است. گوشی موبایل هواوی میت 10 لایت دو سیم کارته است و از دو سیم کارت سایز نانو پشتیبانی می کند.گوشی موبایل هواوی mate 10 lite دارای دوربین دوگانه در قاب پشتی گوشی است. دوربین اصلی گوشی از دو سنسور متفاوت بوجود آمده که مجموعا در کنار هم بر روی قاب پشتی گوشی واقع شده اند. سنسور اصلی دارای رزولوشن 16 مگاپیکسل است و سنسور دوم کیفیتی 2 مگاپیکسلی دارد. این سنسورها به همراه فناوری فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز و فلش led می توانند تصاویری با کیفیت و روشن را ثبت کنند. فلش ال ای دی عکاسی در محیط های کم نور و یا به هنگام شب را راحت  ممکن کرده است و حتی در تاریکی شب هم با این گوشی می توان عکس هایی با کیفیت و روشن گرفت. ناگفته نماند که قابلیت فیلمبرداری در دوربین چندان بی اهمیت نیست و اگر در مورد فلیمبرداری و کیفیتش سوال دارید، باید بگویم که این دوربین توانایی فیلمبرداری کردن با کیفیت و رزولوشن فول اچ دی و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد. حالا که مشخصات دوربین اصلی بررسی کردیم، بهتر است گوشی را بچرخانیم و به قاب جلویی گوشی نگاهی بیندازیم . دوربین سلفی نیز که از دو دوربین پشتیبانی می کند. یکی از دوربین ها دارای سنسور 13 مگاپیکسل و دوربین دوم دارای سنسور 2 مگاپیکسلی است. این دروبین هم می تواند تصاویری با کیفیت را ثبت کند. از دیگر ویژگی های دوربین گوشی موبایل هواوی میت 10 لایت می توان به مواردی مانند قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها و قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه و قابلیت عکاسی پانوراما و قابلیت تشخیص چهره و ... اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: گوشی مبایل هواوی , قیمت گوشی موبایل هواوی , خرید گوشی موبایل هواوی ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 اسفند 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 20 صفحه بعد